Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
donderdag 3 december 2009 om 16:34
quote:Helene69 schreef op 03 december 2009 @ 16:31:
[...]
Ok komt in orde! Maar euhhh Heb hier ook nog kinders rondlopen en die hebben seffens honger enz enz en moeten nr de sport.... Hoe ga ik dat allemaal doen? Tips?
Telefoon in handen van kids duwen, nummer van de pizzalijn erbij geven en zelf laten bellen!
Sporten kunnen ze best een keer overslaan!
[...]
Ok komt in orde! Maar euhhh Heb hier ook nog kinders rondlopen en die hebben seffens honger enz enz en moeten nr de sport.... Hoe ga ik dat allemaal doen? Tips?
Telefoon in handen van kids duwen, nummer van de pizzalijn erbij geven en zelf laten bellen!
donderdag 3 december 2009 om 16:34

donderdag 3 december 2009 om 16:35
quote:Filemijntje schreef op 03 december 2009 @ 16:28:
****Probeert ondertussen de kittens naar buiten te lokken met een schoteltje kittenmelk...*****Doet me denken aan een nestje van 5 van vroeger thuis. Mijn moeder had een bord met brinta voor de kleine katjes gemaakt. Dat hebben ze vakkundig over de gehele keuken verspreid. Ze renden er gewoon met zijn allen doorheen!
****Probeert ondertussen de kittens naar buiten te lokken met een schoteltje kittenmelk...*****Doet me denken aan een nestje van 5 van vroeger thuis. Mijn moeder had een bord met brinta voor de kleine katjes gemaakt. Dat hebben ze vakkundig over de gehele keuken verspreid. Ze renden er gewoon met zijn allen doorheen!
donderdag 3 december 2009 om 16:37
quote:Mittens schreef op 03 december 2009 @ 16:34:
[...]
Aiaiai, als ik dat doe, krijgen ze morgen gegarandeerd niets van de Sint (op de sport).
Dat wil ik zoonlief niet aan doen......Hij is er zoooo vol van.....
[...]
Aiaiai, als ik dat doe, krijgen ze morgen gegarandeerd niets van de Sint (op de sport).
Dat wil ik zoonlief niet aan doen......Hij is er zoooo vol van.....
donderdag 3 december 2009 om 16:41
Spannend....deze ga ik even niet volgen, ik ga wel een boekje lezen op de tribune....(en stiekum door mn vingers loeren).
Heb zelf ook een aantal bevallingen mee mogen maken. De eerste keer bij moeder wilde ik haar in een bananendoos met lekkere dekens leggen, neemt ze zo een hap uit die doos
Andere poes was bevallen, moest papapoes er perse bij komen liggen, paps en mams samen in de doos, erg schattig. Ze wilde wel in mijn bed bevallen, dus was blij dat ik er op tijd bij was dat ze in de doos beviel. Wel leuk, babypoesjes. Ik denk, 3 kittens, 2 man, 1 vrouw.....
Heb zelf ook een aantal bevallingen mee mogen maken. De eerste keer bij moeder wilde ik haar in een bananendoos met lekkere dekens leggen, neemt ze zo een hap uit die doos
Andere poes was bevallen, moest papapoes er perse bij komen liggen, paps en mams samen in de doos, erg schattig. Ze wilde wel in mijn bed bevallen, dus was blij dat ik er op tijd bij was dat ze in de doos beviel. Wel leuk, babypoesjes. Ik denk, 3 kittens, 2 man, 1 vrouw.....
I can do anything i want, and so can you....
donderdag 3 december 2009 om 16:48

donderdag 3 december 2009 om 17:04

donderdag 3 december 2009 om 17:06
Fijn dat je al wel gegadigden hebt! Ik zou wel graag willen maar even plat gezegd wil ik eigenlijk liever dat mijn kat nu nog even de enige is, als er zo'n drukbol bij komt denk ik dat dat veeeeel stress gaat geven. Als hij er niet meer is wil ik wel graag weer een kat maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Was gewoon benieuwd
donderdag 3 december 2009 om 17:15
oooooh leuk,leuk,leuk, ik ben dol op kleine poesjes
Ik twijfel nog steeds een beetje of ik mijn kleine monstertje mama zal laten worden, verstand zegt nee, gevoel echt totaal iets anders
Vlinder, wat een mooie katten!
papa en mamapoes zijn ook al van die schatjes
Ik twijfel nog steeds een beetje of ik mijn kleine monstertje mama zal laten worden, verstand zegt nee, gevoel echt totaal iets anders
Vlinder, wat een mooie katten!
papa en mamapoes zijn ook al van die schatjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 3 december 2009 om 17:40