Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 03 december 2009 @ 10:23:

PSP 2 bestaat niet

PS2 en 3 dan weer wel TEEEERUTTTTTTTTT
quote:bambino schreef op 03 december 2009 @ 10:30:

[...]

TEEEERUTTTTTTTTT Je kunt niet alles weten Bam. Troost je, ik moest het ook op de Playstation site opzoeken
quote:mamax schreef op 03 december 2009 @ 10:29:

Kijk, Star is een diehard fan

Yep, we hebben alle opties in huis
Goedemorgen Bam
Ga vanmiddag denk ik even met oudste kind naar de manege als jongste kind op het kdv is. Even folder halen met lestijden enzo. Bij die ene langs de weg van P. Hel
Even vanaf de iphone, wij hebben de hele dag thuiszorg, dus zijn samen een dagje uit tot vanavond! Kus
Stressed is just desserts spelled backwards
ohh nou het spel wat ik hier heb is dus wel een PS2.

Haal ik hem net zonder bij na te denken uit de seal.. duhh...
Leuk Mal, veel plezier!
Is toch pas vanaf 7 Star?
Leuk Mal veel plezier!
Maar die spellen van de ps kunnen dus niet op de psp Star?
ook goedemorgen Star!
zow , ik heb een heel druk dagje vandaag.

Moet zo 30 zwarte pietjes maken, slingers ophangen met Juul, taart score, Juul zijn cadeaus in laten pakken zuchttt ik heb stresss..

haha nu eerst maar eens appie happie doen
quote:bambino schreef op 03 december 2009 @ 10:36:

Maar die spellen van de ps kunnen dus niet op de psp Star?Vast niet, dan verdienen ze te weinig.
Mal en Malman, veel plezier vandaag!!

Star, ik was er ook vroeg bij met rijles, maar is 4 niet nog erg klein?
tom

tons

uuuutttttttttttttttttttttt6hhhhhhhhh555liukmmnnnnh\yrgggggggggggyyyvyiiuvryvr

gthbtbduvfdcfffffffffyfyg

gthrgjhfcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccctg3rttrw364rtg6qgyhgecctr
quote:mamax schreef op 03 december 2009 @ 10:40:

Mal en Malman, veel plezier vandaag!!

Star, ik was er ook vroeg bij met rijles, maar is 4 niet nog erg klein?O ze gaat ook nog niet hoor, maar even knollen aaien en foldertje halen.
quote:bambino schreef op 03 december 2009 @ 10:36:

Maar die spellen van de ps kunnen dus niet op de psp Star?

Nee, heel ander formaat.

PS is cd schijfje, PSP spelletje een maatje of wat kleiner.
quote:mamax schreef op 03 december 2009 @ 09:49:

Hel, op actueel loopt een discussie of ontwikkelingshulp werkt n.a.v. een artikel op nu.nl.Ojee, daar kan ik maar beter niet gaan lezen, niet goed voor m'n bloeddruk (en humeur).
quote:Star schreef op 03 december 2009 @ 10:40:

tom

tons

uuuutttttttttttttttttttttt6hhhhhhhhh555liukmmnnnnh\yrgggggggggggyyyvyiiuvryvr

gthbtbduvfdcfffffffffyfyg

gthrgjhfcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccctg3rttrw364rtg6qgyhgecctr

Hoi Ceetje!

Je bent wel overal vroeg bij hè? Nu ook al meeforummen. Veel plezier vanmiddag bij de !
ciara
quote:mamax schreef op 03 december 2009 @ 09:51:

Welke makelaar hadden jullie trouwens voor Vriend's huis? Beviel die nou wel of niet? Wij willen iemand laten komen voor een vrijblijvende taxatie (we zijn er nog steeds niet uit , neigen nu weer naar doen)

Wij hadden 4x1, beginnende makelaardij. Plussen en minnen, kan je via mail of groep wel meer vertellen als je wil, maar we zouden een tweede keer voor een groot, gerenommeerd NVM kantoor gaan. Ik zou voor waardebepaling sowieso minstens twee makelaars laten komen. Wij kregen heel verschillende verhalen (en bedragen) te horen. En het moet toch ook een beetje klikken.

Spannend joh!
quote:Star schreef op 03 december 2009 @ 10:34:

Ga vanmiddag denk ik even met oudste kind naar de manege als jongste kind op het kdv is. Even folder halen met lestijden enzo. Bij die ene langs de weg van P. HelO wauw, gaaf zeg! Laat me weten hoe het was!
Tot nu valt het erg mee hoor Hel. Ze hebben het vooral over of de manier van hulp bieden niet moet veranderen.

Over de makelaar ga ik wel even verder op de groep.
Daar kunnen ze al lessen vanaf 5, heb ik begrepen Bam en Mamax. Beetje op zo'n Shetlander hobbelen denk ik.

Zo, jij hebt plannen Bam!

Mal en Malman, fijne dag vandaag!

Oe, Pamax is van de hardcore surprises! Arm neefje. Hoe doen jullie dat eigenlijk met surprisen en gedichten vroeg ik me af. Gewoon waar de kleintjes bij zijn? Ivm wijsneusjes die dan moeilijke vragen gaan stellen over Sniekelman enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven