Help me kiezen, rood of blauw of iets beters?

08-12-2009 11:57 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder de categorie levensgrote problemen :

Ik kan niet kiezen.(en dit gebeurt mij zeer zelden) Ik heb een tas op het oog van oilily. Nou vind ik oilily gruwelijk dus ik zoek de minst gruwelijke.

Dan vraagt een mens zich af, waarom neemt ze dan zo'n tas? Nou, dit is de enige tas waar en mijn laptop in past, en ik als postman bag kan gebruiken én ik een trolley van kan maken én die er niet backpackerig uitziet en waar een hoop mappen inpassen. Vandaar. En ik kan er ook nog eens mee shoppen, in deze tas kan je kleren proppen, speelgoed, noem maar op. Geen strakke vakindeling dus maar ruimte voor zooi.

Dus nu de keus: neem ik de rode of de blauwe? Bij de blauwe zijn de bloemen wat heftiger (en ik heb het niet op bloemen) maar blauw vind ik wel een leukere kleur, de rode heeft minder heftige bloemen maar ik vind alleen het donkerrood mooi. Wat nu? Worden het gruwelijke bloemen of lelijk rood? Of heeft iemand anders een briljant alternatief dat aan al mijn eisen voldoet en die er niet zo godsgruwelijk uitziet? Alle meningen zijn welkom!

Deze doen?

of de rode?

Dank!

Ter aanvulling: deze kosten nu 80 euro in plaats van 129 en als er iets te vinden is wat aan de eisen voldoet, dan graag in dezelfde prijsklasse. En sorry voor de enge afbeeldingen.
ik zie dus allemaal geweldige trolleys voorbij komen nu. Maar jij wil niet en ik mag niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:twurly schreef op 08 december 2009 @ 12:56:

[afbeelding]

Strand op gebrek aan ruimte voor de mappen.

Die rode tas van jou van de vorige pagina voldoet wel aan de eisen. Is misschien wel een optie.
quote:Zwieber schreef op 08 december 2009 @ 12:51:

[...]

Op mijn werk val ik niet op hoor, dit is ons tapijt:

Afbeelding gruwelijk tapijt weggehaald i.v.m. herkenning.

Ik neem aan dat het tapijt niet besproken is met de OR. Vast een hoop thuiswerkers bij jouw op de werkvloer.

Begrijp nu wel waarom een lelijke Olilly niet direct opvalt. Je hebt wel het risico dat je, je tas (rood of blauw maakt niet uit) na de eerste werkdag niet meer terugvindt op dat tapijt. Doe er maar zo'n zendertje aan, dan kan je er naar fluiten
Ik ga nog ff op zoek naar iets wat echt aan je eisen voldoet.....
quote:Thekla schreef op 08 december 2009 @ 13:00:

[...]

Ik neem aan dat het tapijt niet besproken is met de OR. Vast een hoop thuiswerkers bij jouw op de werkvloer.

Begrijp nu wel waarom een lelijke Olilly niet direct opvalt. Je hebt wel het risico dat je, je tas (rood of blauw maakt niet uit) na de eerste werkdag niet meer terugvindt op dat tapijt. Doe er maar zo'n zendertje aan, dan kan je er naar fluiten Inderdaad, veel thuiswerkers! Dat zendertje is een goed idee!
Ik zet mijn hoop nog even op de hema vanmiddag. Ben benieuwd.
Wat is nederlands voor postmanbag? Ik heb werkelijk geen idee wat je daarmee bedoeld.

En ik ben de 2 e persoon die ze leuk vindt. Zou voor de blauwe gaan!!
quote:Nikki1973 schreef op 08 december 2009 @ 13:07:

Wat is nederlands voor postmanbag? Ik heb werkelijk geen idee wat je daarmee bedoeld.

En ik ben de 2 e persoon die ze leuk vindt. Zou voor de blauwe gaan!!Geen idee wat het Nederlands ervoor is. Van die tassen die je over je schouder doet, hoofd erdoor en aan de andere kan hangen. Net als de postbode dus.
verschillende varianten op deze site
Gewoon leuk

Praktisch en er kan veel in.
Ik kom later vandaag nog terug. Moet nu even naar de dokter en daarna op pad. Bedankt voor alle tips!
lap top trolleys
http://www.squidoo.com/laptopbag
Stiekem wil je gewoon een oilily
Ik vind ze allebei lelijk. Maar blauw is iets minder lelijk dan rood.
Misschien ben ik mosterd, ik heb alleen de OP gelezen, maar heb je al bij Kipling gekeken? Ik ga even googelen.

PS Ik vind deze tassen van O***y ook heel lelijk.
http://www.bagageplaza.nl ... k_trolley_New_Runner.html

http://www.bagageplaza.nl ... gzak_trolley_Topanga.html

Helaas allebei wel een stuk duurder...
Zwieb......

Die tassen zijn echt spuuglelijk daar kun je echt niet mee over straat hoor!
Hij is er ook in het bruin trouwens

Ik zou voor bruin gaan :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven