Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Absoluut! En ik verwacht foto's op je vriendjespagina.

Zal ik Alan de groeten van je doen?
Hehehehe. Foto's! Foto's willen we zien!
Geweldige outfits Marie.

Tila er zijn ook nespresso-apparaten die niet automatisch stoppen, kan je ze zo sterk maken als je wilt. Ik doe lungo in senseo-beker en dat smaakt prima.

Pfff, beetje tipsy op de maandag. Even een jarige gaan feliciteren maar de drank hakt er in . Net succesvol overgestapt met ov-chipkaart. Wow mooi systeem.
Klopt, Tila, ik heb een Magimix en die stopt niet automatisch; je kunt de sterkte dus aanpassen. Heerlijk!

Suup: knap dat jij al wegwijs bent met de OV-chipkaart, ik heb laatst een hele poos staan klootviolen toen ik in Amsterdam van trein wilde overstappen op de tram.

Bloes: ik geloof dat ik al een date met Alan heb in mijn slaapvertrekken, dus zij die de DVDspelert gaan aanzetten, groeten u!
.
Veel plezier met Alan, Marie en ook Bloes

Chipkaart is niet zo moeilijk als je het doorhebt. Op kortingskaart zit een chip, op stations kan je bij sommige kaartjesautomaten opladen en om hem in bus of tram te gebruiken hoef je verder niets te activeren, voor treingebruik wel geloof ik. Moet er alleen aan denken in en out te loggen bij instappen en uitstappen van tram.

Naar vriendin ben ik duurder uit met ov-chipkaart dan met strippenkaart heb ik net even uitgerekend. Dat red ik op twee strippen namelijk. Ik stap bij haar op een zonegrens en reis naar de grens van dezelfde zone, maar in afstand kost het me zoveel als drie strippen. Naar mijn werk is het goedkoper met chipkaart dan met strippenkaart.
Hier in UberVinex is een OV-chipkaart dief van je portemonnee. Het kost je gemiddeld 60 cent meer per rit (vanwege plaatschelijcke strippenkaart) . Ik ben dus nog niet over, want ik ben een krent
Mogguh,

Koffie!!
quote:supra schreef op 07 december 2009 @ 22:48:

Pfff, beetje tipsy op de maandag. Even een jarige gaan feliciteren maar de drank hakt er in . Net succesvol overgestapt met ov-chipkaart. Wow mooi systeem.

Toch wel een formulier ingevuld he!?

- U heeft een vriendin dronken gevoerd en toen verslagen met een spelletje.

- U heeft informatie opgezocht over de OV-chips-kaart
quote:Mariannanas schreef op 07 december 2009 @ 23:00:

Bloes: ik geloof dat ik al een date met Alan heb in mijn slaapvertrekken, dus zij die de DVDspelert gaan aanzetten, groeten u!Sleep-over? (leukleukleuk die BL...)
Ik kan wel koffie gebruiken.

Ik mag morgen mijn vervanger gaan inwerken. Lekker dan.
Spannend Tila, heb je diegene al ontmoet? Hier om 11:00 spannend werkgesprek.

*gaat koffie zetten*
Nog niet ontmoet, dat zal morgen dus gebeuren. Ik heb er zo ontzettend geen zin in!

Spannend Gesprek! Succes! Laat je niet kisten! Je kan het!
quote:Bloesem schreef op 08 december 2009 @ 08:57:

[...]

Toch wel een formulier ingevuld he!?

- U heeft een vriendin dronken gevoerd en toen verslagen met een spelletje.

- U heeft informatie opgezocht over de OV-chips-kaart

. Het formulier moet nog ingevuld worden. Maar er is een foto als bewijs. Geldt dat het om Trukse Rakija ging wel als inburgering trouwens?

Tila sterkte. Mooi doel toch haar zo gek krijgen dat ze niet eens meer wil beginnen per 1 januari. En elk uur hoef je nog maar een uurtje minder.

Darly, jij ook sterkte.
Weet je, Suup, ik wil haar helemaal niet gek maken. Het is niet haar schuld dat mijn bazen geschuffeld zijn. En tuurlijk zal ik stiekem gniffelen als ik volgend jaar een vacature zie staan voor ´mijn´functie, maar daar kan mijn opvolgster ook niks aan doen.

Rakia mag alleen als het bij de plaatschelijcke Loockaele Slijter is gekocht
Nog maar 31 uur werken!
PFFFFFFFFFFfffffffffffffffffff, niet leuk; nog 31 uur werken en een opvolgster inwerken. Niet te veel vermoeien, zou ik zeggen. Succes!! (en wanneer kom jij nou eens over de brug met data voor de shop/dine/movie-date??? )
Ik ga je vanavond bellen!
Nou nu nog minder dan 30 uur Tila, dat gaat opschieten .

Gaan we nog eens een poging voor een kasteeldate doen?
Februari of maart, voor een kasteeldate Of jullie moeten allemaal komende zondag kunnen

26,5 uur
Ik kan zondag

Zaterdag zit driedubbel vol. Oa een familiebijeenkomst. Bloes heb verjaardag van de schoonbuuv afgezegd, was door die familiebijeenkomst niet te combineren. Helaas.

Was met papa in stamkroeg vanaviond, wasleuk. Al heb ik mijn papa nauwelijks gesproken. Wel scharrel van een afstand gezien, was best lastig vond ik. Dus maar beetje afstand gehouden. Waren gelukkig veel anderen dus heb me best vermaakt.
Okee. Wie is er voor een kasteeldate aanstaande zondag?

Of willen we eerst koffie?
Koffie
Zondag kan ik helaas niet...maar mag ik wel koffie ?
Nou vooruit.

Ben nog steeds niet op andere werkplek. Treinen lopen te kutten. Grrr. Nu in stoptrein en waarschijnlijk nog wel even bezig.
NU wel al gearriveerd?

Nog 24 uur

Of eigenlijk nog 23 uur, want volgende week moet ik op donderdag eerder weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven