Jeff Dunham
dinsdag 24 november 2009 om 11:50
Achmed is een beetje teveel op tv geweest, maar verder vind ik z'n creaties geweldig!!!
Peanut is een pietsie te druk naar mijn smaak maar wel heel leuk. Walter is gewoon zo'n ouwe sjagrijn die iedereen wel eentje kent volgens mij. Om José lig ik steeds in een deuk, maar die nieuwe, die superheld... kan niet goed aan 'm wennen nog.
Wat ik ook leuk vind zijn de stukjes die Jeff Dunham doet zonder z'n poppen. Het verhaal over de chihuahua waar het handvat van de rolriem achteraan stuitert.... of de Toyota Prius... ( Aaaaiiiiimmmmmm gay).
Peanut is een pietsie te druk naar mijn smaak maar wel heel leuk. Walter is gewoon zo'n ouwe sjagrijn die iedereen wel eentje kent volgens mij. Om José lig ik steeds in een deuk, maar die nieuwe, die superheld... kan niet goed aan 'm wennen nog.
Wat ik ook leuk vind zijn de stukjes die Jeff Dunham doet zonder z'n poppen. Het verhaal over de chihuahua waar het handvat van de rolriem achteraan stuitert.... of de Toyota Prius... ( Aaaaiiiiimmmmmm gay).
Iets anders
dinsdag 24 november 2009 om 12:43
dinsdag 24 november 2009 om 13:10
dinsdag 24 november 2009 om 20:41
Volgens mij kun je gewoon kaarten bestellen..
http://www.rang1tickets.n ... PXhz4eypJ4CFUQM3godHxr23g
http://www.rang1tickets.n ... PXhz4eypJ4CFUQM3godHxr23g
zaterdag 5 december 2009 om 21:27
Er zijn ook nog wel kaarten te krijgen maar niet meer via de reguliere weg. Deze zijn bijna 2x zo duur. Marktplaats staat ook vol met mensen die wel zo nodig kaarten moesten hebben en dan lekker winst maken. Fijn voor de mensen die gewoon echt willen en er nu naast zitten ZOALS IK.
Tuurlijk zijn er mensen die kaarten kopen en achteraf niet kunnen, maar ga dan niet onwijs winst trekken.
Niet netjs
Tuurlijk zijn er mensen die kaarten kopen en achteraf niet kunnen, maar ga dan niet onwijs winst trekken.
Niet netjs
zondag 6 december 2009 om 11:32
Vond "Arguing With Myself" en "Spark of Insanity" helemaal geweldige shows.. Om de very special christmas show heb ik niet vreselijk gelachen..
Nu heeft Dunham ook een wekelijkse tvshow met zijn poppen en bij aflevering 1:.......... misschien een keer of 2 geglimlacht.. De rest hoeven we ook niet meer te zien..
Nu heeft Dunham ook een wekelijkse tvshow met zijn poppen en bij aflevering 1:.......... misschien een keer of 2 geglimlacht.. De rest hoeven we ook niet meer te zien..