Good Luck
woensdag 2 december 2009 om 21:36
quote:Star schreef op 02 december 2009 @ 21:29:
Belastingdienst, hou op schei uit.
Ik kreeg een brief dat ik kinderopvangtoeslag over 2010 niet krijg, want ze hebben mijn gegevens over 2008 niet ontvangen (wel dus) en ik moeth et maar weer opnieuw aanvragen.
Hier precies hetzelfde verhaal
Wat een gezeik toch allemaal
Moet over 2009 ook nog terug betalen
Achterlijke garnalen...
Belastingdienst, hou op schei uit.
Ik kreeg een brief dat ik kinderopvangtoeslag over 2010 niet krijg, want ze hebben mijn gegevens over 2008 niet ontvangen (wel dus) en ik moeth et maar weer opnieuw aanvragen.
Hier precies hetzelfde verhaal
Wat een gezeik toch allemaal
Moet over 2009 ook nog terug betalen
Achterlijke garnalen...
woensdag 2 december 2009 om 21:39
Over 2007 kregen we een kindgebonden budget, een jaar later moesten we dat terug betalen want we verdienden toch teveel en nu krijg ik voor volgend jaar weer 3 euro, wat ik vast in 2011 weer terug moet betalen.
Steek die 3 euro lekker in jullie hol zeg, ik vraag toch niet om al die stomme toeslagen.
Steek die 3 euro lekker in jullie hol zeg, ik vraag toch niet om al die stomme toeslagen.
woensdag 2 december 2009 om 21:41
Vorig jaar ook toch Star. Ongelooflijk dat het nu weer zo'n puinhoop is.
Moet toegeven dat ik inderdaad te laat was met de gegevens over 2008. Maar ik snap de berekening niet, volgens mij kopt er niks van. Dus eerst maar eens uitzoeken.
En ik moet kindgebonden budget terugbetalen, maar dat is terecht. Is bij ons natuurlijk vanalles veranderd toen we gingen samenwonen, en dat is geloof ik het enige wat ik ben vergeten door te geven. om te zetten, af te zeggen of over te sluiten.
Moet toegeven dat ik inderdaad te laat was met de gegevens over 2008. Maar ik snap de berekening niet, volgens mij kopt er niks van. Dus eerst maar eens uitzoeken.
En ik moet kindgebonden budget terugbetalen, maar dat is terecht. Is bij ons natuurlijk vanalles veranderd toen we gingen samenwonen, en dat is geloof ik het enige wat ik ben vergeten door te geven. om te zetten, af te zeggen of over te sluiten.
woensdag 2 december 2009 om 21:56
Wat is hier gebeurd,
het topic wordt niet meer opgefleurd,
ben ik even uit de lucht
wordt hier heel erg hard gezucht
want rijmen valt niet mee en is te moeilijk voor de vrouwen,
ach het is iets waar je van moet houden.
Ik zal jullie ook niet langer vervelen
het kan me ook eigenlijk niet zoveel meer schelen.
ik heb een hoop lol gehad deze dag
en sluit nu af met een hele grote lach
het topic wordt niet meer opgefleurd,
ben ik even uit de lucht
wordt hier heel erg hard gezucht
want rijmen valt niet mee en is te moeilijk voor de vrouwen,
ach het is iets waar je van moet houden.
Ik zal jullie ook niet langer vervelen
het kan me ook eigenlijk niet zoveel meer schelen.
ik heb een hoop lol gehad deze dag
en sluit nu af met een hele grote lach
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 02-12-2009 22:07
Reden: moet ik in mijn haast niet 3 woorden vergeten want dan slaat het nergens meer op. Wat een flop
Reden: moet ik in mijn haast niet 3 woorden vergeten want dan slaat het nergens meer op. Wat een flop
% gewijzigd
woensdag 2 december 2009 om 22:08
Ik kan niet meer normaal schrijven!
Ik ga mijn best doen ha ha.
Ik heb eens toen ik 14 was ofzo op vakantie samen met een vriendinnetje die mee was de hele tijds 'boers' gepraat. Mijn ouders werden er echt gek van en we moesten er mee ophouden. Maar dat kónden we dus niet meer! Zo erg ha ha. Ik heb nu weer een beetje hetzelfde gevoel.
Alhoewel dit me ook wel weer makkelijk af gaat gelukkig
Ga mijn bed maar eens opzoeken.
Ik ga mijn best doen ha ha.
Ik heb eens toen ik 14 was ofzo op vakantie samen met een vriendinnetje die mee was de hele tijds 'boers' gepraat. Mijn ouders werden er echt gek van en we moesten er mee ophouden. Maar dat kónden we dus niet meer! Zo erg ha ha. Ik heb nu weer een beetje hetzelfde gevoel.
Alhoewel dit me ook wel weer makkelijk af gaat gelukkig
Ga mijn bed maar eens opzoeken.
woensdag 2 december 2009 om 22:24
Is het alweer voorbij? Ook niet leuk voor mij...
Gesprek was goed. Zijn nu officieel voor de kerk in ondertrouw gegaan en mag nu boekje in elkaar gaan puzzelen. leuk! Jullie nog leuke trouwboekjes?
Cin: vervelend van alle bacillen en zo. Hopelijk snel voorbij. Tegelijk met de luizen alles de deur uit!
Mal: spannende zaken dus!
Star: ha fijn, flinke toeslagen! Daar kun je wat mee!
Gesprek was goed. Zijn nu officieel voor de kerk in ondertrouw gegaan en mag nu boekje in elkaar gaan puzzelen. leuk! Jullie nog leuke trouwboekjes?
Cin: vervelend van alle bacillen en zo. Hopelijk snel voorbij. Tegelijk met de luizen alles de deur uit!
Mal: spannende zaken dus!
Star: ha fijn, flinke toeslagen! Daar kun je wat mee!
woensdag 2 december 2009 om 22:26
quote:Helenita2 schreef op 02 december 2009 @ 21:46:
Suus ook idd.
Loopt hier nu via KDV, niet zo over nagedacht toen ik het allemaal invulde maar ik vind het niet tof.
Nou ja. We zullen zien. Ik ga maar eens even puzzelen.
1700 (ZEVENTIENHONDERD) keiharde euro's dus....
Ik verwacht dit jaar niet terug te hoeven betalen maar het verbaasd me helemaal niks als het ook nu weer fout gaat.
Lekker, een vent met een flexibel inkomen. Voor 2010 ga ik dus pas ergens in oktober ofzo wat terug vragen. Krijg ik over dat jaar hopelijk geld van die gasten in plaats van zij van mij....
Dames, mijn jongste dochter is nog steeds een tikkie van de leg.
Dus dag dag voor nu ik zeg!
Slaap lekker allemaal,
tot morgen maar weer in deze zaal.
Suus ook idd.
Loopt hier nu via KDV, niet zo over nagedacht toen ik het allemaal invulde maar ik vind het niet tof.
Nou ja. We zullen zien. Ik ga maar eens even puzzelen.
1700 (ZEVENTIENHONDERD) keiharde euro's dus....
Ik verwacht dit jaar niet terug te hoeven betalen maar het verbaasd me helemaal niks als het ook nu weer fout gaat.
Lekker, een vent met een flexibel inkomen. Voor 2010 ga ik dus pas ergens in oktober ofzo wat terug vragen. Krijg ik over dat jaar hopelijk geld van die gasten in plaats van zij van mij....
Dames, mijn jongste dochter is nog steeds een tikkie van de leg.
Dus dag dag voor nu ik zeg!
Slaap lekker allemaal,
tot morgen maar weer in deze zaal.