Spanning en sensatie nodig!

woensdag 2 december 2009 om 15:44
Mijn leven zit in een sleur! En die wil ik even doorbreken.
Het liefst zou ik even op vakantie gaan maar dat gaat gewoon even niet. Zelfs een weekendje weg zit er voorlopig niet in. Ik wil gewoon even een goede adrenalinestoot..
Wie heeft er leuke ideeën?
ps. Ik hou niet van parachuutspringen e.d., dat is weer te veel adrenaline
Het liefst zou ik even op vakantie gaan maar dat gaat gewoon even niet. Zelfs een weekendje weg zit er voorlopig niet in. Ik wil gewoon even een goede adrenalinestoot..

woensdag 2 december 2009 om 15:58
Wow Spijker, weet je dat ik niet eens aan uitgaan heb gedacht! Ik zit zo met mijn neus in de boeken dat ik niet eens meer weet dat er ook zoiets als een café bestaat en dat je daar naar toe kan!
Nietvoorniks; Ja, Sixflags lijkt me leuk, maar het is winter dus zijn de achtbanen gesloten, toch?
La Vie: Ik ga die stomme koude winter echt niet braaf uitzitten.. Ik doe gewoon alsof het niet koud en donker en druilerig is..
Hmm, karten is mss ook wel leuk!
Nietvoorniks; Ja, Sixflags lijkt me leuk, maar het is winter dus zijn de achtbanen gesloten, toch?
La Vie: Ik ga die stomme koude winter echt niet braaf uitzitten.. Ik doe gewoon alsof het niet koud en donker en druilerig is..
Hmm, karten is mss ook wel leuk!

woensdag 2 december 2009 om 16:16
quote:Loreyi schreef op 02 december 2009 @ 15:44:
ruilen..?? ik heb wat teveel spanning en sensatie in mijn leven.. ahahah..
uhm..doe eens wat proeflessen in de sportschool of op de kunst-skibaan of bij een theater
ruilen..?? ik heb wat teveel spanning en sensatie in mijn leven.. ahahah..
uhm..doe eens wat proeflessen in de sportschool of op de kunst-skibaan of bij een theater

woensdag 2 december 2009 om 18:39
quote:Loreyi schreef op 02 december 2009 @ 15:58:
Wow Spijker, weet je dat ik niet eens aan uitgaan heb gedacht! Ik zit zo met mijn neus in de boeken dat ik niet eens meer weet dat er ook zoiets als een café bestaat en dat je daar naar toe kan!
Samen gaan? Ik moet ook hoognodig achter deze laptop vandaan!
(en ik vraag me af: in het buitenland heb ik altijd de leukste avonden als ik in mn eentje de stad in ga, waarom die ik dat hier niet?)
Samen gaan? Ik moet ook hoognodig achter deze laptop vandaan!
(en ik vraag me af: in het buitenland heb ik altijd de leukste avonden als ik in mn eentje de stad in ga, waarom die ik dat hier niet?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill