Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Alle reacties Link kopieren
quote:75twinkel schreef op 02 december 2009 @ 10:27:

[...]

Dat wordt natuurlijk niet nu opgenomen, dan hadden we toch eerst de voorsteluitzening van de nieuwe boeren moeten hebben? Zodat er brieven geschreven zouden kunnen worden.

Ik denk dat we in oktober 2010 of zo de nieuwe boeren gaan zien, en dan n maand of 4 ? later de uitzendingen die in december2010/jan2011. zijn opgenomnOooh maar de winter is nog niet eens begonnen! Het zou goed kunnen dat ze over een paar weken al weer nieuwe boeren aan ons voor gaan stellen en dat ze bv in januari/februari gaan 'draaien'. Mja, kan er net zo goed een jaar naast zitten haha
Ja, wat JoBC zegt, zo had ik het ook bedacht. Van mij mogen ze best over 2 weken de boeren voorstellen en dan in januari/februari opnemen. Maar ja, dan mis je natuurlijk wel de kerstboom. Ben bang dat het gaat zijn zoals Twinkel zegt. Dan moeten we dus heul lang wachten
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Waarom maakt niemand Wietse wakker?!
WIETSE!!! WAKKER WORDEEEUUUUUUH!!!!

Istie nu wakker, denk je?
Ik herken het gedrag van Neeltje heel erg.... In mijzelf....

Vroeger was dit het geval. Ik vond het namelijk erg moeilijk om te gaan met de liefde en aandacht van mannen. Ging ik rare dingen van doen en zeggen. Zoals wanneer een jongen me te lang aankeek maakte ik een flauwe grap of ging ik hem kietelen. Alles om maar "het maar niet te voelen" Ik kreeg het ook Spaans benauwd als de jongen in kwestie naast me kwam zitten.

Ik voelde me te onzeker en minderwaardig om geliefd te worden door anderen.

Tegenwoordig flirt ik erop los en kan ik mannen lang aankijken in de ogen. Ik ben wat dat betreft gegroeid. Ik weet ook beter wie ik ben en daar ben ik trots op.
Nou gefeliciteerd hoor Lovestar. En laat die verslagen van je voortaan maar achterwege. Pfff, ik kan me tenminste niet voorstellen dat iemand dáár op zit te wachten..

(Wat dat betreft maar goed dat BZV nu voorbij is..)
quote:vlinder67 schreef op 02 december 2009 @ 20:40:

Nou gefeliciteerd hoor Lovestar. En laat die verslagen van je voortaan maar achterwege. Pfff, ik kan me tenminste niet voorstellen dat iemand dáár op zit te wachten..

(Wat dat betreft maar goed dat BZV nu voorbij is..)

PMS Vlinder ?

Waar maak je je nou zo druk om..?

Ik vond ze persoonlijk wat te lang om te lezen maar weet dat veel forummers de berichten van Lovestar wél konden waarderen.

Ik scrol er gewoon overheen,klaar!
Jeeeeeez!!!!!!!

Mensen, lang, kort, leuk of niet leuk; als je geen zin heb dan lees je het toch niet??

Doe ik ook namelijk.
Volgens mij is Yvon Jaspers nu bezig met opnamen van ´Over mijn Lijk van BNN. Lijkt mij sterk dat je daar dan ook nog de opname van ´Boer zoekt Vrouw´bij kan hebben,
uit de mediacourant d.d. 26 november 2009

De KRO gaat een nieuw seizoen van de datingshow Boer Zoekt Vrouw maken. Dat vertelt presentatrice Yvon Jaspers in Mikro Gids. Het vijfde seizoen wordt, in tegenstelling tot de huidige vierde reeks, een winterserie. “En dat heeft ook zijn charmes. Verhalen vertellen bij de kerst- boom, samen bij de kachel kruipen. Dat kan voor de romantiek ook mooi zijn. Het platteland is in de winter veel rauwer, dat maakt het ook weer bijzonder. Verder vertrouw ik erop dat er weet iets komt wat die serie uniek maakt.“
Voor iedereen die graag wil weten hoe het nou met Astrid en het vraagstuk kinderen zit. Kijk dan nu op de site van boer zoekt vrouw, en dan het topic Astrid en Wim beantwoorden vragen.

Ze heeft dus een zoon en een dochter.

Jammer dat we daar niet meer van gezien en gehoord hebben.
Oeh toch
Misschien wilden de kinderen van Astrid wel niet op tv. Gezien al het commentaar in de blogsfeer/forums er is op BZV en iedereen die er in zit, kan ik me er wel wat bij voorstellen. Ik geloof dat ze 19 en 14 jaar oud zijn, dat is oud genoeg om te beslissen of je wel of niet op tv wil
Ik vond Astrid er bij DWDD overigens heel goed uitzien! Haar haar was nu wat langer, ze had een beetje make-up up, ze leek wel 10 jaar jonger als tijdens de uitzendingen op de boerderij en zag er echt goed uit!
Lovestar...ik vond je verslagen geweldig. Was alsof ik mezelf hoorde praten tijdens de afleveringen.
quote:vlinder67 schreef op 03 december 2009 @ 20:13:

Ik vond Astrid er bij DWDD overigens heel goed uitzien! Haar haar was nu wat langer, ze had een beetje make-up up, ze leek wel 10 jaar jonger als tijdens de uitzendingen op de boerderij en zag er echt goed uit!Vond ik ook!
Gelukkig niet alleen maar kutnijd hier. Vind het echt een rotopmerking om te zeggen dat Dycke er niet uit ziet, dat er wat mis is met haar en dat ze zo getergd is. Dat je dat vind, ala, maar het begint op mij onderhand over te komen alsof het haar gewoon niet gegund wordt. Toevallig vind ik haar wel een leuke en frisse verschijning en bij DWDD straalde ze toch echt. Niets gemerkt van dat getergde. En als ze al zo´n gezicht heeft, heeft ze daar ook niet om gevraagd bij haar geboorte. Neeltje is ook wel een verhaal apart ja. Krijg geen hoogte van haar, maar de opmerkingen zijn niet van de lucht zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je tijdens of na de opnames pas beseft dat heel nederland meekijkt en kritiek levert (lekker makkelijk). Ik zal niet ontkennen dat ik ook erg genoten heb van de jeuk-scenes en ook mijn mening heb, maar man man... Ik snap wel waarom je op het BzV-forum je kuis dient te gedragen. Dit zijn geen leuke dingen om over jezelf terug te lezen.
Voor wie het nog niet heeft gezien (en misschien wel dikke mosterd), Wietse en Neeltje bij Omrop Fryslan:

http://www.youtube.com/watch?v=8cD9b0pKIFIquote: Noch ien dei en dan moat de rêst weromkeare foar boer Wietse en syn nije leafde Neeltje. De ôfrûne moannen stie harren libben op 'e kop troch de sjochsiferhit Boer zoekt Vrouw.

Moandeitejûn sitte se by de Wereld draait door en foar Omrop Fryslân diene se noch in ynterview. En dêrmei is it klear. Wietse en Neeltje binne tegearre hiel lokkich, mar se binne ek bliid dat se no net mear troch kamera's folge wurde sille.

De fjirde searje fan Boer zoekt vrouw wie bûtengewoan suksesfol. Alle boeren fûnen in frou en it programma luts op 'e nij miljoenen sjoggers.

Zo toch wel een leuk stel die Neeltje en Wietse daar bij Omrop Fryslan! Wietse wat spraakzamer en meer op zijn gemak en Neeltje wat volwassener.

En wat een leuk taaltje dat Fries!
Na dit filmpje denk ik wel dat Neeltje wietse zijn leven wat meer sjeu gaat geven. Zonder haar kwam hij echt de boerderij niet af hoor.
Het is niet goed of het deugt niet. Zo is dit topic voor een groot deel toch wel samen te vatten. Is ook lekker makkelijk, he, alles en iedereen bekritiseren veilig anoniem op een forum.

O ja:" daar vragen mensen toch om als ze op tv komen" . Tsja ..

Ik ken die boeren niet, en ik ken die vrouwen niet, heb ze een x aantal minuten voorbij zien komen in een serie tv-programma's die volledig in de montagekamer tot stand zijn gekomen. Dus ik heb geen flauw idee, wat er echt in die mensen omgaat, of ze aardig zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, hetero zijn( dat ge-emmer over Astrid!) etc.

Het was een leuk amusementsprogramma, en ik hoop dat die mensen er gelukkig(er) van zijn geworden!
@katelin, ik denk dat je veel dingen hier ook wel met een korreltje zout moet nemen hoor. Ik gun die boeren en hun vrouwen alle geluk van de wereld, maar geniet wel van al het commentaar hier op het forum. Als alles alleen maar leuk gevonden zou worden, denk ik dat het een oersaai topic zou zijn. Het blijft entertainment.

Vinnik.
@Lotte, : mee eens. Maar soms wordt het bekritiseren van jan en alleman op tv me weleens te gortig en dan kan ik het niet laten om even te reageren. Dan denk ik : " goh, tv is blijkbaar alleen nog maar leuk als je je kunt ergeren, mensen kunt afkraken en hoe dan ook negatief kunt reageren". Terwijl ik in principe zo'n topic over een programma dat ik kijk ook best leuk vind. 'In real life' praat ik eigenlijk nooit met iemand over iets dat op tv was, dus daar is een forum dan goed voor. Soms
quote:duploo schreef op 05 december 2009 @ 01:42:

En wat een leuk taaltje dat Fries!Beetje moeilijk te verstaan voor een Brabantse
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
kan de tekst die Noordeling plaatste wel even vertalen voor je, maar Brabants is dan voor mij wel moeilijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven