Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:natemy schreef op 03 december 2009 @ 22:04:

[...]

Dat gevoel heb ik er inderdaad ook bij. Hij heeft je bedonderd en daarna nog eens verder de grond ingetrapt door jou van bekrompen gedrag te beschuldigen. En vervolgens liegt hij je ook nog een voor dat hij er niets aan vond, terwijl ik het idee heb dat er toch wel een essentieel lichaamsdeel moet meewerken bij een man, dat niet naar behoren werkt als er niets aan is...

Hij bedriegt, liegt en verwijt jou vervolgens bekrompen gedrag??

Ik vroeg me al eerder af of je wellicht een aantal weken kunt bijtanken bij je zus in Australië?? Of laat het werk dat niet toeIk heb mooie job met een belangrijke verantwoordelijkheid binnen het bedrijf en de bank moet wel iedere maand betaald worden. Weet ook niet wat ik in Australië moet gaan doen. Kom je trouwens ook niet zomaar binnen voor enkele maanden. Mss wel omdat men zusje daar woont, maar daar los ik niets mee op denk ik. Of toch? Waarom? Het enige dat rest, is me iedere dag bezatten en af en toe naar de psychiater die me dan volpropt met chemicaliën.
Ehhh...? Het komt ehm erg 'psychotisch' over.
quote:campari schreef op 03 december 2009 @ 21:28:

[...]

Hier refereer ik aan.wij hebben wegens vele inbraken in de buurt enkele camera's die automatisch beginnen op te nemen wanneer er beweging gedetecteerd word en die is de domme kl**t vergeten terwijl hij zijn ONBELANGRIJK ding aan 't doen was. De auto in de garage geparkeerd en dan moet je 30m door de tuin om de achterkant van de woning te bereiken. Ze waren beiden zo hitsig dat ze niet konden wachten tot ze binnen waren. Je houd het niet voor mogelijk wat die 2 viezerikken met elkaar hebben uitgespookt. Als elke vent dat ooit eens doet met een andere man, dan moet ik of celibaat worden of lesbisch.
quote:campari schreef op 03 december 2009 @ 21:37:

Ken je die man trouwens?Neen, totaal onbekend. Daarom vervloek ik mezelf dat ik een (dom) blondje ben en vergeten ben de cam van mijn gsm op te zetten toen ik naar boven ging. Ik zie de beelden constant voor mijn ogen maar dat kan je niet registreren. Moet de wetenschap nog iets op vinden.
jij wordt niet lesbisch...niet zoals jij nu over je man praat...en nogmaals dat gaat mij te ver....ik zal dan ook niet meer op je topic komen...
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 22:30:

[...]

Neen, totaal onbekend. Daarom vervloek ik mezelf dat ik een (dom) blondje ben en vergeten ben de cam van mijn gsm op te zetten toen ik naar boven ging. Ik zie de beelden constant voor mijn ogen maar dat kan je niet registreren. Moet de wetenschap nog iets op vinden.Maakt dat nog iets uit dan?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Wat een heul raar topic is dit aan het worden....vlaams of niet...I ain't touching this with a ten foot pole
quote:maansa schreef op 03 december 2009 @ 22:13:

21.41welk deel vind je te ver gaan? Hij mag van geluk spreken dat ik mijn hoge hakken beneden had laten staan om geruisloos boven te geraken. Ik had ze op hun kop gespijkerd.
quote:dangeensuus schreef op 03 december 2009 @ 22:35:

Wat een heul raar topic is dit aan het worden....vlaams of niet...I ain't touching this with a ten foot pole Amen!
Dít is toch geen Vlaams!

Wel rot voor je Lena.
Jeetje Lena, met die boosheid en wraakzuchtigheid bereik je helemaal niets! Probeer rustig en nuchter te blijven nadenken ver hoe jij nu verder wil en moet.
TO, je komt eerlijk gezegd wel een beetje apart over.

Ik snap dat je ontzettend kwaad bent, maar daar lijkt dan ook alles mee gezegd. Het lijkt wel als of je niet verdrietig bent. Ieder reageert natuurlijk anders, maar ik neem aan dat je man ook wel je maatje was en die ben je nu kwijt...

Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat. Maar er zijn hier al heel veel topics geweest van vrouwen die belazerd zijn door hun man, maar ik heb nog nooit gezien dat iemand zo te keer ging en alleen maar woede uitte. Dus ik ben gewoon een beetje verbaasd, denk ik.

Verder eens met Bianca40.
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 22:15:

[...]

Mss wel omdat men zusje daar woont, maar daar los ik niets mee op denk ik. Of toch? Waarom? Het enige dat rest, is me iedere dag bezatten en af en toe naar de psychiater die me dan volpropt met chemicaliën.Ik bedoel ermee, dat het misschien een idee is om letterlijk grote afstand te nemen, om niet alleen de kerstdagen door te hoeven brengen en misschien ook om even alle vragen te ontwijken. Maar in de Ardennen is het ook leuk met de kerst Het drastische alternatief dat je aandraagt lijkt me ook niet bevorderlijk voor je functioneren op het werk. Maar misschien denk ik te oplossingsgericht. Ik wens je veel moed en kracht
Dansen is leuker dan lopen
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 22:30:

[...]

Neen, totaal onbekend. Daarom vervloek ik mezelf dat ik een (dom) blondje ben en vergeten ben de cam van mijn gsm op te zetten toen ik naar boven ging. Ik zie de beelden constant voor mijn ogen maar dat kan je niet registreren. Moet de wetenschap nog iets op vinden.

Lieve Lena,

Haal jezelf niet naar beneden. Hij was fout, jij niet!

Houd de eer aan jezelf. Verlaag je niet tot wraakacties, maar sta erboven! Anders krijg je misschien spijt.

En zijn je collega's echt zo verschrikkelijk dat ze je uit zouden lachen? Hier is volgens mij ook (bijna) iedereen het er over eens dat die man van je een schoft is en de schuld totaal niet bij jou ligt. Niemand lacht je uit. Zouden je collega's echt zo anders zijn?

Maar je kunt natuurlijk altijd even hier je verhaal kwijt . Er was misschien even een communicatie misverstand, maar iedereen is hier welkom hoor, Nederlands of niet.

Ik wens je veel sterkte
Kan het niet helpen te bedenken wat ik met een vent zou doen die ik betrapte met andere vent in MIJN bed.

Alle versies zijn helaas te gruwelijk voor publicatie..,

Sterkte
Lena, een sexfilmpje van je ex(?) plaatsen op Youtube is erg strafbaar.

Héb je dat er voor over?
Meis, gooi al je woede eruit, sla tegen boksballen, kussens, weet ik wat, maar blijf naar hem toe koel en zakelijk. Pluk hem helemaal kaal voor mijn part, maar ga geen illegale dingen doen, die krijg je alleen maar terug en daar schiet je niks mee op.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 03 december 2009 @ 22:39:

Jeetje Lena, met die boosheid en wraakzuchtigheid bereik je helemaal niets! Probeer rustig en nuchter te blijven nadenken ver hoe jij nu verder wil en moet. Ik weet het, maar ik ben zo boos en de boosheid onderdrukt mijn verdriet. Ik pen of schreeuw mijn boosheid uit tot ik bedaar en mijn verdriet weer de bovenhand neemt.

Dan jank ik onophoudelijk en vraag ik me af waarom. Hij was 8j mijn maatje, diegene waar ik alles aan toevertrouwde, waar ik alles voor deed en die me op een gruwelijke wijze bedroog, dan is boosheid en wraakzucht slechts een reactie. Tussen het neerpennen van mijn wraak en het uitvoeren zit er een zee van ruimte. Denk je dat ik gek ben ? en me zal laten gaan om een deel van mijn leven in de bak te zitten? Niets van. Ik ga mij niet laten doen maar ook geen domme dingen doen. Die boosheid gaat wel over en hopelijk ook het verdriet. Ik dank iedereen die me momenteel steunt en mij oplossingen aanreikt. Ik weet het het is bizar en als ik mijn eigen teksten herlees denk ik ook, jeetje heb ik dat geschreven? Het heeft me alvast opgelucht het kwijt te kunnen, ook al is het aan onbekenden. Het is ook goedkoper dan de dokter. Bedankt lieve Nederlanders en tot binnenkort. Ik ga een lekker warm badje nemen met ontspannende oliën en proberen wat te slapen.
quote:Vierkant schreef op 03 december 2009 @ 22:44:

TO, je komt eerlijk gezegd wel een beetje apart over.

Ik snap dat je ontzettend kwaad bent, maar daar lijkt dan ook alles mee gezegd. Het lijkt wel als of je niet verdrietig bent. Ieder reageert natuurlijk anders, maar ik neem aan dat je man ook wel je maatje was en die ben je nu kwijt...

Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat. Maar er zijn hier al heel veel topics geweest van vrouwen die belazerd zijn door hun man, maar ik heb nog nooit gezien dat iemand zo te keer ging en alleen maar woede uitte. Dus ik ben gewoon een beetje verbaasd, denk ik.

Verder eens met Bianca40.Bedankt dat je me apart vindt, zo hoor ik niet bij de massa. Mijn boosheid verdrinkt mijn verdriet en wanneer mijn boosheid geluwd is komt mijn verdriet weer boven. Soms ben ik boos omdat ik verdrietig ben of heb ik verdriet omdat ik boos ben. Ik voel mij al heel wat beter omdat ik mijn boosheid heb kunnen neerpennen en blij omdat er toch onbaatzuchtig mensen met mij te doen hebben. Mijn broertje heeft hem ook gebeld om te zeggen dat hij maar beter een tijdje wegblijft want dat er anders ongelukken zouden kunnen gebeuren. Laat hem maar lekker in zijn broek doen. Dat vind ik op dit moment gewoonweg heerlijk dat zulke grote vent moet oppassen voor zijn kleine bitch. Nogmaals bedankt voor de steun en niet panikeren. Lena is een slimme meid (ook al ben ik blond) en ik weet op termijn word ik er alleen maar sterker door. Al vind ik het nog steeds jammer dat dit mij moest gebeuren.
quote:natemy schreef op 03 december 2009 @ 22:58:

[...]

Ik bedoel ermee, dat het misschien een idee is om letterlijk grote afstand te nemen, om niet alleen de kerstdagen door te hoeven brengen en misschien ook om even alle vragen te ontwijken. Maar in de Ardennen is het ook leuk met de kerst Het drastische alternatief dat je aandraagt lijkt me ook niet bevorderlijk voor je functioneren op het werk. Maar misschien denk ik te oplossingsgericht. Ik wens je veel moed en krachtDat is een goed idee, even weg al was het maar een week of 2. Je bent een schatje ik word er gelijk positiever van. Heb het hele jaar door al de goesting gehad om naar de USA te gaan, vermits de US$ zo laag staat tegenover onze sterke ¤. Hartstikke bedankt voor de tip en de steun.
Graag gedaan...En hopelijk doen die wonder oliën hun werk goed en slaap je lekker, na die rit in de emo-achtbaan
Dansen is leuker dan lopen
quote:prulletje schreef op 03 december 2009 @ 23:03:

[...]

Lieve Lena,

Haal jezelf niet naar beneden. Hij was fout, jij niet!

Houd de eer aan jezelf. Verlaag je niet tot wraakacties, maar sta erboven! Anders krijg je misschien spijt.

En zijn je collega's echt zo verschrikkelijk dat ze je uit zouden lachen? Hier is volgens mij ook (bijna) iedereen het er over eens dat die man van je een schoft is en de schuld totaal niet bij jou ligt. Niemand lacht je uit. Zouden je collega's echt zo anders zijn?

Maar je kunt natuurlijk altijd even hier je verhaal kwijt . Er was misschien even een communicatie misverstand, maar iedereen is hier welkom hoor, Nederlands of niet.

Ik wens je veel sterkte Och prulletje, maak je geen zorgen, ik schrijf wel domme dingen maar doen is niet aan mij besteed. Het is wel heerlijk om het kwijt te kunnen en zo tot rust te komen. Wat mijn collega's betreft ; ik weet het niet, het is gissen. Er zijn er toch wel enkele bij die zeer laf, venijnig en hatelijk kunnen zijn, maar ja dat zal overal zo zijn, die moet ik gewoonweg negeren. Bedankt dat ik welkom ben, het was dom (blond) van mij om op een Nederlands forum in 't verkracht Nederlands (ik probeerde mijn best te doen, wat me in mijn huidige toestand niet lukt) te posten. En ja er waren best wel veel hatelijke opmerkingen, maar ook fijne en positieve reacties, daar heb ik toch wat kracht en ideetjes van opgedaan. Mijn mening over de Hollanders is er alvast positiever op geworden. En nogmaals sorry dat jullie het moeilijk hebben gehad maar toch de moeite deden om mijn verwarde en wraakzuchtige reacties te begrijpen.

Ik ga morgen kijken of ik niet even een week of 2 naar de USA of Australië kan. Zal beter zijn dan hier te blijven en steeds herinnerd te moeten worden aan de voor mij gruwelijke beelden. Thx & Grtz
tuurlijk joh, even naar de USA of Australie voor twee weken. Dat zal je goed doen
quote:schaap1001 schreef op 03 december 2009 @ 23:11:

Kan het niet helpen te bedenken wat ik met een vent zou doen die ik betrapte met andere vent in MIJN bed.

Alle versies zijn helaas te gruwelijk voor publicatie..,

SterkteSorry, ik ben het beginnen te publiceren omdat men zei meiske schrijf het af dat helpt. Nou schrijven zonder lezers heeft geen nut. Je doet niets als je je vent betrapt met een andere vent, je bent zo geschokeerd dat je niet beseft wat je overkomt.
yeah right

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven