Entertainment alle pijlers

Dames in de dop

06-12-2009 19:39 445 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 december 2009 @ 20:11:

Die directrice had de vorige keer van die jaren-80 fuchsia-roze lippenstift op waardoor ik telkens werd afgeleid. Iemand heeft haar blijkbaar inmiddels verteld dat ze die mond beter niet kan accentueren.Klopt ja, dit is veel beter (maar minder komisch).

Die directrice had de vorige keer van die jaren-80 fuchsia-roze lippenstift op waardoor ik telkens werd afgeleid. Iemand heeft haar blijkbaar inmiddels verteld dat ze die mond beter niet kan accentueren.

Ik moet steeds denken aan een oud klasgenootje van me

Die had ook zo'n gebit en van dat haar dat altijd stro leek en waar ze niks mee kon.

Ik weet natuurlijk niet hoe die er nu uitziet. Misschien is ze wel heel goed opgedroogd.

Of ze heeft goed Engels geleerd en heeft nu een goedbekeken tv-programma

Die directrice had de vorige keer van die jaren-80 fuchsia-roze lippenstift op waardoor ik telkens werd afgeleid. Iemand heeft haar blijkbaar inmiddels verteld dat ze die mond beter niet kan accentueren.De lippenstift heeft ze vervangen door een opzichtige blush....jemig wat een lelijke kleur voor haar!!
Die Amerikaanse meiden vloeken volgens mij nóg meer dan de Engelse. En ze zijn ook meteen zo agressief en 'in the face'. Ben heel benieuwd wie er als eerste uit ligt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hee, Hedsor Hall? Het was toch altijd Eggleston Hall? Tenminste, al die keren dat ik niet keek...
delphi verrek je hebt gelijk!
Ik denk dat Amanda het eerst weg gaat.
Niet Margie, in elk geval.
Ik ben inmiddels verhuisd naar Mary Poppins. Ik lees later de uitslag wel.
Ik vind hier dingen van.
Eggleston hall was waarschijnlijk gewoon gehuurd vanwege de locatie, dus was helemaal niet een beroemde opvoedingsschool.:

From the 1970's Eggleston Hall, the family home of the Grays, became increasingly well known for fine food and flower arranging and as a striking, wonderfully situated cookery school. The school closed in 1992 and the focus is now very much on the nursery garden of unusual plants.

Recent years have seen renewed interest in Eggleston Hall as a finishing school since its use as a location for ITV's Ladette to Lady programme.
Oh, en ga NIET googlen op Hedsor hall, als je nog niet wilt weten wat er gaat gebeuren...
Dank je voor het spoiler alert, Himalaya!
Wie is er uit?
Ik vind hier dingen van.
Geen idee hoe ze heet STC, maar het was die lichtblonde die steeds zo vloekte.
Die met de mascara op haar kin.
Amanda - zit het nu niet te kijken -

Wat een biatsjes zeg Heerlijke pulp tv weer
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Banba schreef op 06 december 2009 @ 19:42:

Ik zou wel willen, maarja voetbal hè Heb je geen TV op een andere kamer of slaapkamer ?
Ik wil ze altijd koesteren en er voor zorgen, voor dat soort meisjes.

Vooral die ene die altijd haar kleren uittrekt en seks heeft met iedereen. Die is zó beschadigd, daar herken ik dan wel weer het een en ander in.

Geef maar aan mij denk ik dan (slaat nergens op maar ik denk het wel).
Ik heb ook gekeken gisteren(tenminste tot Mary Poppins begon) en die meiden zijn inderdaad erg ordinair maar ik vind die leraressen het andere uiterste dat zijn bekrompen tuthola's.

En die zogenaamde lords die er altijd op die feestjes zijn stellen volgens mij ook niet veel voor en die willen ook alleen maar eens lekker met een stel makkelijke meiden het bed in duiken..
Wat een ramp was het. Ik hoop dat die donkere, ja die met de dikke kont waar ze trots op is, er snel uitgaat maar dat zal wel weer niet.
Wie weet wat de originele engelse titel is?
From Ladette to Lady of zoiets?
Thanks, delphicat.
Ik schakel nu pas in. Wat heb ik gemist?
Ik vind hier dingen van.
En ik val weer van de ene verbazing in de andere.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven