Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
Lena, wat erg voor je! Je kan terecht kwaad zijn. Dit is gewoon vreemd gaan. Jij hoeft dit niet te aanvaarden.

Je hebt recht op een lieve man die eerlijk is en alleen voor jou gaat.

heel veel sterkte de komende tijd.

@nyssa, wat een stomme opmerking maak je. Totaal niet grappig.
De volgende persoon die offtopic post kan zonder aankondiging een ban van 2 weken verwachten.

Laatste keer dus dat ik dit topic opschoon.
quote:livetti schreef op 03 december 2009 @ 18:49:

?? Ik snap je reactie niet zo goed Lena.. Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoelde. In die subtiele verwijzing dat ik gestoord ben eigenlijk ook niet. Ben ik niet zo van gediend.

Wat ik bedoelde is dat een soa test aan te raden was omdat je waarschijnlijk geen condooms gebruikt met je man (vaak omdat stellen getest zijn en een ander voorbehoedsmiddel gebruiken). Dit doe je dus gelukkig al. Klaar.liefste livetti, in welke subtiele verwijzing ? jij die begrip had? kompleet verkeerd begrepen vermoed ik. De wereld is gestoord (ach ja, niet allemaal gelukkig)
Nou dan hebben wij elkaar helemaal totaal niet begrepen vermoed ik zo. haha ach dat gebeurd wel eens met internet.

Hoop in ieder geval dat je gezond bent, en als de bliksem die foute kerel vergeet. Houdt in gedachte (al heb je er nu misschien geen behoefte aan) dat er een goeie kerels rondlopen!
quote:Boefus schreef op 03 december 2009 @ 18:31:

[...]

Nou nou. Jij komt ziek thuis uit je werk en vindt jouw man in bed met een andere meneer. En dan heeft die vent ook nog het lef om te beweren dat, als je een beetje een vrouw van de wereld bent, dat je dan gezellig even meedraait in de polonaise. Volgens wat ik uit jouw verhaal begrijp, hebben jullie geen swingers verleden, dus komt dit ook echt uit de lucht gevallen. Die vent van jou weet donders goed dat hij fout zit. Maar ja, aanval is de beste verdediging denkt hij vast. Ik zou echt helemaal klaar zijn met zo een malle trekpop. Veel sterkte, meid. Ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Je man probeert nu om jou aan jezelf te laten twijfelen, trap daar niet in, hoor! thx eindelijk een die begrijpt wat ik schrijf
*biedt excuses aan*
quote:luna2006 schreef op 03 december 2009 @ 18:37:

Lena, er zijn hier een aantal die erg op de spelling letten. Maar daar moet je je maar niks van aantrekken hoor!!Zijn meestal diegenen die niet begrijpend kunnen lezen. Of die in België tegen elkaar Frans spreken met een Hollands accent tot in ....thx kzal proberen het te neger-en
Heb je je man sindsdien nog gesproken??
DTEEZ!
quote:esra schreef op 03 december 2009 @ 18:45:

Als dat mijn man was had ik hem gelijk eruit gedonderd en zijn spullen ook!!!!Dit pik je toch niet????ik ben maar een klein meiske van 1m67 en 54kg !! maar mijn broer heeft hem eruit gekieperd en teken gedaan (vinger langst de strot) als hij moest terugkomen. Nee ik pik dat niet, maar daar schiet ik allemaal niks mee op. Wij zijn met liefde met elkaar getrouwd en hebben ons eigen huis gekocht. ik heb er 2x zoveel geld ingestoken als hij maar moet hem nu toch de helft geven (van de huidige waarde, niet van toen) of tevreden zijn met slechts de helft bij een verkoop
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 19:02:

[...]

zijn mammie kwam zeggen dat het evengoed zijn huis is en dat ik het dus niet kon maken hem eruit te pleuren. Toen heb ik gezegd ;"watte? gij zij niet goed juist zeker? mijne vent betrappen met ne vent en dan ......sloeg die tang op mijn snoetje en vertelde erbij dat dat niet kon zijn.Kan hij meteen bij haar intrekken toch. Waar bemoeit ze zich mee?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tja, dat had je bij aanvang van je huwelijk anders moeten regelen. Nu zit je met de nadelen van jullie nalatigheid / bewuste keuze op dat gebied. Verder heeft dat ook niets te maken met zijn vreemdgaan met een man.

Maar, kunnen jullie er niet uit komen? Misschien als jij wat afgekoeld bent.
Fortis et liber
quote:luna2006 schreef op 03 december 2009 @ 18:58:

[...]

Gelukkig gruweld mijnkerel van de mannenliefde. Dus nee het is niet de normen van de maatschappij! Niet in Nederland dan in ieder geval.Let dan maar extra op !! hij was ook TEGEN homo's, zelfs iets te extreem. Vuil janet, strandjanet, nicht, enz... waren zijn eigen woorden. Ik weet nog goed toen ik hem eens vraagde wat hij van anale sex dacht dat zijn antwoord "nee, bwah, ik ben geen janet, zenne"
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 18:41:

[...]

thx. Tuurlijk ben ik geschrokken, was overtuigd een vrouw te vinden (in een andere vorm dat ik) maar het was een omgeklede vent. Boos? Koleriek wil je zeggen? Pisnijdig. Een geluk dat ik geen mes had meegenomen. Verdrietig om mij zovele jaren teniet te doen. Al een chance dat we geen kinderen hebben.

Ja, dat vroeg ik me ook meteen af. Fijn dat er nu geen kinderen in de situatie betrokken zijn. Dat zou het namelijk nóg gecompliceerder maken.

De reactie van zijn moeder vind ik ook heel vreemd trouwens, waarom neemt zij het in godsnaam voor hem op? Hij bedriegt je, op klaarlichte dag, in je eigen huis!! Ongelofelijk. En dat wordt zij kwaad op jou. Raar mens.

Fijn dat je zo'n lief broertje hebt, die die griezel het huis uit gooit. Heb je je man nog gezien of gesproken?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Lenthe81 schreef op 03 december 2009 @ 18:48:

Gelukkig dat er geen kinderen zijn..

Wat een LUL zeg! Hoe komt ie erbij dat jij ouderwets bent?!

Kun je wel in je huis blijven, of moet je eruit als je alleen blijft?jij bent echt nog een ouderwets meiske, zei hij tijdens ons gesprek de dag erop. Ik zou erin kunnen blijven, maar moet hem wel uitkopen (aan de huidige waarde) en dus bijlenen en moet dan toch sober gaan leven. Nee, heb mijn besluit daarnet al genomen, verkopen en opnieuw beginnen. Ik kan hier niet in blijven leven. Telkens ik in het deurgat van de slpk sta zie ik hem nog bezig en moet ik me reppen om de badkamer te halen
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 19:49:

[...]

Nee, heb mijn besluit daarnet al genomen, verkopen en opnieuw beginnen. Ik kan hier niet in blijven leven. Telkens ik in het deurgat van de slpk sta zie ik hem nog bezig en moet ik me reppen om de badkamer te halenWat afschuwelijk erg voor je Lena. Echt... ik kan me niet voorstellen wat je doormaakt. Heb jij een lieve mama / zus / vriendin die je een beetje steunen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 03 december 2009 @ 19:43:

[...]

Ja, dat vroeg ik me ook meteen af. Fijn dat er nu geen kinderen in de situatie betrokken zijn. Dat zou het namelijk nóg gecompliceerder maken.

De reactie van zijn moeder vind ik ook heel vreemd trouwens, waarom neemt zij het in godsnaam voor hem op? Hij bedriegt je, op klaarlichte dag, in je eigen huis!! Ongelofelijk. En dat wordt zij kwaad op jou. Raar mens.

Fijn dat je zo'n lief broertje hebt, die die griezel het huis uit gooit. Heb je je man nog gezien of gesproken?Altijd al raar mens geweest. Maar ja, het is de moeder van en dat neem je er maar bij. Ze vond dat ik te weinig borsten en kont had om van een echte vrouw te spreken. Pfffff, katholieke tr*t. Ja zekerst, iedere dag (hij is gisteren de voortuin komen opkuisen omdat ik al zijn spullen erin had gekieperd. Doet een normaal mens niet. Zweert op zijn ogen dat hij dat nog nooit gedaan had en het een fantasietje was dat hij eens moest hebben geprobeerd. :puke: Hij, de macho die extreem tegen alles wat holebi was. Pffff, heb een week verlof gekregen maar wat moet ik volgende week tegen mijn collega's vertellen? Die weten intussen dat er "iets" gebeurd is en met een 70tal vrouwen op kantoor word er flink geroddeld. Ik, veruit de knapste meid van het bedrijf is haar man kwijt aan een omgeklede vent. Daar gaat mijn ego, daar spreken ze binnen 20j nog over. Leuk, ik durf zelfs niet meer te gaan.
quote:EvyBlissy schreef op 03 december 2009 @ 20:04:

[...]

Wat afschuwelijk erg voor je Lena. Echt... ik kan me niet voorstellen wat je doormaakt. Heb jij een lieve mama / zus / vriendin die je een beetje steunen?Mijn moeder is deze week net 5j geleden uit het leven gestapt (terminaal), mijn zusje woont Down Under, enkele vriendinnen zijn gedeelde vrienden, de rest zijn dan ook nog eens collega's. Moet ik hen erbij betrekken? Gaan die mij geloven en steunen? Ik twijfel. Het zal eerder roddelen en uitlachen worden en dat met een 70tal vrouwelijke collega's. Ik vertelde het eerst aan mijn broertje, die vroeg "maske wa hebde gij gepakt?"

Als je het niet begrijpt vraag dan maar de vertaling. Probeer grappig te zijn terwijl de tranen al enkele uren over mijn wangen rollen. Mijn ego is zo beschadigd dat ik zelfs twijfel of ik nog in België blijf.
Nou ik hoop dat je hier genoeg reacties hebt gehoord dat je dit soort dingen niet hoort te pikken en zeker niet dat je "modern" moet zijn en dat dit normaal is.

