Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Fuck, de piek moet er nog op
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Wij hebben altijd bomen zonder piek!

Een keer hadden we een boom van Jamin.

Zat vol kerstkransjes van winegums en drop. We moesten de boom 3 keer vullen, boom werd te snel leeg gevreten!

Ik ze nooit meer gezien bij Jamin.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ja nee hoor, een boom zonder piek, dat kan niet. Dan voel ik met net André Hazes.
Ja maaaarrrr André Hazes heeft wel het mooiste kerstnummer ooit!
Juist. Met de prachtigste zin ooit:

'Ik voel mij als een kerstboom zonder piek'
Is het zo'n opvouwboom Hips? Hhhmm.... ik vraag me af of Happy nog weet waar onze vouwboom staat, want ik weet het niet meer geloof ik
Vraag dan meteen waar de mijne is

Ja volgens mij was het zo'n opvouwboom.
Ik zag je bij het mooiste kerstnummer! Goeie smaak hebben we!

Zo'n opvouwer hebben wij, als het goed is, ook nog ergens staan. Hebben iemand?!
Jw il niet weten wat er in hangt Kan geen foto maken, heb geen digi-camera.

Maar hij is bomvol, met goud, zilver, rood, zwart, oranje, paars, roze.

Ballen (dit maal steeds 2 á 3 bij elkaar als een trosje) vogeltjes, trompetjes, vlinders, bloemen, hertjes (het hijgend hert de dans ontsprongen), kerstfiguurtjes, paddenstoelen, pegels etc.

En slingers. En een piek.
Heerlijk zo'n boom!

Als je een boom hebt, doe 'm dan vol. Zo vol mogelijk.

Wat voor verlichting heb je erin? Wij hebben er altijd 2 van die lichtslangen in voor buiten.

Is lekker makkelijk en snel én gaat niet in de knoop.
Happy weet het ook niet meer! Ik houd jullie op de hoogte!

Wij weten ook nog niet (als we de opvouwboom weer hebben gevonden) waar wij die neer gaan zetten, want op de plek waar die vorig jaar stond, staat nu de box van Ixsje.

Én dan hebben we ook nog eens twee katten meer dan vorig jaar en ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat de kleine katjes de boom (vooropgesteld dat we de boom weer vinden) errug interessant vinden!
onze kerstboom komt volgend weekend als het goed is. Dan heb ik een krankzinng rooster dus met een beetje geluk kan ik hem dinsdag opzetten (dit is vast en zeker limburgs Nederlands)

geen idee wat de katten van de boom vinden, die hebben nog nooit een kerstboom gezien

We hebben een ontzettend gave glazen kast gekocht via marktplaats. Een heerlijke brocante. We gaan hem donderdag halen. Ik ben benieuwd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Katten en kerstbomen, dat is niet altijd een goede combi.

Kan niet slapen, ff een bakkie thee.
Moggûh!

Ben ik nu eens de eerste

Hoop dat je toch nog een beetje geslapen hebt Hips.

Gold, hoe was je weekend?.

Het is Ixsje dag, vroeg op, maar de was draait al!

Geniet!
Mogguh! Zo, ik heb uitgeslapen. De wekker ging om 530, ik dacht eigenlijk nog te gaan sporten. Maar ik sliep on 130 nog niet, dus ben lekker verder gaan tukken.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames en heer!

Gisteren ook onze boom opgezet. Hij is vol, maar nog lang niet zo kitsch als ik hem graag zie. Maar ja, dat krijg je met een compromis.

Its, in het limburgs zou je zeggen: Den hub ich un kraankzinnig roaster dus mit un bietje gelök ken ich hem diensdaeg öpzette. (zo ongeveer, hier en daar zal een schrijfwijze niet helemaal kloppen), hahahaha!

Pfff, de kinderen hebben van sinterklaas ieder een treintje gekregen van Thomas de Trein en dat is dus al al die tijd ruzie. Word er helemaal krankjorum van, heb nu gezegd dat als ze niet normaal ermee kunnen spelen, dat ik ze dan wegneem. Hopelijk helpt dat wat.

Heb nog niet bedacht wat ik vandaag allemaal moet doen, ga ik eens even over nadenken terwijl ik zoon naar school breng.

Fijne dag allemaal!
Mogu!

Heb even vluchtig gelezen en zag dat sommige wel een groeps kunnen gebruiken,bij deze dus.

Hier staat de boom nog niet,de rest van de kerstzooi heeft al wel een plaatsje.

Kinderen zijn gruwelijk verwend door Sinterklaas,weten van gekkigheid niet waar ze mee moeten spelen

Lijstje vandaag:

boodschappen

taart voor morgen bestellen

spelletje voor nintendo halen

traktaties in elkaar frummelen

wassen,vouwen,strijken

slingers halen en ophangen

stofzuigen

wc poetsen

Best een lijst dus ik ga snel aan de slag
Bah, moet het even kwijt hoor. Zoon gaat dus sinds vorige week naar school, t/m woensdag nog halve dagen, daarna worden het hele dagen. Maar iedere keer met wegbrengen is het huilen, krijsen, drama. Ik weet dat hij verschrikkelijk veel moeite heeft met nieuwe situaties, veranderingen, dus we zijn al voordat hij echt naar school moest er een paar keer langsgereden, op advies van het kdv en ook al een paar keer na school binnengestapt, even rondkijken, weer weg (met toestemming van de juf).

Ik weet ook dat het met 5 minuten over is, dat hij dan vrolijk meedoet met de groep, 's middags verteld hij de hele tijd dat hij weer terug naar de school wil maar damn, wat breekt mijn hart als ik zoon weg moet brengen en hij daar met hele dikke tranen staat te roepen om mamma.
Rainz

Moeilijk he,je weet dat het huilen zo over is maar toch breekt je hart als je hem daar moet laten.Ik heb dat met Ukkie,die vond de creche de eerste 2 keer helemaal geweldig en nu durft ie maar amper naar binnen.Geen advies dus,wel een medevoeler!
Goedemorgen,

Ik ben niet gaan zwemmen, ben echt verkouden en had geen zin in het bad.

Ik ga straks wel lopen, volgens mij is het heerlijk weer.

Verder moet ik vandaag,

- Keuken soppen.

- Stofzuigen.

- Lunchen met collega en mensen van de gemeente. Ik ben benieuwd wat ze van ons willen.

- Boodschappen doen.

- Strijken?!

- Nieuwe nagels.

Aardige lijst voor een vrije dag.

Ik ga beginnen.

Rainz, lastig volgens mij hebben de meeste kinderen daar last van. Met een beetje geluk is het snel ok.
goedemorgen

wat moet dat je aan je hart gaan Rainz, het is nooit leuk om je kindje zo achter te lasten ondanks dat je weet dat het goed zit

beterschap nikki

Soms is uitslapen best lekker Pips

Ik ben vandaag vrij dus een flink bezemlijstje.

- Wassen (alweer)

- Was vouwen

- woonkamer opruimen

- badkamer poetsen

- caviakooi
Tnx dames. Ik weet ook gewoon dat hij het ontzettend leuk heeft daar (anders zou hij niet zeggen dat hij weer terug wil naar school) maar het liefste zou ik hem op zo'n moment weer mee naar huis willen nemen en zeggen dat hij nog niet hoeft. Maar dat kan ook weer niet, anders zou hij nooit gaan. Ik ken hem, ik weet hoe hij is, het was op het kdv niet anders in het begin, het duurt een paar weken en dan is het weer voorbij.

De juf belde net al om te zeggen dat hij weer lekker aan het spelen is en dat het idd binnen 5 minuten weer over was. (Chapeau voor de juf overigens, dat ze me even belde, vond ik erg prettig)
kleine update op de BH
Spannend Its. Ik heb het gelezen op de BH.

Rainz moellijk hoor een huilend Ukkie achterlaten. Daar voel je je echt rot bij.

Pips hoe kun je nu een kerstboom kwijtraken.

Ik kan me een kerst zonder kerstboom niet voorstellen.

Gisteren kwam manlief me van de trein halen. Wilde nog bloemen kopen op het station, maar manlief stond geparkeerd waar het niet mocht. Hij keek al chagrijnig.(hij was al chagrijnig dat ik naar broer ging) Blugh leuk hoor als je net terug komt van een leuke dag. Op de vraag wat er was, kreeg ik een kort antwoord. Ik vond het best, bekijk het dan maar effe. Ik hou heel veel van hem maar hij kan altijd net mijn beetje plezier vergallen. Toen nam hij ook nog een andere route terug naar huis. Vreemd, want ik weet hoe een hekel hij daaraan heeft. Zou hij nog even naar Intratuin gaan? Nou mooi niet. Het was er druk en meneer reed door. Vervolgens dacht ik dat we dan meteen de kerstboom gingen halen. Lag ook op die route. Ook niet. Hij reed stug door naar huis. Binnenkomend stond er een vaas met vreselijk mooie roze tulpen. Ik blij. Dacht dat hij die gisteren op het station voor me had gekocht. Hoe kon ik dat denken. Zijn zus was gisteren op ziekenbezoek geweest. Voor mij dus.

Waarom val ik nu altijd van een torenhoge berg af als ik het naar mijn zin heb gehad en manlief dit altijd zo lekker kan vergallen.
Oh, en mijn lijstje voor vandaag:

-stofzuigen

-dweilen

-stoffen

-wc poetsen

-was opvouwen

-strijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven