Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat juf dat wou regelen Mamax. Wel heel heftig ineens een Sint voor je neus. Zouden ze dat bij alle zieken doen? Wij hadden (wel 500 leerlingen he) wel zeker 15 zieken op 5 december. Sommige kleintjes trekken de spanning gewoon niet. Zie Sint al langs gaan, is dat jaar erop iedereen ziek
bam, orka 4?
Hier zitten ongeveer 350 kinderen. Het hing er ook wel vanaf hoeveel kinderen ziek waren. Maar goed, Maxi gaat morgen weer.

Ik denk dat je gelijk hebt met zus, zwager, dingest verhaal. Al raakte ik op een gegeven moment het spoor een beetje bijster
Goed lezen dan Mamax
quote:Star schreef op 03 december 2009 @ 15:05:

Hel, lessen is vanaf 6 daar en dan zijn ze nog aan de vroege kant zei ze. Ze zullen nog een jaar of 2 moeten wachten dus onze mormelina's.

Alle paarden gedag moeten zeggen trouwens

Noujaaaaaa! Toch nog eens even checken bij de meneer thuis waar 'ie dan precies is geweest.

Oe, da's veeeel paarden gedag gezegd dus!
Ik vind dat mens van Zappelin ook vreselijk dom. Ik erger me niet gauw, maar van haar krijg ik echt buikpijn.

voor Amalia en de zwaaiende postbode...

En ik werd genoemd als Sint-verdachte ergens? Even kijken.
O ja, Bridges. ha ha, nee, dat is niet wat ik schreef. Ik heb eergisteren al gepost.

Aaaaaargh, nog één ding afmaken en dan heb ik een hele grote klus af.
Ok, ik beken, ik heb gisteren gepost en het kan in de brievenbus...
quote:amalia schreef op 03 december 2009 @ 17:25:

bam, orka 4?Ja, Orka 4
Jemig, wat hebben jullie veel geschreven! Dat is niet bij te houden. Heb ik iets belangrijks gemist? Want ik moet zo weer aan het werk en ik kan niet alles bijlezen.

Nou, wij zijn terug van het dagje weg. Eerst naar de sauna geweest en eind vd dag kadootjes gehaald voor sinterklaas en wat gegeten in de stad. Lekker! En Jonathan werd 7 uur terug gebracht en heeft ook een leuke dag gehad.
Stressed is just desserts spelled backwards
Lekker hoor Mal.

Gezellig Bam, samen zwemmen :-)
Jij zwemt, ik kijk toe
Klinkt als een lekker dagje Mal, fijn.
quote:bambino schreef op 03 december 2009 @ 19:47:

Klinkt als een lekker dagje Mal, fijn.Ja, eigenlijk moeten we het vaker doen, maar zo is het ook wel extra fijn en bijzonder. Was alleen een beetje smerig vlak voor we weggingen zat er een stel in het zwembad te viezelevozelen, daar hou ik niet zo van. Ik was blij dat ik net op tijd het zwembad uit was, zeg maar.
de mannen/dame staan online voor degene die het leuk vinden om te zien. Ik probeer de doosjes/puzzel volgende week te verzenden!

Bedankt!
quote:Maleficent schreef op 03 december 2009 @ 19:50:

[...]

Ja, eigenlijk moeten we het vaker doen, maar zo is het ook wel extra fijn en bijzonder. Was alleen een beetje smerig vlak voor we weggingen zat er een stel in het zwembad te viezelevozelen, daar hou ik niet zo van. Ik was blij dat ik net op tijd het zwembad uit was, zeg maar.

Zolang je het niet elke dag doet, blijft het bijzonder hoor.

Echt tijd voor elkaar hebben is echt fijn en nodig. Zo ben je ook nog partners en niet alleen maar papa & mama

Vind je trouwens de laatste paar weken vrij relaxed klinken

Ehh gatjedekkie, dat vind ik ook ranzig
Ja, ik voel me ook beter. Het idee dat we weer een beetje aan de toekomst kunnen werken, denk ik. Ik werd er echt verdrietig van om zoveel jaar in de wacht te staan.
Eigenlijk toen Jonathan 1 werd hadden we het al weer over een tweede kindje, dat we wilden beginnen over een paar maandjes. En toen werd hij natuurlijk ziek, en nou ja, de rest is wel bekend, en voor je het weet zit je maanden en maanden te wachten op uitslagen. Ben ook wel blij dat dat gewacht over is en dat we daar voor nu een streep hebben getrokken. Over een jaar of 5 wil ik wel opnieuw laten kijken naar alle uitslagen en of ze misschien dan wel de oorzaak kunnen achterhalen, meer als een soort van verwerking/afsluiting. Maar voor nu is het goed zo.

En Jonathan is gewoon heel erg lief en vrolijk en daar geniet ik ook van. Als hij lekker in zijn vel zit ben ik ook gelukkiger.
quote:Helenita2 schreef op 03 december 2009 @ 17:57:

[...]

Noujaaaaaa! Toch nog eens even checken bij de meneer thuis waar 'ie dan precies is geweest.

Oe, da's veeeel paarden gedag gezegd dus! Er zijn er twee daar, maar mevrouw zei dat die verderop pas begon met lessen met 8 jaar want ze moeten wel goed kunnen lezen om de letters in de bak te kennen
quote:Suze2 schreef op 03 december 2009 @ 18:08:

Ok, ik beken, ik heb gisteren gepost en het kan in de brievenbus...Jij was ook de grote verdachte
quote:Maleficent schreef op 03 december 2009 @ 19:57:

Eigenlijk toen Jonathan 1 werd hadden we het al weer over een tweede kindje, dat we wilden beginnen over een paar maandjes. En toen werd hij natuurlijk ziek, en nou ja, de rest is wel bekend, en voor je het weet zit je maanden en maanden te wachten op uitslagen. Ben ook wel blij dat dat gewacht over is en dat we daar voor nu een streep hebben getrokken. Over een jaar of 5 wil ik wel opnieuw laten kijken naar alle uitslagen en of ze misschien dan wel de oorzaak kunnen achterhalen, meer als een soort van verwerking/afsluiting. Maar voor nu is het goed zo.

En Jonathan is gewoon heel erg lief en vrolijk en daar geniet ik ook van. Als hij lekker in zijn vel zit ben ik ook gelukkiger.

en enzo

Fijn dat jullie leuke dag hebben gehad samen!

Al bericht van internist?
Ja, hij moet morgenvroeg komen! Gisteren belden ze voor de afspraak. Ben benieuwd of ze meteen een endoscopie doen, daar heeft Malman echt zo'n zin in
Ik verdenk Suus van dat ze mijn Sint is. Het pakje past door de brievenbus en hij is vandaag gekomen. Stempel is alleen helaas onleesbaar.
Arme Malman. Zal wel niet meteen want volgens mij moet je daar nuchter voor zijn?
O Bam, doe mij die geschenkdoos met al die chocola maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven