Ik denk een kasteel zoeken in het pikkedonker in de ardennen met nog maar een heel klein beetje benzine, pff!, nee was echt heel spannend en we hebben dat weekend echt gelachen
Als mijn zusje t zo moeilijk heeft en moet huilen, daar kan ik echt niet tegen, dan wil ik het liefst de hele wereld bewegen om het allemaal goed te maken voor haar.
Kan jij er ook zo slecht tegen als iemand waar je veel van houdt moet huilen?
Anoniem_64553996c5176
dinsdag 21 augustus 2007 om 00:34
Ja, heb ik heel veel moeite mee! Wel is het zo waarom die iemand dan moet huilen. Ken namelijk ook mensen die huilen om aandacht te trekken. Kijk, en dat doet me dan helemaal niks.
Hey Fido, gezellig! Ik heb al een paar dagen heel erg pijn in mijn buik, zo erg dat ik maar kleine periodes rechtop kan zitten. Echt niet fijn, dus morgen weer naar de ha, en nou hopen dat ze weten wat het is.
Oh jakkes, dat klinkt naar! Succes alvast en ik hoop ook dat ze wat vinden. Anders een doorverwijzing vragen hoor (voor een internist ofzo???)
Nee, ben nog niet echt moe eigenlijk. Had vanochtend vroeg een solli (ben aangenomen trouwens!! hiep hiep) en ben daarna nog ff m'n bed ingerold- het was zulk donker shitweer. Heb ook vakantie trouwens dus kan morgen uitslapen.
Waar komt je nickname vandaan?
Anoniem_64553996c5176
dinsdag 21 augustus 2007 om 00:44
Ik vind zelf dat ik goed communiceer, hoewel mijn ex-vriendin daar anders over dacht. ZIJ communiceerde slecht vond ik.... Communicatie is belangrijk voor mijn werk, anders gaat het de mist in (ook binnen een relatie overigens...)
Kan jij goed luisteren en anticiperen? (2 vragen in één!)
Anoniem_64553996c5176
dinsdag 21 augustus 2007 om 00:45
Slaap lekker Ambrosia!
Anoniem_64553996c5176
dinsdag 21 augustus 2007 om 00:47