Entertainment alle pijlers

Hell's Kitchen

25-11-2009 20:36 495 berichten
Een helse Gordon Ramsay.......

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Zijn grapjes over de kookschool zijn té grappig
Peas on earth!
Zij wil naar huis
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 december 2009 @ 21:24:

Colleen heeft enge ogen.En een rare stem,...beetje alsof ze helium heeft gesnoven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nageltjes in
Ji is tof, die moet blijven....
Peas on earth!
Agos.......dit vind ik echt heel zielig....
Jaaaaa zonde.
GODSAMME....als Gordon lief doet is ie helemaal onweerstaanbaar!
Ji doet alsof ze doodgaat, das dan weer een beetje té, maar die Colleen komt daar maar mooi mee weg
Peas on earth!
Een Bitch Switch.....geweldig!!!!

Ladies tot volgende week!
Hoe heet die Flapoor Flappie ookalweer?
Peas on earth!
Tot volgende week
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 02 december 2009 @ 21:26:

GODSAMME....als Gordon lief doet is ie helemaal onweerstaanbaar!
Stom dat Ji nu al opgeeft, misschien is haar enkel morgen alweer veel beter? Of zou zij dingen weten die wij niet weten, dat bijv. haar enkelbanden zijn gescheurd ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vond het ook wel erg snel, maar goed... zij zal het wel weten....
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 02 december 2009 @ 21:26:

GODSAMME....als Gordon lief doet is ie helemaal onweerstaanbaar! Glij je niet uit over je slijmdraden
Ik blijf puur kijken voor Gordon, niet omdat ie lekker is maar omdat ie zo lekker flink te keer kan gaan hahaha. Herinnert mij aan mijn periode achter de kachel. (vroegah heul heul vroegah dan)
Heerlijk dat het weer is begonnen. Ik ben niet in die zin dol op Gordon als jullie, maar hij kan zo lekker tekeer gaan.

Hoe hij tekeer ging over Colleen met haar kookschool was onbetaalbaar!
Zo ik ben ook weer bij,ik denk idd dat die pizzabakker wel een keer gaat schreeuwen want hij ziet eruit als een agressief mannetje.

Seth is gewoon eng.

Die dikke mag ook weg van mij.

Van de vrouwen Colleen en Lacey,ik had gehoopt dat hij ze alletwee naar huis had gestuurd.

Echt sneu voor Ji dat ze niet meer kon.

Ik denk ook dat er wel een vrouw gaat winnen,lijken me toch iets beter dan de mannen.
.
Welkom!
.
Ik vond het vroeger nog wel grappig, zo'n onbeschofte, schreeuwende en vloekende kerel, maar nu vind ik het eerlijk gezegd een beetje een gimmick geworden en daardoor heel voorspelbaar.

Daarnaast vind ik het ook flauw dat hij wel andere mensen mag afbekken en vernederen, maar zelf geen enkel weerwoord accepteert. Dat vind ik zwak en misbruik van zijn machtspositie.

En tenslotte maakt hij door steeds olie op het vuur te gooien de gestresste situatie in de keuken voor de kandidaten alleen maar nog stressvoller en dan doen ze het juist fout.

Ik vrees dat ik hem de huid vol zou schelden als hij zo tegen mij te keer zou gaan en het verbaast me echt dat hij nog nooit een ram voor zijn bek heeft gehad van één van de kandidaten.

Het mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben van Gordon in Hell's Kitchen, maar zijn restauranthulp-series (even de naam kwijt) vond ik wel heel leuk. Daarin was hij ook wel streng, maar een stuk redelijker en menselijker.
Kitchen nightmares, dat was ook erg leuk ja, maar hier verheug ik me ook steeds wel op.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven