ik weet het echt even niet meer..........

17-11-2009 07:50 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er al een vergelijkbaar topic maar ik wilde toch zelf mijn verhaal schrijven.

In september bleek ik onverwacht zwanger van een goede vriend, grote verrassing want ik had altijd te horen gekregen dat ik niet spontaan zwanger zou worden. Het eindigde vrij snel in een miskraam maar ondanks mijn verdriet was ik wel opgelucht.

Zeven weken geleden ontmoette ik een geweldige man, mijn droomman, de man met wie ik oud zou willen worden.

Stom stom, we hebben onveilig gevreeën en het ongelooflijke is weer gebeurd, ik ben weer in verwachting!

Hij vind het veel te vroeg hiervoor en wil graag dat ik het weg laat halen. Ik vind het ook nog te vroeg maar heb ook zo'n moeite met abortus. Zou het liefste willen dat de natuur beslist.

Hij laat me niet in de steek als ik het zou houden... Oh, ik weet het echt niet meer. Voor mij is het weer zo'n wonder, ik ben 38 en misschien is dit wel mijn laatste kans.

Ik verwacht niet met dit topic een beslissing te kunnen nemen, maar ik moet het van me afschrijven, kan het er met niemand over hebben... Ik ben zo in de war!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zoals ik in je openingspost het zo leest en het overkomt, wil je graag een kindje, je bent 38 en heb al eerders een miskraam gekregen en de kane op zwangerschap is klein bij jou volgens je arts en idd mischien laatste kans, ik zeg ook houden en als je het idd houd dan wens ik je al het geluk toe en geniet er van. maar het is jou keuze natuurlijk
Oh, had even niet meer gekeken.. wat een lieve reacties weer! En ook van de Mojitoclub

Ik hou dit kindje, ik heb het idee dat de vader die nu even aan de overkant van de oceaan zit ook begint bij te draaien. Hoe dan ook, dit is mijn kans en als dit kindje mij als moeder wil, hoe kan ik dat dan weigeren!!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hou je wel in de gaten dat je nu even geen mojitos mag?

Goed dat je een beslissing genomen hebt! Ik denk ook dat het de goede is, aan je posts te zien. Hopelijk draait je vriend snel bij! Hij heeft nog zo'n maand of 7 om aan het idee te wennen tenslotte.

Kom je meeschrijven in het juli 2010 topic?
Je redt het wel hoor Felice, zet m op meid!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Van harte Felice! Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken waar je, volgens mij, helemaal achter staat! vanuit de mojitoclub
Felice: Heerlijk meid dat je eruit bent. Niet meer twijfelen! Dit heeft zo moeten zijn! Enne Sharra: deze mojito's wel hoor, Felice wil je vast het recept wel geven :-)
We zijn er samen uit!!! Na een aantal moeilijke weken zei hij dit weekend dat dit kindje maar gewoon moet komen en dat we er samen voor gaan! Ik ben zo blij, opgelucht en verliefd!!!!
Wat geweldig!

Nu is het tijd voor het grote genieten!!

Gefeliciteerd!
Wow, lekker gevoel zeg, geniet ervan!
Jeej!

Wat fijn om te lezen!
Wat een geweldig nieuws!!! Geniet samen van de zwangerschap!
Super, Felice!!! Gefeliciteerd!
Ik loop op wolken! Tjemig, wat een opluchting zeg.... in mijn eentje had ik het ook wel gered maar zo hoort het eigenlijk te zijn
Felice, van harte gefeliciteerd! Nu lekker genieten
Jee, ik lees dit vervolg nu pas, wat ontzettend fijn Felice, als je dit nog leest! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Felice!
Trouwens, hoe mooi ik de foto van je Avatar ook vind: misschien moet je 'm nu toch maar even aan gaan passen...het geeft toch geen pan, rokende avatar & zwanger...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven