Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:luna2006 schreef op 04 december 2009 @ 21:50:

Maar in een normale gezonde relatie hebben beide echtlieden toch de regie?

Dat zou ik ook denken, maar Lena heeft meerdere keren aangegeven dat haar man niets in te brengen had.

Daarnaast zegt ze nu dat ze niets negatiefs over homo's heeft gezegd. Ik snap niet hoe ze dat uit haar toetsenbord krijgt. Ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte als ik lees hoe ze tekeer gaat over niet-hetero's. En daarnaast ook nog over mannen, Nederlanders, noem maar op. Dat ze nu zo wraakzuchtig is heeft er ook alles mee te maken dat haar man haar bedrogen heeft met een man. Als hij met een knappe meid in bed had gelegen was ze er niet zo op uit geweest om hem te raken waar ze hem maar raken kan. Terwijl het bedrog dan echt niet minder geweest zou zijn; hij is vreemdgegaan, en of dat nu met een man of een vrouw is zou m.i. niet moeten uitmaken voor de manier waarop je het verder met hem afhandelt. Maar door alle belachelijke en kwetsende berichten over homo's die Lena hier typt lijkt haar wraakactie vooral daarop gericht. Waarom zou ze anders het filmpje niet online hebben willen zetten als haar man het daarop met een knappe dame gedaan zou hebben?

Ik keur het gedrag van haar man niet goed, absoluut niet. Ik heb een hekel aan mensen die vreemdgaan en hun partner belazeren, maar ik krijg wel steeds meer begrip voor waarom hij het gedaan zou kunnen hebben...
Ja maar kom op, omdat toevallig haar man haar bedroog met een andere man i.p.v met een vrouw. Móet ze in 1 keer álle mannen over 1 kam scheren??

Als de man van Lena het nou met een vrouw had gedaan, waren wij vrouwen dan in 1 keer niet meer goed geweest??

Ik ga dit topic nu maar eens van voor naar achter lezen...
Ja, het lijkt me inderdaad dat gelijkwaardigheid een belangrijk aspect is in een relatie. Maar dat was in TO's geval niet aan de orde. Zij bepaalde alles en hij had niets te zeggen, volgens haar.

En nu blijkt dat ze totaal geen/ veel minder controle over hem heeft, omdat hij blijkbaar toch wel deed waar hij zelf zin had en haar eigenlijk maar een ouderwets meiske vond. Misschien doet dat haar nog wel het meeste pijn.

We weten in ieder geval dat TO erg goed heel hard kan schreeuwen en dreigen en graag aangeeft hoe mooi, sterk en slim ze wel niet is. Dat maakt haar - in mijn ogen - er niet knapper op, misschien dacht haar man dat ook wel.
Oke, dan verschillen wij van mening. Ik heb ook andere topics gevolgd en daar ging/gaat men heel anders met elkaar om. Of dit verhaal nu waar is of niet dat maakt mij niet uit. Ik vind dat je elkaar met respect moet behandelen.

Verder bevreemdt het mij ook dat men hele analyses op thuis situaties op los laat en vervolgens weet hoe het daar is verlopen en wat voor een type die man en TO is. Ik kan dat niet hoor. Behalve als ik de persoon in kwestie persoonlijk heb gesproken. Dan is er vaak een half woord nodig voor dit soort analyses.

Woorden die getypt zijn kunnen een heel ander beeld geven dan gesproken woord. helemaal woorden die in woede zijn getypt.
anoniem_79651 wijzigde dit bericht op 04-12-2009 22:21
Reden: Kleine toevoeging
% gewijzigd
Maar je baseert je beeld op wat hier geschreven wordt, dus TO had haar woorden dan wat zorgvuldiger moeten kiezen. In het echt houd je ook rekening met wat je zegt en hoe je het zegt.

Ps: Ben ik nou echt de enige die het vreemd vind dat TO eerst zei dat haar broer haar man het huis uit had gezet en even later vertelt ze dat de politie haar man het huis uit heeft gezet.
De manier waarop TO postte en elke kritische noot als een rare reactie bestempelde, heeft er wel een tikkie mee te maken hoe men op haar heeft gereageerd.
Daar heb ik finaal overheen gelezen Vierkant.

Maar goed... Lena is fijn garnalen aan het pellen in Oostende... das toch ook wel weer fijn voor haar

Ik vond haar gezellig!!!
Maar als ik echt kwaad ben gooi ik ook weleens ongenuanceerd iets op tafel. Achteraf denk ik dan, jeetje ben ik even niet correct geweest met mijn uitlatingen. Dat heeft iedereen toch wel?

Dus kan het in deze toch ook zijn gebeurd?

Nogmaals, als dit mij zou overkomen dan zou ik dus echt flippen. Helemaal omdat het een man is. Dat verwacht je gewoonweg niet. Althans ik niet.
Ja, vond haar ook best gezellig.Gelukkig heeft ze de computer meegenomen naar Oostende.
quote:Bailey12 schreef op 04 december 2009 @ 22:34:

Maar als ik echt kwaad ben gooi ik ook weleens ongenuanceerd iets op tafel. Achteraf denk ik dan, jeetje ben ik even niet correct geweest met mijn uitlatingen. Dat heeft iedereen toch wel?

Dus kan het in deze toch ook zijn gebeurd?

Nogmaals, als dit mij zou overkomen dan zou ik dus echt flippen. Helemaal omdat het een man is. Dat verwacht je gewoonweg niet. Althans ik niet.Maar TO ging wel lang door met van alles op tafel gooien, ondanks dat ze meerdere keren op haar gedrag was aangesproken. Dus dan moet ze niet vreemd opkijken als niet iedereen meer vriendelijk reageert.
TO zegt dat het afgelopen maandag is gebeurd. Ze begint gisteren te posten. ik kan mij voorstellen dat je dan nog zo vol zit met woede. Kijk naar de andere topics die gaan over vreemd gaan en scheiden. Met alle respect maar na maanden zit men nog zo vol met woede en wrok. Je kan dan toch niet zeggen: oke, nu is het genoeg geweest, pak je leven weer op en ga vrolijk verder. Ik zou dat niet kunnen hoor.

Vandaar mijn post: Stel je eens voor..............
Je zag haar woede veranderen in iets verstandiger nadenken in de loop van de posts dus hebben we misschien toch wel wat bereikt.

En het: stel je eens voor....

Ik kan het me niet voorstellen, ik zou ook uiteraard woedend zijn maar geen plannen hebben om het op youtube te plaatsen om mijn eigen ego te redden, want daar ging het vooral om bij TO en daar kreeg ze commentaar op... logisch toch?
Ik heb ook meerdere topics gelezen over scheiden en vreemdgaan, maar zoals TO reageerde.. dat heb ik nog niet eerder gezien. Dat ze woedend is dat begrijp ik, maar het gaat om de manier waarop ze dit uit.. ze heeft uitspraken gedaan die gewoon heel ver gingen, tot op het ongeloofwaardige af.
Klopt, over de uitspraken en over u-tube. Maar ik zeg nu dat ik dat ook nooit zou doen. Maar niet iedereen is hetzelfde en probeer ik een voorstelling te maken. Hoe zou ik reageren in zo'n situatie. Kwaad, nee, woedend, ik zou ook al mijn frustraties kwijt moeten en wellicht hier op het forum zetten. De reacties dat ze bepaalde dingen niet moet doen zijn goed hoor. Daar heb ik het niet over maar ik kan het mij voorstellen dat je zo kwaad, verdrietig, boos, onmachtig voel dat je dan bepaald totaal ongenuanceerde uitspraken Typt. Deze getypte woorden kunnen weer anders geintepreteerd worden. Dit heeft ze ook toegegeven.

Het is zo moeilijk om voor te stellen hoe je gaat reageren in een o zo moeilijke situatie. En niemand is hetzelfde en zal niet hetzelfde reageren. Ik heb het meegemaakt met mensen die o zo rustig zijn maar bij eea meegemaakt te hebben helemaal doordraaide en niet meer voor rede vatbaar waren.
quote:Bailey12 schreef op 04 december 2009 @ 22:56:

TO zegt dat het afgelopen maandag is gebeurd. Ze begint gisteren te posten. ik kan mij voorstellen dat je dan nog zo vol zit met woede. Kijk naar de andere topics die gaan over vreemd gaan en scheiden. Met alle respect maar na maanden zit men nog zo vol met woede en wrok. Je kan dan toch niet zeggen: oke, nu is het genoeg geweest, pak je leven weer op en ga vrolijk verder. Ik zou dat niet kunnen hoor.

Vandaar mijn post: Stel je eens voor..............

Volgens mij heeft er helemaal niemand gezegd dat ze haar leven weer op moet pakken en vrolijk verder moet gaan. Dat het topic een ludieke wending neemt heeft TO toch echt aan haar zelf en de manier van posten te danken.

En ik ben niks te beroerd om iemand serieus te nemen, maar er zijn grenzen!
quote:floor72 schreef op 04 december 2009 @ 23:16:

[...]

Volgens mij heeft er helemaal niemand gezegd dat ze haar leven weer op moet pakken en vrolijk verder moet gaan. Dat het topic een ludieke wending neemt heeft TO toch echt aan haar zelf en de manier van posten te danken.

En ik ben niks te beroerd om iemand serieus te nemen, maar er zijn grenzen!Er is hooguit gezegd tegen het dametje die zichzelf bloedmooi vind dat ze eens normaal moet praten over mensen met een andere aard,over Nederlanders,dat ze niet die wraakactie's moet doen die ze van plan is, dat ze naar haar eigen aandeel moet kijken, maar het bloedmooie meisje blijft aan de gang,met gal spugen over de verkeerde mensen,blijft continu Floor bij haar haren er bij slepen, het bloedmooie meisje is een bloedzuiger pur sang.
quote:dangeensuus schreef op 04 december 2009 @ 14:54:

Lena....is jouw echte naam misschien Patricia??? as in La Paay?

Kurrie had toch ook een manho besteld? Of she-male ofzo?Nee kurrie had een chick with a dick besteld
Wat ik me wel afvraag. Stel man was een vrouw geweest, dus man van Lena had haar bdrogen met een vrouw(of ze nou mooier was als lena of niet doet ff niet ter zake). Had ze dan ook haar ganse college, vriendenkring en familei gemaild en de details vermeld??

**manlief vroeg waarom ik zo aan het lachen was bij het lezen van alle reacties. Ik de situatie beetje uitgelegd. zijn antwoord: ach die belgen ook....**
quote:luna2006 schreef op 04 december 2009 @ 23:28:

[...]

Nee kurrie had een chick with a dick besteld

ps :ook de opmerking van lunaman
Is TO wel mooi? foto!
Maar Lena toch,

tuurlijk ben je boos/verdrietig en teleurgesteld heb je ook alle recht op. Maar ál je liefde voor je nu nog man kunnen zo na 8 jaar toch niet in 1 keer weg zijn? Kán me dat gewoon níet voor stellen!

Je praat nu wel heel erg haatdragend over je man.

Had je dat ook zo gedaan als ie het met een vrouw had gedaan??
quote:meds schreef op 04 december 2009 @ 23:40:

Is TO wel mooi? foto!Ze vind zichzelf heel erg mooi, maar ja als je aan de buitenkant mooi bent maar van de binnenkant lelijk, dan word je vanzelf aan de buiten kant spuuglelijk.
quote:meds schreef op 04 december 2009 @ 23:40:

Is TO wel mooi? foto!Volgens eige zeggen van TO is ze een beauty. Wel een kleine ligt gewichte beauty, maar toch een beauty...
vrouwen die zichzelf een beauty vinden zijn vaak manwijven.
En toch geloof ik dat Lena zich onbedoeld door haar woede en ongeloof extremer heeft neergezet dan dat ze in werkelijkheid is en ik denk niet dat het nodig is haar te blijven aanvallen over allerlei bijzaken..Ze heeft al meerdere keren excuses gemaakt voor haar heftige reacties waarin Nederlanders en homo's negatief worden afgeschilderd en vraagt denk ik gewoon om medeleven en begrip. De vorm waarin ze een en ander verpakt is niet erg handig, maar ik denk ook dat ze nog behoorlijk van het padje af is sinds de gebeurtenissen van afgelopen maandag. Ik ben het met Bailey eens dat mensen soms finaal kunnen flippen en ook kan ik me voorstellen dat je, wanneer je man je bedriegt met een andere man, je al snel alle gangbare scheldwoorden voor homo's paraat hebt. Stel dat het een Aziatische vrouw was geweest, waren de scheldwoorden voor die groep geweest.

Als een goede vriendin in een bui van complete hysterie alle mannen naar de hel wenst, ga ik haar ook niet vragen of ze misschien latent lesbisch is....

Ik denk dat ik Lena wel blijf aanspreken op haar onrealistische wraakgedachtes, maar haar niet laat vallen.
Dansen is leuker dan lopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven