Mega Mindy feestje

07-12-2009 16:52 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is volgende week jarig, en mag voor het eerst een echt kinderfeestje houden.

Nu is haar held op dit moment Mega Mindy, en moet het feestje dus in dat thema..

Ik heb al bekertjes en bordjes, uitnodigingen, ook de traktaties zijn al klaar, maar wat gaan we tijdens het feestje doen?

Ik dacht om eerst taartje te versieren en te eten, dan kadootjes, geprinte Mega Mindy kleurplaat inkleuren, dan mss 1 of 2 dvd afleveringen kijken, en dan? Alle meiden zijn of worden 5, dus een vol programma is denk ik te veel gevraagd..
Dat was niet zo handig Ik mail TO even
Ik begrijp het, sorry!
Hahaha, dat was idd niet zo handig, maar goed, op zich vind ik het niet zo'n probleem hoor, als het wel had blijven staan
Ik heb je gemaild Elske
Ik zou ze eerst buiten lekker uit laten razen... Ga een speurtocht met ze doen met opdrachten van MM. Helemaal leuk. Gewoon een verhaal verzinnend at ze MM moeten helpen om Toby te vinden. En dan bedenk je renspelletjes die ze al kunnen (mega-mindy-mag-ik-overvaren, MM-pakkertje /superheld pakt de anderen, je past alle bekende dingen aan aan MM en haar acties).

Binnen kun je nog een MM spel bedenken, zoals snoepjes vooruit met een rietje en dat noem je dan MegaMindy supersnoep loop. Joh, als ze zo jong zijn kan je echt leukere dingen bedenken dan een dvd. Wat dacht je van een t-shirt beschilderen, eerst strijk je een plaat erop van MM en dan laat je hem kleuren door ze. Of je maakt een fotolijst en laat ze foto's van elkaar nemen in een MM pose (die ze net in de dvd hebben gezien als je dat wilt).

Heel veel plezier!
Volg je hart. Dat klopt.
mijn dochter wordt morgen 5 en we hebben vrijdag het feestje.

Ze wil een feeen-feest en ik heb ook al bekertjes, bordjes etc in dat thema; wat we gaan doen (waarschijnlijk)

- rond 2 uur samen komen en wat drinken

ik maak muffins, ieder mag een eigen muffin versieren met thema-dingetjes.

- we doen spelletjes op muziek; muziek stop-stil blijven staan.

-mijn man zet een feeen-speurtocht uit--> volg de vleugeltjes, uiteindelijk moeten ze een schatkist opgraven en daar zitten kleine cadeautjes in.

- ligt eraan of er tijd over is doen we het spelletje ikke ben ikke doe

- als avondeten feeen-pannenkoeken...

ik weet niet of je er iets aan hebt... succes!
quote:Pink2510 schreef op 07 december 2009 @ 17:01:

Ik zou ze eerst buiten lekker uit laten razen... Ga een speurtocht met ze doen met opdrachten van MM. Helemaal leuk. Gewoon een verhaal verzinnend at ze MM moeten helpen om Toby te vinden. En dan bedenk je renspelletjes die ze al kunnen (mega-mindy-mag-ik-overvaren, MM-pakkertje /superheld pakt de anderen, je past alle bekende dingen aan aan MM en haar acties).

Binnen kun je nog een MM spel bedenken, zoals snoepjes vooruit met een rietje en dat noem je dan MegaMindy supersnoep loop. Joh, als ze zo jong zijn kan je echt leukere dingen bedenken dan een dvd. Wat dacht je van een t-shirt beschilderen, eerst strijk je een plaat erop van MM en dan laat je hem kleuren door ze. Of je maakt een fotolijst en laat ze foto's van elkaar nemen in een MM pose (die ze net in de dvd hebben gezien als je dat wilt).

Heel veel plezier!Zo, jij hebt leuke ideeen! kunnen we je inhuren? Doe je iets met die creativiteit?
Ik zou heel erg balen als er op een feestje voor de tv gehangen wordt. Echt een non aktiviteit. Kan je ook alleen doen. Ben je lekker met zijn allen en dan ga je voor de pit zitten!

Zou het lekker bij spelletjes en aktiviteiten houden.

Zie tips van Schuddebuikje, heel leuk!
quote:Elskefiederelske schreef op 07 december 2009 @ 17:00:

Hahaha, dat was idd niet zo handig, maar goed, op zich vind ik het niet zo'n probleem hoor, als het wel had blijven staan??? Ben nieuwsgierig!
Hoe gaat het spel ikke ben, ikke doe?

Speurtocht is idd ook leuk, kan ook gewoon door het huis.. Ik wilde ze graag een zakje met mega mindy snoep en een belleblaas mee geven naar huis, maar dat is mss ook wel een erg leuke schat, die verstopt zit in de kist!
Kinderdisco met mega mindy muziek?

Doet het hier altijd goed...
Owjaaa, daar heb ik een hele cd van, daar kunnen we ook wel wat spelletjes omheen doen, als stoelendans etc!
Vaders als boef verkleden en met hem gaan stoeien, knutselen en dan nieuwe 'uitvindingen' maken en benoemen, snoepjes hapen, met MegaMindy masker.

De speurtocht was ook bij mij meteen opgekomen, zoek de boef!

Of de boel in 2 opsplitsen (met volwassene) en dan 1 groep boeven en 1 groep politie/MM met opdrachten en verkleedspul.

en tuurlijk bergen kinder make-up!

Naja zat te doen, veel plezier!
Hier hetzelfde plan! Zocht ook ideëen en werd geattandeerd op dit topic :-)

Ik had zelf nog bedacht om maskers te versieren, misschien is dat ook wat voor jou?
Zow, morgen is dan de dag..

Ik heb bedacht om als 1e maar taart te versieren en op te eten (van die schelgebakjes vullen met vlaaivulling, slagroom en prinsessestrooisel)

Daarna leek het me leuk om dochter in de hal te zetten, en al de vriendinnetjes in de woonkamer te laten blijven. Deze verstoppen daar hun kadootje en mogen dochter hints geven om ze te zoeken (nadat zij weer in de kamer is natuulijk )

Dan de Mega stoelendans, op Mega Mindymuziek natuurlijk

Maar even een pauze inlassen met wat drinken en wat lekkers (chippies of warme knakworstjes of iets dergelijks)

In de keuken maar Mega aardappelpoepen (met een extra grote aardappel )

Mega supersnoeploop (met dank aan Pink2510)

Mega Mindy kleurplaat inkleuren, met een klein doosje kleurpotloodjes wat ze daarna mee naar huis mogen nemen.

En dan als afsluiter nog een zakje met wat lekkers mee, en klaar is Klara.

Ben ik zo zo'n 2 en een half uur zoet, wat denken jullie??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven