***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Poe Layla, dat is inderdaad schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen.

Wat goed van Gijs! Nog even en hij loopt het huis door. Grote mijlpaal!

Puk gaat soms ook slaan als hij moe is. Heel vervelend. Als hij heel erg kwaad wordt helpt het om hem op schoot te nemen en zachtjes te zingen of een boekje te lezen.

Vandaag bij de vk was alles prima. De baby is helemaal ingedaald en we hebben afgesproken dat ze vanaf 40,5e week gaat kijken of ik al gestript kan worden (dus pas vooral je voorspelling aan haha). Puk was niet de kleinste en dat wordt zijn zusje vast ook niet, dus ik zie ook geen reden om zo lang door te lopen.
Jeetje layla, dat is schrikken! Gelukkig lijkt t mee te vallen. Zoiets is ook zo gebeurt he? Laatst viel Thomas van het bed, toen schrok ik ook zo.

Haha, die robbie, gelukkig is ie qwel onder de indruk van arm beetpakken.

Hier ook soms slaan. Het was een tijd geleden nheel erg, maar toen waren we net verhuist, net een nieuw kdv etc, dus veel veranderingen waar Noah niks mee kon. Ging gelukkig wel snel beter.

Dus LL, heeft vast gedeeltelijk met spanning te maken en gedeeltelijk met de peuterfase.

Hier helpt op de gang zetten en dan erbij blijven tot hij rustig is. Als je weggat gaat hij tegen de deur trappen en slaan en trekt ie alles van de kapstok. Gezellig jongetje hebben wij

Fijn dat alles goed was Lara en dat ze je niet zo lang willen laten doorlopen. Hopelijk luistert je kleine meisje ook een beetje. Ik laat mijn voorspelling voorlopig nog staan, maar verras ons vooral! :-)
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Fijn Lara, dat klinkt als een supergoed idee! Hoef je tenminste niet zo lang te wachten als vorige keer.

Layla, jeetje wat schrikken. Kan me voorstellen dat je even de ha hebt gebeld. Finn viel laatst van bed af, en toen schrok ik al zo. Hij kan gelukkig nog aangeven of iets pijn doet of niet.

Hier ook een kereltje die steeds vaker gaat slaan. Gelukkig gaat hij direct huilen en zegt hij sorry als hij ziet dat we boos worden. Hij weet het dus heel goed.

Schattig DN, zwaaiende kindjes zijn super leuk.

He bah wat een nuttige cadeaus. Kon ze nou echt niks beters verzinnen? Ik vind het altijd zo vervelend als je zelf hele leuke cadeaus hebt uitgezocht en je krijgt van die suffe dingen.

Net naar het nieuwe huis geweest, jeetje man. Ze hebben in een middag het hele huis gestript. Alleen in de badkamer en het toilet liggen de tegels nog, verder zijn alle vloeren inclusief een dikke onderlaag al weg! Morgen zijn ze zeker al klaar met breken, en kunnen ze dus al beginnen met het egaliseren van de vloeren, wow!!!

We waren ook nog even bij de nieuwe buren, en die zijn leuk, was echt gezellig. Finn en Gina waren aan het spelen of ze elkaar al jaren kennen. Heb er echt zin in.
He Swiss, dat klinkt gezellig daar, jullie kkrijgen een geweldig huis en als je dan ook fijne buren hebt is dat helemaal tof!

Layla: Pfoeee, ik zou me ook rot schrikken. Ben door jou verhaal wel weer even axtra alert hoor. Luuk is zo'n draaierd..

Buitenmeisje: Aplaus voor Gijs,knappe kerel!!

witchke: Klinkt eigenlijk als standaardprocedure (zouden ze bij mijn therapiegroepje net zo hebben gedaan) ben je niet te achterdochtig? Niet te druk maken,wat is 1 weekje nou?

net op kraamvisiste geweest bij de buurtjes. Mooi kindje (wel al groot na 4 weken) en erg gezellig!! Ze hebben er nu een van net 3 en een van 4 weken, dus superleuk voor Fleur en Luuk. Fleur was de hel dag al enthousiast omdat ze bij het buurjongetje mocht gaan 'spelen'. Ze komt daar aar zelden, maar ze is echt helemaal gek van hem. Gaat super samen!
Zo ze slapen allebei gelukkig. Yasemin wilde niet slapen dus ik heb ze maar mee naar mijn slaapkamer genomen en ben op bed gaan liggen. Ze is liggend op mijn buik in slaap gevallen en toen heb ik ze in haar eigen bed gelegd. Zahra slaapt ook pas nèt, ze heeft een heel nare hoest dus vandaag had ik ze allebei thuisgehouden van het kdv. Met Yasemin ging het wel een stuk beter, maar ze heeft nog wel van die waterige poep, dus nog maar een dagje laten uitzieken. Ik kijk morgen wel hoe het met Zahra gaat,, als ze vannacht goed geslapen heeft breng ik ze allebei naar het kdv morgen.

Swissie, zo dat is snel gegaan zeg, wat fijn dat ze zo opschieten! En fijn dat jullie leuke buren hebben, en Finn een nieuw vriendinnetje erbij!

DN, lief dat Thomas nu zwaait, ik vind het ook altijd zo schattig. Yasemin zegt tegenwoordig 'da' als je iets aan haar geeft, ook al zo lief vind ik. En ze heeft iets met haar houten loopkar, ze kruipt er iedere keer in en dan gaat Zahra haar duwen, echt grappig. Vandaag probeerde ze er zelf achter te gaan lopen, maar dat lukt nog niet, het karretje gaat nog te snel dus dan valt ze.
1 x posten is genoeg
anoniem_40585 wijzigde dit bericht op 07-12-2009 21:43
Reden: 1 x is genoeg
% gewijzigd
Jee Swiss, wat is dat snel gegaan!! Niet te geloven! Met hoeveel waren ze dan?

De verloskundige raadde ook aan om zo rond de 38 weken met acupunctuur te beginnen. Dat voorkomt vaak ook om zo erg overtijd te lopen (en ik ben sinds die slaapproblemen en stuitligging enorme fan ), dus ik zal die vrouw morgen vast bellen om een afspraak te maken over twee weken.
Layla, wat schattig dat yasemin in de loopkar gaat zitten. En da zeggen is ook zo schattig. Ik kan echt naar mijn kroost kijken en dan smelten.

Drop, leuk dat de buren zo leuk zijn. En die leeftijden passen ook supergoed. Hier ook een ventje die graag met 1 van beide buurkinderen wil spelen.

Hoera voor Gijs! Knappe vent!

Wauw swiss, wat gaaf dat t zo opschiet. Echt leuk! En ook al leuke buren. Is zo belangrijk!

Nu naar bed, morgen weer werken
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
goedemorgen... klaar voor de tandarts.. bluh

ben benieuwd of koen naar zijn tandjs wil laten kijken
BM wat een fijne start van de dag, een bezoek aan de tandarts. Is het voor het eerst dat Koen naar de tandarts gaat?

vincent is al een paar keer meegeweest met het familieconsult, in januari is hij ook de klos en moet ook in de stoel. Een voordeel de tandarts is een goede vriend van ons.

Layla, ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Hoe is het nu met de meiden?

Swiss, wat zijn ze hard aan het werk in jullie nieuwe huis. Altijd fijn als er leuke buren zijn.

Wat een knappe kindjes hier. Gijs applaus voor jou. Wat knap dat je al zelf staat. Thomas gezellig hoor zwaaien!

Laar, wat een actie bij jou, voor we het weten is meisje geboren. Na het oliebollen eten moeten wij maar snel de tribune op om jou heel hard te gaan aanmoedigen. Het zal wel heel koud zijn op de tribune dus meisje laat ons niet in de kou zitten

Zo even rondje dorp voor wat boodschapjes.
Voor mij was alles goed bij de tandarts. Moet alleen wel een afspraak maken bij de kaakchirurg om verstandskiezen uit te laten snijden. bluh bluh bluh. Heb heel lang een excuus gehad omdat ik zwanger was of bv gaf. Nu krijgt gijs alleen nog maar sochtends een slokje bv, maar dat zal straks ook wel klaar zijn. Dus tjah, die afspraak moet nu toch maar gemaakt worden.

Koen wilde niet in de stoel. Kroop echt als een aapje in mij. Een volgende keer maar beter.
BM, ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Bij mij zijn alle verstandskiezen er door de kaakchirurg uitgehaald. De eerste keer was echt niet leuk en daar heb ik ook behoorlijk wat napijn van gehad, zelfs met zware pijnstillers. De 2e keer zag ik er natuurlijk weer als een berg tegenop, maar heb ik er achteraf vrijwel geen last van gehad. Ik had wel pijnstillers gekregen, maar die heb ik alleen de eerste dag gebruikt. Dus ik hoop dat het voor jou ook meevalt. Zahra is nog niet mee geweest naar de tandarts, dat probeer ik volgende keer te doen. Het poetsen was altijd een enorm drama, maar sinds ik het met de electrische tandenborstel doe gaat het een stuk beter, dat laat ze meestal wel toe.

Wat goed dat Gijs al los kan staan en klappen tegelijk!

De meisjes zijn vandaag gewoon naar het kdv. Zahra had ik gisteren een tabletje gegeven tegen het hoesten en die heeft heerlijk doorgeslapen. Yasemin heeft gisteravond wel vrij veel gehuild, dus ik heb ze maar bij me in bed genomen en tussendoor een keer wakker gemaakt. Zo te zien heeft ze niks overgehouden aan haar valpartij. Vanmorgen was ze trouwens wel flink aan het huilen toen ik ze wegbracht, ik denk dat het echt een fase is van eenkennigheid, als ze thuis is wil ze ook de hele dag bij me zijn. Op zich wel schattig natuurlijk, maar als ik moet koken ofzo is het niet handig. Ze is echt heel knuffelig, als ik op de bank zit komt ze echt naar me toe gekropen en als ik haar dan oppak geeft ze me echt een dikke knuffel. Ze kan ook echt zo lekker tegen me aan liggen, dan smelt ik echt.
Wat een lieverds toch weer!

Hier vandaag weer een bezoekje aan het CB gebracht en Luuk is weer door de APK gekomen Hij groeit nu iets minder hard en zakt een beetje af in de groeicurve. Gelukkig maar, ik hoef niet zo'n grote zoon, dan ben ik meteen zo klein....

Vandaag een dage thuis zonder de kinderen. ben bezig geweest met de zolder opruimen en bedenken wat we er nu mee gaan doen.... maar ik kom er niet echt uit. Ben aan het twijfelen of we iniet een van de kinderen naar boven zullen verhuizen.
BM dat is niet fijn naar de kaakchirug. Ik heb er niet zulke fijne herinneringen aan. Eerlijk gezeg heb ik het een beetje verdrongen. Het maakt geloof ik wel uit of ze al door zijn gekomen of nog helemaal in je kaak zitten. Sterkte!

Drop, wat een braaf mannetje Luuk. Weer helemaal goed door de APK.

Vincent is ziek. Hoge koorts, veel slapen (nu wel ) en geen eetlust (anders is het net holle bolle gijs). Vorige week moest hij opgehaald worden van het kdv maar toen had hij de dag ervoor de 2e griepprik gehad. Nu .........

We zouden net een boekje gaan lezen. Waarschijnlijk las ik zo slaapverwekkend voor want hij kon zijn ogen niet open houden. Of het boek was gewoon niet spannend genoeg ....
Esan, veel beterschap voor Vincent. Zou het door de griepprik komen? Bij ons op het kdv hadden de leidsters er vanmorgen over dat er veel kinderen ziek waren nadat ze de prik hadden gekregen, vooral veel hoesten. Zahra & Yasemin zijn ook allebei ziek geworden nadat ze de prik hadden gekregen, maar wel andere verschijnselen. Yasemin had vorige week koorts en was snotverkouden, Zahra heeft last van een nare droge hoest en was wat hangerig en huilerig. Ik ben benieuwd of ze na de 2e prik (volgende week) ook nog een reactie krijgen.
Vorige week heeft hij de 2e griepprik gehad met als gevolg de dag er na koorts. Ik denk niet dat hij twee keer reageert op de prik. Je hoort wel dat veel kinderen de tweede keer meer reageren dan de eerste keer.

Misschien heeft hij ergens een virusje op gelopen.
Beterschap voor vincent

Wij zouden ook eens met Xander naar de tandarts moeten gaan. Het poetsen verloopt hier ook vrij moeizaam.

Ik moet later stoppen met de therapie, omdat de therapeute er enkel op dinsdag is volgende week.
Beterschap voor vincent

Wij zouden ook eens met Xander naar de tandarts moeten gaan. Het poetsen verloopt hier ook vrij moeizaam.

Ik moet later stoppen met de therapie, omdat de therapeute er enkel op dinsdag is volgende week.
Wat is het hier stil ..
Beterschap voor Vincent! Naar zeg, dat hij ziek is.

Puk moet volgende week voor de tweede ronde, maar ik heb hem vorige weke al gehad en had er deze keer echt mere last van dan de vorige keer. Na de eerste prik alleen wat stijfheid en nu vooral veel jeuk en dat hield lang aan.

Hoe is het met je Swiss? Je hebt morgen een ct en mri-scan toch? Ben je zenuwachtig?

Vanmiddag waren we bij BM en dat was heel gezellig. Koen en Puk kunnen heel schattig samen spelen, dus dat was heel leuk. Toen ik de auto voor ons huis parkeerde vroeg Puk ook of we niet even konden terugrijden .

Hij is de laatste tijd trouwens echt aan het "naspelen". Toen we thuis kwamen pakte hij zijn leeuw, om vervolgens te vertellen over zijn speeldate (Koen, de traktor, kachel, glijbaan en Gijs hadden veel indruk gemaakt).

Vanavond in bad werd hij "boos" op de olifant omdat hij met zijn schoenen in plaats van met zijn laarzen in de plassen had gestampt en moest de olifant gewoon lopen op de trap en niet zo spelen, omdat dat gevaarlijk was .
Vincent beterschap!

Pff, ben blij dat wij maar 1 keer een griepprik hoeven, geen 2e voor Finn.

Lief die verhalen van Puk. Zo schattig als ze hun beren van alles gaan vertellen.

Ben niet zenuwachtig, de scans zelf stellen niet zoveel voor. Ben wel al zenuwachtig voor dinsdag. Volgende week om deze tijd hebben we alles gehad. Dan weet ik weer even waar ik aan toe ben.

Ga morgen ook weer even in het nieuwe huis kijken. Ze zijn met 4 man, en gaan nu dus al beginnen met alles tegel-klaar te maken. Man was er vandaag even en was flink onder de indruk. Hij heeft een paar jaar geleden ons huis in NL zelf gerenoveerd, dus weet wel wat er te verwachten is, maar deze gasten zijn echt supergoed vond hij.

Prima!!
Dinsdag heb je de uitslag van de scans dus? En na hoeveel tijd daarna weer?

Wat heerlijk dat het huis zo opschiet!!

Oh, helemaal vergeten. Er werd vandaag een pakketje bezorgd met hele lekkere scrub, douchegel en bodylotion van mijn baas, zodat ik lekker rust kan nemen tijdens mijn verlof. Superleuk!!
Yep, dinsdag 15 december om 10 uur hebben we een afspraak in het ziekenhuis! Daarna over 3 maanden weer. Weet niet of ik dan voor de volgende scans, of er net na mijn volgende shot ga krijgen.

Wat een lief kado van je baas zeg, echt super schattig.

Ik ben benieuwd of wij dit jaar zakelijke relatiegeschenken krijgen. Vorig jaar maar 1, maar dan wel direct een dure mont blanc pen!

Ik vind deze kerst-tijd toch altijd wel erg gezellig. Al wordt ik een beetje moe van het nadenken over geschenken voor iedereen.

Nu ga ik naar bed, kom morgenmiddag wel weer terug.
Robbie moet wel een tweede ronde Swiss? Waarom Finn dan niet? Begrijp er niets van met die Mexgr-prikken!
Wat lief van je baas om je zo te verwennen lara.

Morgen sollicitatiegesprek spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven