Bezemtopic deel 5 alweer
maandag 7 december 2009 om 10:24
Fuss, ik heb in het plaatselijke sufferdje gelezen dat jullie de Sint konden uitzwaaien. Vanwege pokkeweer niet aan mijn grootste Sinterklaasfan verteld, maar mss volgend jaar? Wel heel leuk
En nog maar eens een knuf voor je verdrietige hart
Goeiemorgen
Zoebie, als ik zulke verhalen hoor ben ik zo blij dat ik alleenstaand ben
Wat is het toch een gedoe, die relaties soms. Lukt het je niet om dan min of meer gewoon te zeggen dat je best teleurgesteld bent als je niet je blije verhaal kunt doen aan man?
Vandaag:
Glas ruimen *er is een stuiterbal door een bovenraampje gegaan*
Tafel afruimen
Wasje draaien
Powernap
Muziekspullen inpakken
Werk
Kinderen van BSO naar muziekles
En nog maar eens een knuf voor je verdrietige hart
Goeiemorgen
Zoebie, als ik zulke verhalen hoor ben ik zo blij dat ik alleenstaand ben
Vandaag:
Glas ruimen *er is een stuiterbal door een bovenraampje gegaan*
Tafel afruimen
Wasje draaien
Powernap
Muziekspullen inpakken
Werk
Kinderen van BSO naar muziekles
maandag 7 december 2009 om 10:33
Soms is zo'n relatie erg verwarrend. Ik kan hem dan achter het behang plakken, maar je kunt ze ook niet missen. Zeker als je na 35 jaar iedere gezichtsuitdrukking kent. Och hij was zielig want hij heeft alleen gezeten. Ik zag het al meteen toen ik gisteren in de auto stapte. Dat zelfmedelijden straalt er van af.
Het was natuurlijk zoals gewoonlijk al een strijd voordat ik überhaupt weg kon gaan. Hij was het er niet mee eens want ik was de laatste tijd al een groot aantal zaterdagen weg geweest. Ja en ik was daarvoor ook al een veel groter aantal zaterdagen thuis geweest om voor hem te zorgen. Je snapt dat van het een ook het ander komt. En ik heb hem toen al voor zijn voeten gegooid dat hij er zo goed in is om van tevoren al mijn plezier in iets leuks te vergallen. Ik ben het zat om nu al 35 jaar een strijd te moeten leveren als ik eens een weekend weg wil. Dat ie lekker mee gaat.
Het was natuurlijk zoals gewoonlijk al een strijd voordat ik überhaupt weg kon gaan. Hij was het er niet mee eens want ik was de laatste tijd al een groot aantal zaterdagen weg geweest. Ja en ik was daarvoor ook al een veel groter aantal zaterdagen thuis geweest om voor hem te zorgen. Je snapt dat van het een ook het ander komt. En ik heb hem toen al voor zijn voeten gegooid dat hij er zo goed in is om van tevoren al mijn plezier in iets leuks te vergallen. Ik ben het zat om nu al 35 jaar een strijd te moeten leveren als ik eens een weekend weg wil. Dat ie lekker mee gaat.
maandag 7 december 2009 om 11:01
Ohh Zoebje toch! Wat kan je man het zich zelf én jou moeilijk maken.
Waarom gaat hij niet gezellig mee?
Het is nu toch de tijd om weer vooruit te gaan?
Jammer hoor, verder weet ik er niets zinnig over te zeggen.
Jaja, ik heb weer volgens schema gelopen, verder nog niets gedaan.
Waarom gaat hij niet gezellig mee?
Het is nu toch de tijd om weer vooruit te gaan?
Jammer hoor, verder weet ik er niets zinnig over te zeggen.
Jaja, ik heb weer volgens schema gelopen, verder nog niets gedaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 7 december 2009 om 11:23
maandag 7 december 2009 om 14:52
maandag 7 december 2009 om 14:59
maandag 7 december 2009 om 15:51
jammer hoor zoeb, dat je dag zo moet aflopen. Ik vind het naar dat je zo moet thuiskomen. En wat klote van die belastingen.
Kut, ik moet mijn boete ook nog betalen bedenk ik me nu
Ik heb even pauze. Drink warme caramel chocolademelk. Kadootje van de sint. Is erg lekker
- Wassen (alweer)
- Was vouwen
- woonkamer opruimen
- badkamer poetsen
- caviakooi
Kut, ik moet mijn boete ook nog betalen bedenk ik me nu
Ik heb even pauze. Drink warme caramel chocolademelk. Kadootje van de sint. Is erg lekker
- Wassen (alweer)
- Was vouwen
- woonkamer opruimen
- badkamer poetsen
- caviakooi
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 7 december 2009 om 16:18
maandag 7 december 2009 om 16:21
quote:nikkinuts schreef op 07 december 2009 @ 09:33:
- Keuken soppen.
- Stofzuigen.
- Lunchen met collega en mensen van de gemeente. Ik ben benieuwd wat ze van ons willen.
- Boodschappen doen.
- Strijken?!
- Nieuwe nagels.
Ik ben al lekker opweg.
Nu even pauze, straks de stofzuiger er door en koken en dan op weg naar de nagels.
Het strijken kan bést nog even wachten!
Was het fijn Parijs Goldie?
- Keuken soppen.
- Stofzuigen.
- Lunchen met collega en mensen van de gemeente. Ik ben benieuwd wat ze van ons willen.
- Boodschappen doen.
- Strijken?!
- Nieuwe nagels.
Ik ben al lekker opweg.
Nu even pauze, straks de stofzuiger er door en koken en dan op weg naar de nagels.
Het strijken kan bést nog even wachten!
Was het fijn Parijs Goldie?
maandag 7 december 2009 om 16:30
Parijs was super.
Check de foto's op mijn hyves. (Ehh... het zijn er wel wat veel ... )
Ja Zoeb, ik denk ook dat die deurwaarder de bekende druppel was vandaag...
Heeft je huilbui je een beetje opgelucht?
Ik heb :
Heel veel gewassen
Heel veel gedroogd
Heel veel gevouwen
Heel veel opgehangen
Heel het huis gestofzuigd
En ik ga nu bedenken wat we straks kunnen eten.
En Troela ophalen bij een vriendinnetje.
Check de foto's op mijn hyves. (Ehh... het zijn er wel wat veel ... )
Ja Zoeb, ik denk ook dat die deurwaarder de bekende druppel was vandaag...
Heeft je huilbui je een beetje opgelucht?
Ik heb :
Heel veel gewassen
Heel veel gedroogd
Heel veel gevouwen
Heel veel opgehangen
Heel het huis gestofzuigd
En ik ga nu bedenken wat we straks kunnen eten.
En Troela ophalen bij een vriendinnetje.
maandag 7 december 2009 om 18:22
Zoeb
Blegh.Buikpijn. Ben nu echt ongesteld, blegh. Alsof ze een skippybal in m'n onderbuik aan het oppompen zijn. Blegh. Ga niks meer doen vandaag, alleen een bloesje strijken voor een belangrijk gesprek morgen. Strijken is ook blegh.
Blegh.Buikpijn. Ben nu echt ongesteld, blegh. Alsof ze een skippybal in m'n onderbuik aan het oppompen zijn. Blegh. Ga niks meer doen vandaag, alleen een bloesje strijken voor een belangrijk gesprek morgen. Strijken is ook blegh.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 7 december 2009 om 18:47
Gelukkig had je bietjes
Hier wordt het soep, brood en voor Zoonlief pannenkoeken.
Gold, leuk je foto's!
Rainz, moeilijk is dat als mama he? Fijn dat de juf nog even belde.
Itskie, ik heb elders nog gereageerd!
Mamz, niet gewerkt? Why?
Pips, sterkte
Zoeb, wat jammer als je zo thuiskomt! Dan kun je nog zo genieten, maar toch! Vertel je het je man ook dat je dan zo teleurgesteld bent?
Vadnaag weer een drukke gehad. Verteld aan vrienden en collega's wat en hoe dus nu kan het gewoon de wijde wereld in Ben ontzettend moe en daardoor misselijk. Er stond eigenlijk buikdansen voor vanavond op het programma, maar dat skip ik. Lekker op bed en een boek lijkt me een beter plan
Hier wordt het soep, brood en voor Zoonlief pannenkoeken.
Gold, leuk je foto's!
Rainz, moeilijk is dat als mama he? Fijn dat de juf nog even belde.
Itskie, ik heb elders nog gereageerd!
Mamz, niet gewerkt? Why?
Pips, sterkte
Zoeb, wat jammer als je zo thuiskomt! Dan kun je nog zo genieten, maar toch! Vertel je het je man ook dat je dan zo teleurgesteld bent?
Vadnaag weer een drukke gehad. Verteld aan vrienden en collega's wat en hoe dus nu kan het gewoon de wijde wereld in Ben ontzettend moe en daardoor misselijk. Er stond eigenlijk buikdansen voor vanavond op het programma, maar dat skip ik. Lekker op bed en een boek lijkt me een beter plan
maandag 7 december 2009 om 18:58
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 december 2009 @ 18:44:
Meestal een halve dag. Gelukkig ben ik thuis, dat scheelt.
Wat eet jij trouwens vaak zuurkool
Ik wist niets anders te verzinnen.
Sportman is er woensdag en donderdag niet, dan eet ik die zuurkool 2 keer deze week. Kom ik toch nog een beetja aan mijn groenten én er zitten bijna geen calorieën in.
Meestal een halve dag. Gelukkig ben ik thuis, dat scheelt.
Wat eet jij trouwens vaak zuurkool
Ik wist niets anders te verzinnen.
Sportman is er woensdag en donderdag niet, dan eet ik die zuurkool 2 keer deze week. Kom ik toch nog een beetja aan mijn groenten én er zitten bijna geen calorieën in.
maandag 7 december 2009 om 18:58
maandag 7 december 2009 om 20:34
ZOeb, wat rot van die deurwaarder, dat soort dingen wil je er niet bij hebben.
Fuss, ik had afgelopen donderdag een sollicitatiegesprek en vandaag een tweede kennismakingsgesprek. In feite was dat een formaliteit, maar als het niet zou klikken tussen mij en die ander, dan zou het alsnog over gaan. Maar het klikte goed en dus mag ik donderdag al beginnen.
Dat laatste had ik niet verwacht, dus er moet het nodige nog geregeld worden voor de kinderen, maar dat komt allemaal goed.
Fuss, ik had afgelopen donderdag een sollicitatiegesprek en vandaag een tweede kennismakingsgesprek. In feite was dat een formaliteit, maar als het niet zou klikken tussen mij en die ander, dan zou het alsnog over gaan. Maar het klikte goed en dus mag ik donderdag al beginnen.
Dat laatste had ik niet verwacht, dus er moet het nodige nog geregeld worden voor de kinderen, maar dat komt allemaal goed.