Mode & Beauty alle pijlers

Geel haar, help!

04-12-2009 18:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

ik heb vandeweek mijn haar twee keer ontkleurd en daarna een blonde verf eroverheen gezet.

Helaas wist ik ook wel dat dit geel of oranje uit zou vallen...het is nu ook behoorlijk geel.

Ik ben al behoorlijk in de weer met de zilvershampoo maar heel veel effect heeft dit niet.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn haar witblond kan krijgen?

Alvast bedankt!
Morgen alsnog naar de kapper gaan voordat je het verder verpest.
quote:viva1973 schreef op 04 december 2009 @ 18:38:

Morgen alsnog naar de kapper gaan voordat je het verder verpest.Helaas is mijn financiele situatie daar niet naar en veel vertrouwen heb ik in kappers ook niet meer...er moet toch wel een andere oplossing zijn?
als je het al van te voren weet... waarom doe je het dan???

de enige optie als je het blond wil: Kapper!!!

als je het zelf wil doen zit er geen andere optie op dan een bruintint te nemen.
Talkpoeder?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
nee je moet een askleur inbrengen als je haar te geel is geworden..... je kan voor nu dan ff eentje nemen die je ook uit kan wassen die is wat minder agressief... anders gaat je haar echt stuk.... maar je moet dus een askleur nemen die filtert het gele eruit (ik spreek uit ervaring....)

succes!!
Nog nooit mijn haar geverfd, dus geen ervaring maar GUHL - Zilver & Vitaliteit Anti Geel-Effect Masker ?
Afknippen?
quote:whatever78 schreef op 04 december 2009 @ 18:44:

nee je moet een askleur inbrengen als je haar te geel is geworden..... je kan voor nu dan ff eentje nemen die je ook uit kan wassen die is wat minder agressief... anders gaat je haar echt stuk.... maar je moet dus een askleur nemen die filtert het gele eruit (ik spreek uit ervaring....)

succes!!en welke raad je dan aan? ik las net al een aantal berichtjes over de hema?
quote:borderwalk schreef op 04 december 2009 @ 18:44:

Nog nooit mijn haar geverfd, dus geen ervaring maar GUHL - Zilver & Vitaliteit Anti Geel-Effect Masker ?misschien dat dat ook werkt, dit staat ook als aanbeveling op de shampoo van guhl die ik nu gebruik, had er alleen niet veel vertrouwen in aangezien de shampoo ook niet veel uithaalt haha
Ik zou toch echt naar de kapper gaan hoor

Ik heb het 1x gehad (en dacht ook zelf dat ik het wel weer even op kleur zou kunnen krijgen....gevolg was 3 kleurbeurten later toch een kappersbezoek en een rattekoppie...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:athingcalledlove schreef op 04 december 2009 @ 18:47:

[...]

en welke raad je dan aan? ik las net al een aantal berichtjes over de hema?nee casting creme gloss van 'l oreal... die moet je hebben... en dan de asblonde kleur.. die kost ongeveer 10 a 12 euro en gaat ongeveer 6 tot 8 weken mee.. precies genoeg tijd voor jouw haar om te herstellen van de ontkleuring... dan kan je dan een asblonde kleur nemen die permanent is... ik raad het je echt serieus af om nu een permanente haarkleuring in je haar te doen.. na het ontkleuren is je haar heel poreus... je wil er toch langer mee doen neem ik aan....
quote:whatever78 schreef op 04 december 2009 @ 18:55:

[...]

nee casting creme gloss van 'l oreal... die moet je hebben... en dan de asblonde kleur.. die kost ongeveer 10 a 12 euro en gaat ongeveer 6 tot 8 weken mee.. precies genoeg tijd voor jouw haar om te herstellen van de ontkleuring... dan kan je dan een asblonde kleur nemen die permanent is... ik raad het je echt serieus af om nu een permanente haarkleuring in je haar te doen.. na het ontkleuren is je haar heel poreus... je wil er toch langer mee doen neem ik aan....Oke, dankjewel! dan ga ik maar eens voor die kijken
Zilver shampoo zou ik zeker gebruiken!
quote:borderwalk schreef op 04 december 2009 @ 18:44:

Nog nooit mijn haar geverfd, dus geen ervaring maar GUHL - Zilver & Vitaliteit Anti Geel-Effect Masker ?dit is voor mensen die van nature een wat gelige haarkleur krijgen bij het grijs worden... als je je haar hebt ontkleurd en dat is anders uitgevallen dan je dacht, is je haar veel poreuzer en kan je het best een milde as kleur nemen om dat weg te nemen... die zilver kleur zit je dan echt niet op te wachten.... je haar neemt veel meer kleur op als het zo poreus is geworden.....
Ik heb het ook gehad, oranje haast. Echt verschrikkelijk...

De etos heeft een heel witblonde kleur die helpt, er staat niets op over een asblonde tint maar er zit in ieder geval helemaal geen roodpigment in. Kost ongeveer 5 euro dus dat scheelt want die van l'oreal waar wel asblond op staat doen helemaal niks en die zijn bijna 3x duurder.

Investeer maar wel in een masker zowieso he na al dat gedoe anders word het alsnog knippen.

Overigens vind ik de oncharmante grijsshampoofles van swarzkopf wel echt het beste, staat raar in de badkamer maar scheelt echt voor de kleur. Heb ik trouwens van mijn schoonvader gebietst hihi, echt een goeie want was ik zelf nooit opgekomen.
quote:hmmmm schreef op 04 december 2009 @ 19:07:

Ik heb het ook gehad, oranje haast. Echt verschrikkelijk...

De etos heeft een heel witblonde kleur die helpt, er staat niets op over een asblonde tint maar er zit in ieder geval helemaal geen roodpigment in. Kost ongeveer 5 euro dus dat scheelt want die van l'oreal waar wel asblond op staat doen helemaal niks en die zijn bijna 3x duurder.

Investeer maar wel in een masker zowieso he na al dat gedoe anders word het alsnog knippen.

Overigens vind ik de oncharmante grijsshampoofles van swarzkopf wel echt het beste, staat raar in de badkamer maar scheelt echt voor de kleur. Heb ik trouwens van mijn schoonvader gebietst hihi, echt een goeie want was ik zelf nooit opgekomen.Haarmaskertjes heb ik hier zowiezo altijd staan ben nogal fanatiek als het op verschillende haarkleuren aankomt haha...hm dus volgens jou beter die van de etos?heeft die bij jou ook goed geholpen?
ohja en je krijgt er echt geen grijs haar van, van die zilvershampoo... voor zover ik weet haalt het kleur uit je haar maar voegt het niets eraan toe qua zilverigheid.
Ja ben ik de etos nog zooo dankbaar voor hihi, al moet je met de rest van de blonderingen van de etos wél uitkijken want dan gebruiken ze wel weer roodpigmenten. Ik ben nu namelijk weer ietsje donkerder gegaan en neig nog steeds te snel naar rood/oranje en dan vind ik de kleuringen van de kruidvat juist weer beter... maf he.

Dus alleen die hele witblonde van de etos nemen en dan zou je voor een groot deel gered moeten zijn.
Mijn haar was ook te gelig, naar mijn smaak. Mn kapster adviseerde mij middenasblond te nemen. Ik heb toen kappersverf gehaald, nr. 7.01.

Mn haar werd ietsjes lichter en het gelige was eruit.
en nog naar de winkel gerend??
Kleur nr 8.01 licht asblond van Guhl zou ook kunnen. Zit geen ammoniak in, scheelt weer. Maar je haar heeft het zwaar te verduren zo!
ik ben nog naar de winkel gerend vandaag haha, het is een stuk minder geel nou, en nog maar even een maandje wachten en dan wordt het wel de kleur die ik wil denk ik
[quote]wolletje schreef op 04 december 2009 @ 18:42:

als je het al van te voren weet... waarom doe je het dan???

de enige optie als je het blond wil: Kapper!!!

als je het zelf wil doen zit er geen andere optie op dan een bruintint te nemen.[/quote]

Dat zou ik maar laten als ik jou was, dat wordt dus groen na blonderen! En ik vind het nogal dom dat je om geld uit te sparen zelf zo gaat zitten klooien en vervolgens nog naar de kapper moet. Als je dit zelf gaat proberen op te lossen valt straks je haar gewoon uit....twee keer ontkleuren is al way too much namelijk.
Oh ja, en na 8 weken is je haar niet hersteld. Kapot haar herstelt zich niet meer, alleen te verbeteren door af te knippen helaas.

Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven