Lang geleden... deel 4
maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
maandag 7 december 2009 om 17:49
Poeh.... vandaag mijn eerste individuele psychotherapie gehad.
Genoeg stof om over na te denken.
En dat mag ik nu ook even van mezelf.
Even maar.
Zorgen jullie ervoor dat ik er op tijd mee stop?
Maar ik denk serieus dat het niet goed is er te lang mee bezig te zijn.
Word ik gek denk ik..
Er zijn een aantal vragen en onbekende gevoelens beantwoord, maar ook een hoop gevoelens en vragen bij gekomen, waar ik alleen het antwoord niet op kan krijgen denk ik.
En er te lang over door te dneken zorgt ervoor dat ik nog meer in de war raak... denk ik.
Genoeg stof om over na te denken.
En dat mag ik nu ook even van mezelf.
Even maar.
Zorgen jullie ervoor dat ik er op tijd mee stop?
Maar ik denk serieus dat het niet goed is er te lang mee bezig te zijn.
Word ik gek denk ik..
Er zijn een aantal vragen en onbekende gevoelens beantwoord, maar ook een hoop gevoelens en vragen bij gekomen, waar ik alleen het antwoord niet op kan krijgen denk ik.
En er te lang over door te dneken zorgt ervoor dat ik nog meer in de war raak... denk ik.
maandag 7 december 2009 om 22:07
Ik heb het gelezen Ster.
Komt zeker hard aan.. Eerst was het misschien, nu is het zeker.
Nu heb je een 'etiketje'.
Maar ik vind diagnoses niet zoveel zeggen. Jij bent jij Ster..
Ik schrok ook toen ik mijn diagnoses kreeg.
Denk er nu allang niet meer aan.
Ik hoop dat jij, ooit, ook zo kunt gaan denken.
Brengt wel wat rust met zich mee kan ik je vertellen.
Komt zeker hard aan.. Eerst was het misschien, nu is het zeker.
Nu heb je een 'etiketje'.
Maar ik vind diagnoses niet zoveel zeggen. Jij bent jij Ster..
Ik schrok ook toen ik mijn diagnoses kreeg.
Denk er nu allang niet meer aan.
Ik hoop dat jij, ooit, ook zo kunt gaan denken.
Brengt wel wat rust met zich mee kan ik je vertellen.
maandag 7 december 2009 om 23:09
Ster ik heb het gemist wat betreft de uitslag maar hecht er niet teveel waarde aan(althans dat probeer ik tenmiste)Ik kreeg de mijne laatst tehoren en er staat er 1 bij waar ik het helemaal niet eens ben(..)Maar ik doe er weinig tegen althans hun vinden dat van en over mij en ik kan wel zeggen dat het niet zo is maar daar hebben ze schijt aan kennelijk..
Dus blijf vooral bij je eigen gevoel en mening wat hun ervan vinden is hun pakkie an!
Verders gaat het wel redelijk,ben bezig met het vinden vanm een verzorgpaard en da's erg spannend!Het moet nml. klikken met het baasje en met het paard en dat maakt me best wat onzeker(..)
Ga morgen weer naar de huisarts hopelijk kan ze mij doorverwijzen voor een steunkous.Mijn been is nogsteeds 5,5cm dikker dan de ander maar minder stijf gelukkig,ik heb iig geen trombose.Het zijn waarschijnlijk mijn lympfebanen en hoe dat verder moet weet ik niet.De huisarts zegt dit en de arts zegt dat;volgende keer gaat mijn moeder mee naar de afspraak.
Ga dit jaar mijn verjaardag eens vieren,alleen mijn familie hoor!Maar mijn halfbroer is hier nog nooit geweest dus dat werd wel eens tijd.Heb ze gezien met Sinterklaas en heb ze uit genodigd vanaf 16.00 ben benieuwd!
dinsdag 8 december 2009 om 23:27
Lekker dat je zogoed kunt slapen Saar(hoop iig dat je er ook van geniet)Hoop dat je de drukke dagen goed door komt!
Ik heb een verwijsbrief voor een steunkous gekregen althans die kan ik morgen ophalen maar dat zal dondredag worden.Mijn been blijft waarschijnlijk wel dikker zegt de huisarts althans dat vermoed ze als het mijn lympfebanen zijn die niet goed(meer)werken dus dat is minder..(.Zomers zal het helemaal een kriem zijn zo'n ding aan want dan kan je hem niet goed verbergen)
Maar mijn moeder gaat gelukkig met de afspraak met het ziekenhuis mee volgende week want ik ben toch niet mondig genoeg is nu wel gebleken want dit zal zo'n beetje de laatste afspraak worden.Want de huiarts had het over dat het geopereerd kon worden de vorige keer maar de arts niet dus dat is onduidelijk gebleven.
Ik heb een verwijsbrief voor een steunkous gekregen althans die kan ik morgen ophalen maar dat zal dondredag worden.Mijn been blijft waarschijnlijk wel dikker zegt de huisarts althans dat vermoed ze als het mijn lympfebanen zijn die niet goed(meer)werken dus dat is minder..(.Zomers zal het helemaal een kriem zijn zo'n ding aan want dan kan je hem niet goed verbergen)
Maar mijn moeder gaat gelukkig met de afspraak met het ziekenhuis mee volgende week want ik ben toch niet mondig genoeg is nu wel gebleken want dit zal zo'n beetje de laatste afspraak worden.Want de huiarts had het over dat het geopereerd kon worden de vorige keer maar de arts niet dus dat is onduidelijk gebleven.