We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
maandag 7 december 2009 om 22:18
quote:poessiemauwww schreef op 07 december 2009 @ 22:15:
[...]
ik moest even hard lachen dat ze dat kind zo over dr schouder op dr rug slingerde haha
maar als je het zo ziet ziet het er makkelijk en leuk uit (OMG ik ben toch niet aan het bekeren he!!!!)
ik zou alleen bang zijn dat ik poessekind laat stuiteren....
De "supermanzwaai" zo doe ik dat ook met yammini
en voor de rest zeg ik oefening baart kunst.
ja tis jammer dat je niet dichtbij woont want ik heb geregeld mensen over de vloer die van alles willen proberen ...
beetje ronselen vind ik altijd wel geinig
[...]
ik moest even hard lachen dat ze dat kind zo over dr schouder op dr rug slingerde haha
maar als je het zo ziet ziet het er makkelijk en leuk uit (OMG ik ben toch niet aan het bekeren he!!!!)
ik zou alleen bang zijn dat ik poessekind laat stuiteren....
ja tis jammer dat je niet dichtbij woont want ik heb geregeld mensen over de vloer die van alles willen proberen ...
maandag 7 december 2009 om 22:21
quote:elodita schreef op 07 december 2009 @ 22:18:
Yammie is eigenlijk een Afrikaanse vrouw
die gooien die kinderen altijd op de rug met een doek eromheen , en dan gooien ze de tiet er achteraan
ik heb wel eens een te kleine en te vroege drieling achterop gegooid zien worden, doekie erom en klaar is kees
ik wilde ze in de couveuse leggen, maar daar werd toch anders over gedacht
heb ze later nog wel eens opgezocht (maandje later, met de vaccinatie wagen van unicef) en toen leefden ze zowaar nog
ik ziet alleen wat pips voor een afrikaanse vrouw
maar een drieling op je rug ! en dan ook nog te vroeg geboren en niet in de couveuse ... griezelig !
Yammie is eigenlijk een Afrikaanse vrouw
die gooien die kinderen altijd op de rug met een doek eromheen , en dan gooien ze de tiet er achteraan
ik heb wel eens een te kleine en te vroege drieling achterop gegooid zien worden, doekie erom en klaar is kees
ik wilde ze in de couveuse leggen, maar daar werd toch anders over gedacht
heb ze later nog wel eens opgezocht (maandje later, met de vaccinatie wagen van unicef) en toen leefden ze zowaar nog
ik ziet alleen wat pips voor een afrikaanse vrouw
maar een drieling op je rug ! en dan ook nog te vroeg geboren en niet in de couveuse ... griezelig !
maandag 7 december 2009 om 22:22
maandag 7 december 2009 om 22:23
maandag 7 december 2009 om 22:24
quote:Yamuna schreef op 07 december 2009 @ 22:18:
[...]
nee serieus ik vind het er op dat filmpje echt leuk uitzien..
je hebt me echt aan het twijfelen gebracht om het ook eens te proberen!
[...]
je hebt me echt aan het twijfelen gebracht om het ook eens te proberen!
maandag 7 december 2009 om 22:24
quote:rosanna08 schreef op 07 december 2009 @ 22:20:
heb nog een paar vraagjes over die draagdoek Yam, zit het niet heel erg warm, kan Yammini nog een beetje bewegen en kun je er niet zelf eentje maken?
er zijn veel verschillende doeken van dik en warm verchillende materialen wol katoen zijde kapok linnen etc
yammini kan nog steeds bewegen,
zelf maken dat kan niet. dan mis je de diagonale rek die juist zo bepalend is voor het comfort voor je zelf en voor je kindje
draagdoeken rekken niet in de lengte en de breedte maar wel diagonaal iets .
heb nog een paar vraagjes over die draagdoek Yam, zit het niet heel erg warm, kan Yammini nog een beetje bewegen en kun je er niet zelf eentje maken?
er zijn veel verschillende doeken van dik en warm verchillende materialen wol katoen zijde kapok linnen etc
yammini kan nog steeds bewegen,
zelf maken dat kan niet. dan mis je de diagonale rek die juist zo bepalend is voor het comfort voor je zelf en voor je kindje
draagdoeken rekken niet in de lengte en de breedte maar wel diagonaal iets .
maandag 7 december 2009 om 22:26
maandag 7 december 2009 om 22:27
quote:rosanna08 schreef op 07 december 2009 @ 22:23:
[...]
moet je aan Borrie vragen die heeft er beeld bij
Alleen die drieling wil nog niet, twee wel
Sjonge en was net van de sportsokken verlost (die nu overigens weer terugkeren)
@blauwe muts van PM Leuk kleurtje!
Zat net ff dat fillempje te kijken ik kan me dan niet beheersen te denken; dan heeft ze de boel eindelijk vastgeknoopt, gaat ze staan.....*POK*
[...]
moet je aan Borrie vragen die heeft er beeld bij
Alleen die drieling wil nog niet, twee wel
Sjonge en was net van de sportsokken verlost (die nu overigens weer terugkeren)
@blauwe muts van PM Leuk kleurtje!
Zat net ff dat fillempje te kijken ik kan me dan niet beheersen te denken; dan heeft ze de boel eindelijk vastgeknoopt, gaat ze staan.....*POK*
maandag 7 december 2009 om 22:29
maandag 7 december 2009 om 22:30
quote:Yamuna schreef op 07 december 2009 @ 22:26:
[quote]poessiemauwww schreef op 07 december 2009 @ 22:24:
[...]
je hebt me echt aan het twijfelen gebracht om het ook eens te proberen![/quot
misschien is er wel iemand bij jou in de buurt waar je kan proberen
draagmeetings enzo geen idee, ik ken niemand met zo'n doek, en eerlijk gezegt heb ik ook nooit iemand ermee zien lopen.
[quote]poessiemauwww schreef op 07 december 2009 @ 22:24:
[...]
je hebt me echt aan het twijfelen gebracht om het ook eens te proberen![/quot
misschien is er wel iemand bij jou in de buurt waar je kan proberen
draagmeetings enzo geen idee, ik ken niemand met zo'n doek, en eerlijk gezegt heb ik ook nooit iemand ermee zien lopen.
maandag 7 december 2009 om 22:48
en om de stemming erin te houden
we waren sinterklaas aan het vieren bij mijn schoonzus, zwager en neefjes. Mijn schoonouders waren er ook en we hadden het over trouwen. itsman had zijn zus net als als getuige gevraagd en zijn moeder vroeg wie de andere was. Itsman zegt mijn beste vriend. Zegt zijn moeder: je Billenmaat
mijn jongste neefje is net een kadootje aan het uitpakken op dat ogenblik en mijn schoonzus zegt wat zeg je dan tegen sinterklaas en neefje zegt doodleuk Billenmaat
we waren sinterklaas aan het vieren bij mijn schoonzus, zwager en neefjes. Mijn schoonouders waren er ook en we hadden het over trouwen. itsman had zijn zus net als als getuige gevraagd en zijn moeder vroeg wie de andere was. Itsman zegt mijn beste vriend. Zegt zijn moeder: je Billenmaat
mijn jongste neefje is net een kadootje aan het uitpakken op dat ogenblik en mijn schoonzus zegt wat zeg je dan tegen sinterklaas en neefje zegt doodleuk Billenmaat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan