meegroeistoel
maandag 7 december 2009 om 17:13
maandag 7 december 2009 om 17:33
quote:wen schreef op 07 december 2009 @ 17:24:
Ze lijken wel erg op Tripp Trapp-stoelen, maar dat is vast ook de bedoeling. Ik ben alleen wel benieuwd of ze ook net zo stabiel zijn?Ja precies dat vond ik ook en eigenlijk vind ik deze nog mooier, en een stuk goedkoper,maar zijn ze wel stabiel etc.?
Ze lijken wel erg op Tripp Trapp-stoelen, maar dat is vast ook de bedoeling. Ik ben alleen wel benieuwd of ze ook net zo stabiel zijn?Ja precies dat vond ik ook en eigenlijk vind ik deze nog mooier, en een stuk goedkoper,maar zijn ze wel stabiel etc.?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 7 december 2009 om 17:34
maandag 7 december 2009 om 21:45
IK heb er één! Een deluxe versie, hoewel verkleiner (nog) niet gebruikt. Zoon zit er nu prima in, binnenkort kan stang bij z'n buik wel weg. Het enige nadeel dat wij vonden± hij is aan de lage kant bij onze tafel. Geen idee of dat aan de stoel ligt of de tafel. Nu is zoon weer wat groter gegroeid en past het prima.
Een stuk betaalbaarder dan de tripp trapp. Trouwens, zoon is nu net 2, en wil het liefste de hele dag op een grote mensen stoel zitten. Vind ie stoer ofzo.
Een stuk betaalbaarder dan de tripp trapp. Trouwens, zoon is nu net 2, en wil het liefste de hele dag op een grote mensen stoel zitten. Vind ie stoer ofzo.
maandag 7 december 2009 om 22:14
maandag 7 december 2009 om 23:07