Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Oh wat zielig, en ik dacht nog te gaan kijken naar leuke foto's met schattige katjes, wat naar voor jullie TO.

Ben benieuwd hoe het met moederpoes is!
Filemijntje, hoe is het nu met mamapoes?

(en met jou? je had je dit toch heel anders voorgesteld)
Is er nog nieuws??

Het wel en wee van moederpoes houd mij nog wel bezig, en ik denk met mij ook nog wel wat anderen.

Filemijn, gaat het wel een beetje?
Hoi allemaal,

Met poes gaat het inmiddels stukken beter. Ze is wel veel aanhankelijker dan voor haar zwangerschap, maar niet vervelend of op een manier waarvan je zou denken: He,...die mist haar kittens.

Gelukkig niet, anders zou ik het echt zwaar hebben.

Onze kater wil inmiddels ook weer normaal contact hebben met poes. Dus wat dat betreft lijkt het net of vorig weekend helemaal niet gebeurd is.

Volgende week moeten we voor controle naar de dierenarts. Ben benieuwd wat die ervan vindt!

In ieder geval ontzettend bedankt voor jullie medeleven!! De uurtjes naast poes werden met laptop toch een stukje dragelijker!!!!!!
Gelukkig Filemijntje. Ja zeer triest allemaal maar gelukkig heeft moederpoes er niets aan over gehouden. Nou dan zal het volgende week ook wel goed zijn bij de DA, als ze nu al zo goed is.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
He fijn Filemijntje. Het is voor jou waarschijnlijk erger geweest dan voor haar. Zoals iemand hier eerder ook schreef (ik geloof Iris); poezen hebben niet zulke 'menselijke' gevoelens t.a.v. zwangerschap en verlies.

Hoop dat alles goed is bij de dierenarts volgende week!
Gelukkig Filemijntje, fijn dat je even komt updaten!

Goed om te horen dat poes weer bijna in haar normale doen is.

En dat het onderling met de beestjes weer goed gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven