Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
donderdag 3 december 2009 om 19:43
donderdag 3 december 2009 om 19:47
chips, cola, wodka... ik kom de avond wel door hoor!
Hoop trouwens wel dat alles goed komt en gezond ter wereld komt!
Hoop trouwens wel dat alles goed komt en gezond ter wereld komt!
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
donderdag 3 december 2009 om 19:54
quote:Jola schreef op 03 december 2009 @ 19:51:
oh, 8 dus al....
Ik kwam weer even kijken hier en dacht dat dit over het aantal kittens ging...
Filemijntje, misschien moet je idd maar even bellen naar een DA om tevragen of dat beetje bloedverlies aldoor wel goed is.
Ik hoop dat alles goed gaat!!
oh, 8 dus al....
Ik kwam weer even kijken hier en dacht dat dit over het aantal kittens ging...
Filemijntje, misschien moet je idd maar even bellen naar een DA om tevragen of dat beetje bloedverlies aldoor wel goed is.
Ik hoop dat alles goed gaat!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 3 december 2009 om 20:05
Ik had ineens onverwachte visite die mee bleef eten, maar ik heb mijn plekje op de tribune weer gevonden. Schenk maar lekker een wijntje in, hoewel ik me ook wat zorgen begin te maken. Heb er niet heel veel verstand van, maar toch.
Aan de andere kant, er is al een tijdje geen update meer geweest volgens mij dus misschien is het nu wel in volle gang?
Aan de andere kant, er is al een tijdje geen update meer geweest volgens mij dus misschien is het nu wel in volle gang?