Spreken stellen bepaalde dingen af op seksgebied dan is het een gezamelijke keuze. Maar op deze manier is echt ongehoord.

Ik snap dat je een vrouw verwacht maar het feit in je eigen bed lijkt mij even erg.

Laat je niets wijsmaken met die achtelijke dingen die ik her en der las wat hij naar je hoofd slingerde. Dan spoor je niet. Nieuwe manier van vreemdgaan goedpraten, niet in trappen.

Probeer je gal te spuwen bij goeie vriendinnen en ga vanaf morgen denken wat je verder wilt en bij je keuze bekijken wat voor stappen je ervoor moet nemen.

Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:thaisweetchili schreef op 03 december 2009 @ 19:31:

Tja, dat had je bij aanvang van je huwelijk anders moeten regelen. Nu zit je met de nadelen van jullie nalatigheid / bewuste keuze op dat gebied. Verder heeft dat ook niets te maken met zijn vreemdgaan met een man.

Maar, kunnen jullie er niet uit komen? Misschien als jij wat afgekoeld bent.Ja je hebt gelijk, maar ik was toen geen koele berekende vrouw. Intussen zal dat ook geen probleem meer mogen zijn, want mijn broertje heeft een prachtige ontdekking gedaan op de pc waar de gegevens van de beveiligingscamera op staan.
quote:Viva Angel5 schreef op 03 december 2009 @ 19:06:

De volgende persoon die offtopic post kan zonder aankondiging een ban van 2 weken verwachten.

Laatste keer dus dat ik dit topic opschoon.Mss een belachelijke vraag, maar wat je bedoel je met offtopic? reactie dat niets met topic te maken heeft?
Iena,

Ik heb weinig te melden behalve dan dat ik je heel veel sterkte wil wensen in deze moeilijke tijd.

Twijfel geen moment aan jezelf, hij is ver over jouw grenzen heen gegaan en hoe hij dat ook wend of keert, dit was JOUW grens!!

Wees zuinig op de gevonden beelden op de beveiligingscamera.

Persoonlijk zou ik daar niet direct mee aan de slag gaan. Eerst eens kijken hoe je alles zonder beelden op kan lossen. Mocht er niks lukken.... dan genadeloos hard toeslaan .

saar
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 20:16:

[...]

Probeer grappig te zijn terwijl de tranen al enkele uren over mijn wangen rollen. Mijn ego is zo beschadigd dat ik zelfs twijfel of ik nog in België blijf.

Ik ben ondanks mijn aanvankelijke scepsis *sorry daarvoor* al een paar uur aan het bedenken hoe je zo'n gebeurtenis moet verwerken en aanpakken en inderdaad lijkt het mij ook lastig dit naar buiten te brengen...Overspel met een andere vrouw is in ieder geval een algemeen geaccepteerde reden om een relatie/huwelijk te beëindigen en er is altijd volop compassie en begrip. In dit geval is er sprake van overspel en herenliefde, wat toch een ranziger tintje geeft voor de buitenwereld. (Goed bedoeld, misschien onhandig omschreven) Tenslotte ging op dit forum ook e.e.a bijna mis..

Je geeft aan dat je zus in Australië woont; is het misschien een optie, als je werk het toelaat, bij haar bij te tanken voor een paar weken/maanden??

In ieder geval heb je je tot dusver kranig geweerd, diep respect daarvoor..
Dansen is leuker dan lopen
Niet jouw imago is beschadigd, ZIJN imago is beschadigd!

Jouw hart is beschadigt, maar dat komt heus wel weer goed. Je collega's komen er blijkbaar toch wel achter als ik je zo lees. Dus laat het ze niet via via horen maar van jou. Laat je steunen door mensen waar je het goed mee kan vinden. Gedeelde vrienden kunnen er ook voor je zijn. Ze hoeven niet automatisch allemaal zijn smoesjes te geloven toch?
Lena, jij hoeft je nergens voor te schamen hoor! Hij moet zich schamen, en niet omdat hij blijkbaar een onverwachte fantasie had, maar omdat hij jou heeft bedonderd!!

Rug recht, hoofd omhoog en niet weglopen, voor niemand!!

Als er iemand beter zou kunnen gaan emigreren is hij het, wat een flapdrol om jou zo te bedonderen!
quote:Thekla schreef op 03 december 2009 @ 16:26:

Jaja, en omdat hij alleen maar sex met een man had achter jouw rug om en jij zo stom was om thuis te komen terwijl je op je werk moest zijn is het nu jouw schuld.

Sterkte ja, zo is het, ik had beter moeten communiceren maw moeten bellen om te zeggen dat ik wegens ziek naar huis moest, zodat hij voorbereid zijn ziek vrouwke kon vertroetelen. Of zoals iemand me gisteren zei "wie gaat er nu naar huis zonder het vooraf te melden" !!!! Ik zal het onthouden voor de toekomst!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven