Hilarische Sint

05-12-2009 17:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn meest hilarische sint stukjes zijn die van Toon Hermans die over Snieklaas praat en een stuk uit Jiskefet (debiteuren-crediteuren) die de sint op bezoek krijgt.

Toon Hermans

Debiteuren-Crediteuren

In het kader van: ik ben nog aan het uitzieken van de mex griep dus blijf thuis vanavond, welke hilarische sinterklaas stukjes mis ik nog in mijn leven?
"krijg je tenminste nog wat warms binnen vandaag, Edgar!"

ik kan op dit moment geen andere verzinnen, heb tranen in m'n ogen!

weet niet of deze te overtreffen zijn....
Ik weet het ook niet Haddock hoop zo dat iemand dat wel kan.

ff de schimmel van de pepernoten afhalen hahaha
is niet welke ik zocht, maar deze kan ook wel:

bob de rooij
Bob hoe kan ik die toch vergeten hahaha. Top Haddock
Jaaaa! Die van Toon Hermans vind ik ook geweldig! Zo oud al maar nog steeds leuk.

Dushi, ff off topic: Wie is dat schattige jongetje van je avatar?
ik zocht eigenlijk die van Annie de rooij, dat sinterklaas tegenkomt, en in telefooncel eindigt, zeg maar...
http://www.youtube.com/watch?v=DcZaEmc441k

Bert en Ernie.

Die van Toon is idd ook erg leuk!
Gazelle geen idee wie dat schattige jongetje is op mijn ava. Vond hem ergens op het internet dus kwestie van plakken maar... moest er zo om lachen namelijk

Even kijken wat Mazou geplakt heeft.
Bert en Ernie is zoet, ontzettend schattig gehalte!
quote:Dushi74 schreef op 05 december 2009 @ 17:43:

Gazelle geen idee wie dat schattige jongetje is op mijn ava. Vond hem ergens op het internet dus kwestie van plakken maar... moest er zo om lachen namelijk

Oh ok, ik vroeg het me steeds af omdat mijn zoontje ook zo'n gezicht trekt als 'ie gaat huilen

Najib Amhali - klein stukje over Sinterklaas
Debiteuren crediteuren blijft klassiek, met Hans Teeuwen als Sinterklaas. 'Dat was helemaal niet onverdienstelijk, Edgar.' 'Sinterklaas wil bier!' 'Maak jij Sinterklaas maar eens blij.'
Zo, dat was even een half uurtje lachen, incl. mascara van mijn wangen vegen.

Dushi bedankt.
Whoehahaha Gazelle Najib hahahaha

Dieg hij is super he.
Morrigana graag gedaan!
Vanavond op veronica: Javier Guzmam met de sinterklaasconferance. Ik ga die opnemen want ik wil iets anders kijken op dat tijdstip.
Javier is ook leuk! Heeft 'ie meer gedaan, een Sintconferance.
Ken zijn werk (en ik hou zeker van zijn humor) wel maar wist niet dat hij een sintconferance deed.
quote:qwertu schreef op 05 december 2009 @ 20:27:

Wacht, Dush, ik herschrijf 'm wel even...

Het was alweer enige tijd geleden dat het heerlijke avondje begon.

Mijn vrouw Alice was alleen op vakantie naar Spanje geweest met een vriendin.

Bij thuiskomst melde zij me dat er een man in het spel geweest was, Niet dat het erg ver gegaan was maar toch met de baard in haar nek gehangen en met de hand in het slipje.

En dat zij wel erg gek op deze man was.

Dus daar heb ik wel enige tijd aan moeten wennen. Maar goed wat te doen. Je wil ook geen zakje zout in je schoen.

Want wij gaan wel vaker naar deze plek op vakantie. En eens in het jaar komt er iemand van die plek naar ons land voor vakantie. Of eigenlijk om zijn verjaardag te vieren.

Dus na lang beraad besloot ik dat een mmv wel eens leuk kon zijn voor haar.

Na daar langdurig over gesproken te hebben besloot Alice dat wel eens een leuke afwisseling kon zijn een boest voor haar seks leven. Wij konden wel een extra roede gebruiken.

Al dus afgesproken met de man. Die was er wel voor met de mededeling dat hij niet op mannen viel. Hij noemde zichzelf vooral een kindervriend. Heel misschien vond ik dat wel jammer, Het lijkt me achteraf wel iets hebben.

Maar goed alles was in kannen en kruiken, Nu alleen nog wachten op de vakantietijd dat hebben we maar vervroegd gedaan. Een week je vooraf zullen we maar zeggen.

Na daar aan gekomen te zijn zouden we eerst een nachtje slapen en de volgende dag zou het feestplaats vinden. Maar het lot besliste anders. We konden niet meer wachten dus werd het gelijk de eerste nacht al raak. Eigenlijk net als met zijn verjaardag. Dat wordt ook altijd een dag te vroeg gevierd.

We hadden een appartementje geregeld want in het hotel waar we sliepen mogen geen buitenlanders komen. En hij is zelf wel erg blank, maar zijn knecht ziet er wel tamelijk exotisch uit. Dus wij naar het appartement daar aan gekomen gingen we op de bank zitten en er gebeurde niets. We hadden ook nog geen schoen gezet en geen liedje gezongen. De man was ook mee gegaan naar het appartement Wat drinken en er gebeurde nog niets, Hij ging in een dik boek zitten lezen en smoeste wat met zijn knecht, die hij Piet noemde. Dus zeg ik tegen mijn vrouw ik ga even naar de wc en als ik terugkom wil ik wel dat je zit te zoenen hoor. Terug gekomen van de wc zie ik dat mevrouw zich heerlijk laat zoenen. Zij liet zich ook niet onbetuigd en zoende nog harder terug. Dus was het meer een vrij partij. De knecht stond erbij en keek ernaar, maar de man zelf zat al met staf in de aanslag klaar. Een aansporing had ik niet meer nodig ,Ik liep naar de bank waar zij beiden op zaten pakte mijn vrouw bij haar heupen en begon haar te kussen op en rond haar dijen rustig gleed mijn tong naar haar klitje en met een lange haal haalde ik mijn tong tussen haarlipjes door die echt zeiknat waren. Ik vond nog ergens een verdwaalde pepernoot, maar die was te zompig om op te eten. Het liet haar dus niet onberoerd dat kussen met deze man. Terwijl de man zijn aandacht op haar borsten begon te richten zoog ik rustig door aan haar klitje. Zacht gekreun hoorde ik aan haar lippen ontsnappen. Na nog een diepe kus van de man hoorde ik hem zeggen kom we gaan op bed liggen, dan haal ik mijn staf tevoorschijn en ook mijn zak. Wie weet zit er wel een kadootje in voor je! Dus opstaan en op bed. De man op zijn rug begon te kussen met mijn vrouw die geknield over de man heen zat. waardoor ik een wijds aan gezicht kreeg op haar kontje en schaamlippen die mij uit nodigde tot penetratie. Mijn vrouw begon te zingen over wortels, roedes, een staf, paardje rijden...

Dat liet ik me geen tweede keer zeggen en schoof mijn paal in het zeik natte poesje. Die met gekreun ontvangen werd. Maar dat bleek Piet. Die had daar net de schimmel in gestopt terwijl ik op het toilet zat. Hij maakte zich blijkbaar zorgen. Maar het paste prima hoor, een vaginale schimmel en mijn roe. Terwijl het kussen en strelen door ging zag ik plotseling haar hoofd afdalen naar zijn staf die werd dus even lekker gepijpt. Na heel veel stoten werd het mij zwart voor de ogen en kwam heerlijk klaar. Later bleek dat zwarte weer Piet te zijn, die vlak bij me was komen staan. Mijn vrouw draaide zich op de rug en nam de man boven op zich heerlijk zag ik zijn lul in het poesje van mijn vrouw verdwijnen . Althans, ik denk dat het mijn vrouw was. Ik kon haar gezicht amper zien omdat er een heel grote baard voor hing. Haar benen en armen sloeg zijom de man heen. Zijn tabbert sloeg ze opzij. En maar neuken deden ze Ik zelf had even tijd voor me zelf en nam een heerlijk mandarijntje .na een liedje gezongen te hebben voegde ik me weer in de strijd. Zij was nog druk in de weer. Zal de goede Sint wel komen, dacht ik, nu hij 't weer zo lelijk vindt? met de man ze lag heerlijk te zoenen en te neuken. Vooral dat zoenen zei ze later was heerlijk. En de chocoladeletter en de pepernoten ook.

Ze lag op haar zijde en nam gelijk me lul in haar mond terwijl de man haar penetreerde op haar zij. Haar handen waren overal haar mond was heerlijk . Wel een beetje plakkerig nog van al het snoepgoed. Met name de marsepein was een beetje tussen haar tanden blijven zitten. Nu was het tijd voor de man om iets in zijn boek te schrijven. en mijn tijd was er om mijn vrouw even alleen te verwennen. echt te gek was die natte poes ik douwde me lul er gelijk in en we hebben heerlijk gevrijd. Daarna zag ik dat mijn vrouw er ook nog lag. En een pop met vlechtjes in het haar. Alles gekregen van die beste Sint. Wat me wel op viel was dat de hele kamer na seks en zweet rook. Er was wel ventilatie, maar de wind waaide vooral door de bomen. Waar de maan ook doorheen scheen trouwens. Vergeten kan ik dit niet elke keer denk ik hier weer aan dan zie ik Alice met de lul van die andere man liggen. Ja, eigenlijk vond ik 'm niet zo aardig. Maar als ik dat zeg, ben ik bang dat ik in de zak gestopt word. hoe zij hongerig en gretig toe hapte hoe zij naar seks rook, ondanks de kilo's pepernoten die erin zijn gegaan. hoe nat zij was bij het likken en bovenal hoe ik van alle kind'ren haar het meest bemin. Paardje zwaar beladen, voert hij met zich voort. En zijn knecht vertelt hem wat hij heeft gehoord.

Binnen kort gaan we weer . Of hij komt hier. Misschien is hij zelfs al in het land! En heel zeker ook dat weer. En dan met de knecht erbij.
Omdat Q er zoveel werk aan heeft gehad en ik bang ben dat Vievke het topic waar dit op staat snel sluit plaats ik het hier ook even.
Whahahaha, ik dacht dat je een grapje maakte!

Heb je mijn gedicht al gespot? Daar heb ik ook réuze mijn best op gedaan. Ik ga echt kadootjes krijgen dit jaar, dat willen jullie niet weten. Ik ben zóóóóóóó braaf en zoet geweest!
Ff zoeken of ik je gedicht zie
*klikt gewoon op vergrootglas bij Q*
Gevonden en al mini gedichtje neergezet voor je. Pluim, pluim, pluim!! Echt goed gedaan Q.
Ik vind die intocht op zich altijd al hilarisch. Kan je gelukkig ook van een paar jaar op uitzening gemist zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven