Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 16:14:

[...]

????Ik respecteer homo's zoals een andere, dus wat is 't probleem?Blijkbaar zijn de Nederlanders minder grof en bot dan jij Lena, aangezien je de posting van Floor niet begrijpt, krijg ik steeds meer de verdenking dat jouw woorden over den Nederlanders beter bij jou passen
quote:Weet je, het beeld wat een beetje bij me op komt nu, is het beeld van het mooie meisje wat iedereen om haar vinger kan winden en nooit geen tegenstand heeft gehad van wie dan ook. En nu is er een kink in de kabel gekomen op een heel vervelende en pijnlijke manier en ik krijg meer de indruk dat je ego gedeukt is in plaats van een gebroken hart. Misschien is dat iets om over na te denken......Lena, ik ben eigenlijk best benieuwd wat je van bovenstaande vindt? Volgens mij slaat ze hiermee namelijk de spijker op de kop....
Serafina,

Ik zie een stampvoetend barbiepopje met stoom uit de oren en een vuurrood gezicht en vuurspuwende ogen voor me
Ergens geloof ik hier allemaal geen fluit van. Alsof er een plek is op internet of waar dan ook waar je een filmpje van je echtgenoot die van bil gaat met een willekeurige travo kunt verkopen aan "de hoogste bieder". Jáá daar zitten veel mensen op te wachten... gekkigheid allemaal dit.
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 13:34:

[...]

jij bent echt ziekelijk verliefd op jezelf... Is dat erg?

Misschien had je man dan wel een pracht van een vrouw, maar een vertrouwensband om dit soort fantasieen met je te bespreken was er dus duidelijk niet. Toch wel

Ik word nu een beetje misselijk van je... maar misschien is dat omdat ik nog knapper ben dan jij..ONMOGELIJK enneh... allez.. ik hoef mijne kont ook niet te scheren he zenne.Echt niet? Nu begon ik al heimelijk te fantaseren over een vrouw, word ze misselijk van me
Jullie moeten allemaal geduld hebben, lena is namelijk een voor een de postings aan beantwoorden, dus met wat geluk, zijn we over drie uur aan de beurt.
hahahahaha
Maar goed, even terug naar het onderwerp. Lena, ik vind het ronduit schandalig dat je man je bedonderd, en dan ook nog met een man. Ik hoop dat je een redelijke scheiding hebt waar je goed vanaf komt en dat je uiteindelijk toch weer gelukkig zult worden.
quote:Hangmat schreef op 04 december 2009 @ 16:21:

Ergens geloof ik hier allemaal geen fluit van. Alsof er een plek is op internet of waar dan ook waar je een filmpje van je echtgenoot die van bil gaat met een willekeurige travo kunt verkopen aan "de hoogste bieder". Jáá daar zitten veel mensen op te wachten... gekkigheid allemaal dit.

Yes, hoeveel? Ik zoek nog een sinterklaas kadootje

Ik bied 1 euro 25.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Wat ben jij een raar figuur LENA..

Ik begrijp je man steeds meer nu..

Ieks..
plaatje v hangmat

hahahaha
We wachten geduldig af... ze is nu bij de posts van 13.34. Ik heb om 16.13 wat vragen gesteld en hopelijk krijg ik daar voor 23.35 nog antwoord op
Ehhh Lena... het is niet de bedoeling dat je alleen reageert op de woorden blond... slank... mooi... .enz.

Er staan echt heel veel zinnige dingen geschreven om die woorden heen hoor
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 16:25:

We wachten geduldig af... ze is nu bij de posts van 13.34. Ik heb om 16.13 wat vragen gesteld en hopelijk krijg ik daar voor 23.35 nog antwoord op Dat mag je hopen, ze is geloof ik nog al traag van begrip
quote:ronniemitchel schreef op 04 december 2009 @ 13:43:

[...]

Neu, hij hoeft alleen te vertellen dat ze zeurt aangezien ze al jaren weet dat hij Bi is en hij haar kort geleden verteld heeft dat hij graag weer eens de liefde op een andere manier te beleven, dat ze het er compleet mee eens was, tot ze zag dat die ander vele malen mooier was, zij compleet uit haar dak ging en hij gevlucht is voor haar aangezien ze hem met een mes wilde aanvallen, gaan ze hem nog geloven ook alleen al door de manier waarop ze hier schrijft, heb ik zo'n vermoeden dat men wel weet hoe aardig Lena is
quote:ronniemitchel schreef op 04 december 2009 @ 16:26:

[...]

Dat mag je hopen, ze is geloof ik nog al traag van begrip

Vraag me af hoe lang ze dan in de slaapkamerdeur heeft gestaan voordat ze doorhad dat een vrouw een man normaal gesproken niet van achteren neemt Althans... niet zonder voorbindmiddelen

Lena, hoorde je eigenlijk aan het gekreun al dat het om 2 mannen ging?
auw he
quote:ronniemitchel schreef op 04 december 2009 @ 13:45:

Verder heb ik zo'n vermoeden dat de man van Lena wel blij is dat het huuwlijk over is, eindelijk van het juk genaamd Lena af.Heb hem nochtans nooit horen klagen
quote:lunaan schreef op 04 december 2009 @ 16:23:

Jullie moeten allemaal geduld hebben, lena is namelijk een voor een de postings aan beantwoorden, dus met wat geluk, zijn we over drie uur aan de beurt.Neem ik terug, lena beantwoord alleen de postings waar niet serieus met haar om gegaan wordt.
Ah.. dat was de post van 13.43
Ik kan er niets aan doen maar ik vraag me ineens heel erg af hoe oud ze is.....

Maar dat duurt nog wel even voordat ik daar antwoord op krijg he?
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 16:28:

[...]

auw auw
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 16:29:

[...]

Heb hem nochtans nooit horen klagenNee dat snap ik, hij keek wel uit om je dat te zeggen
quote:lunaan schreef op 04 december 2009 @ 16:29:

[...]

Neem ik terug, lena beantwoord alleen de postings waar niet serieus met haar om gegaan wordt.Ik heb zo het idee dat die postings heel wat waarheid bevatten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven