Wat is jouw favoriete website?
vrijdag 4 december 2009 om 16:56
vrijdag 4 december 2009 om 17:05
tsja... ik kijk altijd op marktplaats een beetje rond. lekker rond snuffelen.
radio 3 fm, welke nummers ik leuk vind en hoe ze heten om eens te downloaden, en dus bij torrentz om te kijken welke films er zijn, en om weer te kijken wat voor films het zijn kijk ik op www.moviemeter.nl
en www.proud2bme.nl, maar dat is iets voor jongeren meer. en www.hm.com www.sans-online.nl ahaa, maar meer shopsites zijn dat. en verder op sites van bands wanneer er optredens zijn enz.
radio 3 fm, welke nummers ik leuk vind en hoe ze heten om eens te downloaden, en dus bij torrentz om te kijken welke films er zijn, en om weer te kijken wat voor films het zijn kijk ik op www.moviemeter.nl
en www.proud2bme.nl, maar dat is iets voor jongeren meer. en www.hm.com www.sans-online.nl ahaa, maar meer shopsites zijn dat. en verder op sites van bands wanneer er optredens zijn enz.
vrijdag 4 december 2009 om 17:46
vrijdag 4 december 2009 om 17:52
fmylife.com
ikeahacker.blogspot.com
desiretoinspire.net
icanhascheezburger.com
facebookfails.com
Dit zijn meer de entertainmentsites, deze bekijk ik 's avonds, niet op mijn werk
ikeahacker.blogspot.com
desiretoinspire.net
icanhascheezburger.com
facebookfails.com
Dit zijn meer de entertainmentsites, deze bekijk ik 's avonds, niet op mijn werk
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 4 december 2009 om 17:53
Google.nl
Flickr.com
Koekjesfabriek.com
Nrcnext.nl
Youtube.com
Dezeen.com
Architectenweb.nl
En ehm, viva.nl dus
Ps: ik zag pas ergens iets over iemand die een website had waarop hij allerlei producten zet die mensen anders gebruikten dan waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn. Weet iemand misschien bij welke programma dat was/ hoe die site heet? Heb me suf gegoogled, maar kan het niet vinden.
Flickr.com
Koekjesfabriek.com
Nrcnext.nl
Youtube.com
Dezeen.com
Architectenweb.nl
En ehm, viva.nl dus
Ps: ik zag pas ergens iets over iemand die een website had waarop hij allerlei producten zet die mensen anders gebruikten dan waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn. Weet iemand misschien bij welke programma dat was/ hoe die site heet? Heb me suf gegoogled, maar kan het niet vinden.
vrijdag 4 december 2009 om 18:24
vrijdag 4 december 2009 om 18:29