De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Uni, dat je dat nog weet zeg. Heb er niet wakker van gelegen hoor.

Maar merk het nu ook hoor. Wil je weg, gebeurd er wel weer wat.

Ik ga trouwens 22/23 december weer werken. Zou pas begin jan beginnen. Maar ze hebben zo hard inval nodig.

Dus ben maar lief geweest voor ze en ja gezegd. :-D
He uni, je hebt weer goed je best gedaan . Was oudercommissie voor kinderdagverblijf daar heb ik me ook weer voor laten strikken. Op zich best wel leuk je kan alleen niet zo heel veel bereiken. En nachten van Fenne gaan super gelukkig.

Hoe gaat het slapen bij jullie?

En wat wordt nu je voornemen lijnen of ............

Nala, oh alweer werken meid. Dat gaat hard zeg. En leuk boompjes alweer staan. Ik heb hem nog niet vind het ook nog beetje vroeg. Waarschijnlijk volgende week. Maar als ik hier in de buurt kijk zijn wij een van de weinigen die hem nog niet hebben staan.

Kindjes liggen weer op bed. Zijn echt nog moe van het drukke sintweekend.
Hoi!

Heyy Uni, wat een gezellig stuk! Ik weet he tniet meer precies hoor. Eerlijk gezegd wist schoonmoeder het nog . Zij herinnerde ze zich dat ze met Milena op schoot boekjes zat te lezen toen Milena bij hun logeerde. dat was toen in januari, want toen waren vent en ik een paar dagen naar Lissabon. En dat Milena toen al dierengeluiden deed. Grappig toch?

Haha en aii dat er gevraagd wordt of je zwanger bent. Ben ook wel benieuwd wat je dan te doen staat in jan .

Ik had idd ook gegoogled over eiceldonering. Poeh komt een hoop bij kijken zeg. Heeft je vriendin kinderen?

Balen dat Esmee een beetje ziek is. Hoe is het nu? Jee en nu al weer werken zeg. Wat gaat de tijd toch snel!

Hier was sint oke. Milena vond het geweldig, en ook heeeeel spannend! Zag leuke foto's op de hyves van DDDJ trouwens van Daphne met de goede Sint .

Hier staat er een enorme berg speelgoed in de huiskamer. Weet echt neit waat ik het laten moet
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haai!

Nala, gelukkig dat je het niet meer zo goed weet van toen en weet hoe het gaat met een baby!

Maar je gaat dus weer werken op de groep, dacht dat je thuis zou blijven! en af en toe je man helpen.

Salon is dus helemaal weg??

oooh 12 sept. ik dacht dat het van je werk was die oudercommissie. moet je ook "schoolkrant" maken enzo? doen ze bij ons wel.

lekker dat de nachten beter gaan, gaat hier met ups en downs, maar ik mag niet klagen bij wat het geweest is.

Uhuuuuhhhh mot ff wat recht zetten hoor over goede voornemens: dat is dus LIJNEN en SPORTEN!

nee, jan.t/m april wil ik zeker niet zwanger raken, gezien de uitgerekende datum dan in de drukke tijd ligt.

oh Frans, dan is het maar mooi dat anderen nog wat onthouden qua ontwikkeling, je vergeet het gewoon snel.

Ik vond je laaste zin wel grappig, gezien je motto!

maar het is echt erg he, al die spullen en dan hebben we volgende maand alweer verjaardag hier!

heb net peperkoek huisjes gemaakt, mijn artist heeft het leuk versierd met snoep enzo! leuk tijdverdrijf!

duik nu even onder de douche
Ben weer schoon hoor.

vergat nog wat te vertellen dat ik wel grappig vond:

uni-boy had met sinterklaas een wekker gekregen in de vorm van een vogelhuisje en ipv zo'n irritant wekker geluid, tjilpende vogeltjes.

dus zaterdag avond (laat, na sinterklaas avond) gezegd, dat hij bij ons mocht komen als de wekker ging. en die had ik op 08:50 gezet (proberen kan hè!)

komt ie om 08:45 bij ons op de kamer, wekker mee: hij doet ut niet mama!

even later ging ie, maar ik vond het zo goed dat ie van 23:00 tot 08:45 op z'n kamer bleef!

Hij vroeg mij ook steeds hoe sinterklaas van z'n achternaam heet. Wat een vragen soms.

Mama, waar maken ze nou lollies van? dat soort dingen, echt grappig.

moet nu motivatie bedenken om mijn brief in de vullen voor toekomstige school. Wij hebben hier een school aan de overkant, maar vrijwel alle ouders uit de buurt willen hun kind daarop hebben, lekker dichtbij.

moeilijk! wie weet goede argumenten? ik heb zelf al iets over het welzijn van mijn kind en dat we allebei fulltime werken en dat nichtje ook naar deze school gaat.
Zo, daar ben ik ook weer.

Maarrre uni begrijp ik dat jullie dan vanaf mei wel voor een 2e willen gaan? omdat je man (volgens mij) twijfelde 1 of 2.

Nala, leuk dat de boom alweer staat. En ook alweer bijna aan het werk.

Wij hebben, dat is het voordeel van 2 jongens , bewust wat dingen gekocht waar ze "samen"mee kunnen spelen.

Luke vertikt het gewoon echt om met babyspeelgoed te spelen en wil alleen maar met het spul van Nick spelen.

Dus er staat nu een werkbank in de huiskamer waar ze samen mee spelen.

Ze kregen van mijn schoonzus nog een dokterssetje die ook favoriet is.

*soms staan ze met 1 hand te timmeren en in de andere hand vast een spuit *

Sinterklaas was hier ook geslaagd. Ze zijn vreselijk verwend, maar gelukkig dus een aantal dingen voor hun samen, scheelt weer wat ruimte.

Jac, hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten op je roze wolk?

DDDJ, wat een leuke foto's op hyves.

Brabbel, hoe is het nu met Kaj? Zag iets op je hyves staan

Kayleigh, grappig dat de kids zo druk met elkaar zijn en toch ook al samen proberen te spelen. Gaat hard hé

Q, je ritme weer een beetje gevonden met werken? En hoe gaat het met je moeder?

12-9 wat leuk dat je ook in de OR van het kdv zit. Wel een verschil met je werk denk ik.

Sorry, de rest weet ik even niet meer. Lees elke dag wel bij maar een beetje te druk om elke keer te reageren.

Veel vergaderingen/gesprekken etc.

2x cursussen (van 1 donderdag de laatste en van de andere begin januari) en de opleiding nog.

Heb een beetje het gevoel dat ik alleen maar aan het rennen ben.

Liefs voor iedereen
Haaai hier!

Jullie vragen allemaal zo lief naar mij, dus even een update: het gaat SUPER!

Vera is zó gemakkelijk, zo is een tweede kindje echt appeltje-eitje, en ze slaapt lekker door snachts! Het is een echte slaapkop. Zo tevree met dr armpjes in de lucht ligt ze te slapen

Wat wél jammer is: onze kraamverzorgster (jonge meid, beregezellig, Tris en zij konden prima overweg), is ziek geworden en nu is ze voor de rest van de kraamweek afgelost... Ze komt nog wel dr weegschaal halen volgende week, en de boel even afsluiten, maar toch! Heel jammer. Ook voor Tristan, die straks weer kennis moet maken met een nieuw iemand.

Maar verder dus alles prima!
Hoi!

Jas wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat! Heerlijk is dat. Ik was zelf veel relaxter met Bojan dan met Milena. toen wilde ik het allemaal perfect doen. haha bij Bojan wist ik al dat dat kansloos was . Jammer van de kraamverzorgester, hopenlijk krijg je een leuke nieuwe!

Hera, adem in adem uit. Lees lekker mee en dan verwachten we in de kerstvakantie een enorm verhaal, haha.

Wel supergrappig dat Nick je niet herkende trouwens, haha.

Uni, wat knap van je ventje zeg! Hier gaat het ook erg goed, want Milena gaat naar beneden als ze wakker is om daar te spelen of tv te kijken. Heerlijk! Bojan slaapt ook goed en zo werden we zaterdagochtend ineens om 8.15 wakker!

Die vragen zijn leuk he? Hij is wel een snellerd zeg als ie daar nu al mee begint. Hij wordt nu in februari 3 toch? *scrollt even anar boven* Ah in januari, ik weet ht al weer. Was zo'n verrassing!

Milenaheeft ook van die lekkere vragen:

mama waar zijn de vogels snachts? Hoe heet de kleur tussen lichtgroen en donkergroen? waarom zitten baby's in de buiken van de mama's en niet in de buiken van de papa's? enz enz.

Wij zitten weer in een goede fase. Heerlijk is dat./ Bojan heeft al een paar dagen geen snot en ontstoken ogen. iedereen is vrolijk en gezellig en gezond. Wat wil ik nog meer!

Milena zit nu trouwens heel erg zoet met het speelgoed wat Bojan van de sint gekregen heeft te spelen, haha.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Zit ik helemaal klaar om een lang verhaal te typen mag het pas in de kersvakantie

Jac, wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie en dat je lekker aan het genieten bent.

Hoop dat je 2e kraamverzorgster net zo lief is.

Super dat het nu zo goed gaat in huize Frans.

Ga nu even met Nick tekenen want zijn juf neemt binnenkort afscheid (verplicht ontslag i.v.m. terugloop aantal leerlingen, dus echt balen!)

Fijne dag allemaal
Hey uni, leuk weer een heel stuk van je te horen. Met solliciteren gaat het goed, alleen het aannemen gaat nog niet echt zoals ik wil, haha! Ik heb toevallig vanmorgen weer een gesprek gehad, leuke baan enzo, wel ontspannen gesprek, dus daar ligt het niet aan. Zit nu te wachten op het telefoontje, zou het vanmiddag horen... Dus spannend. Kayleigh wil ook steeds weten waar iets van gemaakt is (auto's, snoep, jurkjes etc). Vindt het wel leuk hoor al die vragen, weet alleen soms het antwoord echt niet. Laatst warenb we even gezellig aan de wandel en klets en dan moet ik vertellen over de bomen en de winter of een ambulance enzovoort ('mama vertel eens van de bomen in de winter?"). Ik hang dan maar een verhaaltje op over het onderwerp in de vraag en dan is ze wel tevreden!
Jac, wat lekker dat Vera haar eerste week zo goed doorkomt! Klinkt als een voorbeeldkindje, haha!

Frans lekker hè zoete gezonde kinders zonder vervelende fase, geniet er maar van, het duurt nooit zolang als je zou willen, haha!

Hera, je klinkt erg druk zeg, maar als je een gaatje vindt om uitgebreid te schrijven hoef je wat mij betreft niet te wachten hoor,
En kay?

ga snel naar bed nu, ben echt moe. Hele dag vergadert tot vanavond 8 uur. En wilde eigenlijk tussendoor even naar huis, wil ik weggaan start auto niet. Heleboel geregel met ANWB, kinderen moesten opgehaald. Bleek ik het binnenlampje van de auto aangelaten te hebben , was gewoon de accu leeg.
Ff een update..

Kaj werd woensdagnacht ziek, kreeg koorts en dergelijke, ach ja dat gebeurt, in het weekend nog steeds, dacht eigenlijk dta het zaterdag wel goed ging totdat het rond 6-en werd toen gingen we maar de kadootjes doen ( mijn broers met aanhang, mijn ouders en kids waren bij ons ) enorm verwend. Daarna naar bed en dat was een drama nacht, de hele nacht liggen hoesten, geen stop tussendoor. Zondagochtend naar dokterpost, zat onze eigen ha. Antibiotica gehad, voor de rest niks te zien. maarja vanaf maandag niks drinken of eten. dus daar ga je dan wat doe je. weer naar ha post in de avond. Twijfel de twijfel.. maar opnemen zei hij.. slik dacht ik. Nou zegt hij weet je wat, hij heeft geen koorts dus kijk het maar een nachtje aan. `s nachts fles gedronken, maar volgende dag niet veel. Na iedereen te hebben gebeld, belde mijn ha ons terug. Ik gezegd dat hij wel wat pap at en appelmoes. Wilde kaj ook niet laten opnemen omdathij niet suf was en erg vrolijk was en geen koorts. Vanaf vandaag al wat meer gegeten en gedronken, is hartstikke speels en vrolijk.

nu moet ik zeggen dat Kaj al niet veel dronk op een dag maar goed helemaal niks kan natuurlijk niet.

Uni ja klopt Star was maandag weer begonnen.

alles goed met je ??

Ondertussen heb ik wel ons huis versiert, vind het altijd zo gezellig met kerst.. Hebben jullie ook al versiert ??
Ik vind op zich de tijd niet zo heel snel gaan.

Ben in totaal een half jaar!!! thuis geweest.

Frans, Esmée is verder niet ziek geworden. Het schorre is nu ook weer weg,

Dus het valt tot nu toe mee...

Fijn dat het rustig is in Huize Frans.

Kayleigh, al een telefoontje gehad?

Brabbel, hier staan de kerstbomen. (jaja hebben er 2 :-) 2 Kleintjes, in het grote raamkozijn staan ze.

En verder alles weer leuk versierd. Vind dat altijd zo leuk.

Gelukkig gaat het weer iets beter met Kaj.

Universe, ik werk al 1 1/2 jaar op invalbasis op hetzelfde kdc. Ga straks max 2 dagen in de week werken.

Heb het wel een tijdje gezegd ja, dat ik wilde stoppen met werken, maar vind het nog wel leuk.

En zo kan ik mijn mannetje af en toe ook nog helpen.

Salon is nog niet helemaal weg. Althans, alles staat. Maar moet het weer op gaan pakken.

Ga ws eerst nailart en manicure behandelingen oppakken. Nagels zetten vind ik niet zo leuk om te doen.

Jacinta, super om te lezen dat het zo goed gaat met jullie.

Gister met Esmée naar het CB geweest. Ze is nu 60 cm lang en weegt 5800 gram. Alles psies rond het gemiddelde.

De arts was verder tevreden, moet alleen opletten dat ze geen voorkeurshouding gaat krijgen.

Nog even de bult op d'r hoofdje laten voelen, want die zit er nog steeds. Maar dit kan nog maanden duren voordat 'ie weg is.

Dus hoeven ons geen zorgen te maken.

Ze heeft ook nog 2 prikken gehad. Oh, wat is dat toch zielig. Gelukkig werd ze al snel weer rustiger.

Kreeg gister van het tuincentrum waar Esmée is gevallen een mailtje.

Met excuses en dat het probleem is verholpen.

Krijg ook nog een waardebon van 25 euro van ze.

Vind ik toch wel erg netjes. (en leuk )

Rond etenstijd was ze ff onrustig en huilerig, maar nu slaapt ze gelukkig weer.

Vanmiddag eerste 2 kerstcadeautjes gekocht.

Voor mijn petekind kleertjes en voor Vent een naambordje besteld voor bij de voordeur.
Frans, wat lief, je truitje!! Zo goed bedacht ook, met paddestoel! Bedankt he!
Das ook schrikken Brabbel! Mooi dat Kaj weer beter is!

Nala, dat is wel netjes van het tuincentrum en fijn voor de andere baby's dat het probleem is verholpen!

12-sept, wat een klotedag, kan me voorstellen dat je moe was, lekker kunnen slapen vannacht?
Helaas is de keus niet op mij gevallen, weer hetzelfde liedje, stevige medeconcurenten waaronder iemand met passende ervaring en dat heb ik minder. Maar ze wilde me wel in portefeuille houden, want ze vonden me wel een erg geschikte kandidaat, bla bla bla.

Nou ja, we gaan gewoon verder, heb weer 2 sollicitaties de deur uit gedaan. Ergens moeten ze toch mij willen, haha!
Kay, balen zeg. Wel fijn dat ze tevreden over je waren maar ja je hebt er zo weinig aan.

Nala, wat attent van het tuincentrum. En weer een goede reden om nog even te shoppen.

Jac, wat een ontzettend mooie foto's staan er op je hyves. Heb je die foto ook op je geboortekaartje?

Wel jammer van je kraamhulp, was de nieuwe ook leuk?

Brab, jee wat een gedoe weer met Kaj zeg. Is hij weer helemaal opgeknapt? Drinken dus nog steeds niet super?

Hera, *zwaai* tot de kerstvakantie

Frans, lekker dat het zo super gaat met jullie.

Hier staat de kerstboom. Hoef er alleen nog maar lampjes en ballen in te hangen:-d .

Ties heeft er al een paar van die geweldige gratis ballen van de c1000 ingehangen. Ben hem nu aan het overtuigen dat dit mijn boom is. Denk dat ik misschien nog maar een kleintje erbij koop die hij zelf mag versieren.

Maar ik wordt nu aan een grondig medisch onderzoek onderworpen incl thermometer tussen mijn benen;-)

Man is vandaag werken van 11 tot 8, echt een rottijd. Vanmorgen konden we niks doen en vanavond is hij dus pas lekker laat thuis.

Ga vanmiddag even wandelen naar het dorp. Daar is (heel kleine) kerstmarkt. maar wel met plek waar je kind kan dumpen om te knutselen. Denk niet dat ze Fenne willen hebben.

Morgen met Ties en mijn moeder, broer en schoonzus naar Duitsland.
Ff kort berichtje van mij.

Hier gaat alles prima, zoals gewoonlijk weer drukdrukdruk.

Esmée doet het toppie. Merk wel dat ze rond etenstijd echt een huiluurtje heeft, maar dat hebben natuurlijk veel baby's.

Donderdag intake gehad op kdv.

Zag er allemaal netjes uit.

Denk alleen niet dat ik een klik ga hebben met 1 van Esmée haar juffies.

Vriendin van mij had psies hetzelfde. Is volgens mij niet echt mijn type...

Woe 30 dec gaat ze wennen en dan de week daarna voor het eggie.

Gister met mijn moeder wezen shoppen, leuke kerstkleding gekocht.

Daarna naar de film Komt een vrouw bij de dokter geweest. Nou, de zakdoekjes kwamen bij ons ook tevoorschijn hoor.

Vond het wel hilarisch hoe dat gesnotter door de zaal ging.

De één na de ander trok de zakdoekjes uit het pakje. :D

Vond het een mooie film met toch ook wel humor. Ging niet met een vervelend gevoel de bios uit of zo.

Vanmorgen weer eens gesport en lekker goed mijn best gedaan. Ook nog de 2e mex. griepprik gehaald, dus ik heb alles binnen.

Straks nog ff de auto poetsen, want kan bijna niet meer door mijn voorruit heen kijken. *schaam*

En vanaaf feesten!!! Hebben kaartjes voor een feest hier in de buurt, Esmée gaat naar opa en oma.

Morgenochtend dus lekker uitslapen.

Nou, kom snel weer bijlezen! xxx
Nala, kort? hihi.

En naar de film geweest leuk, hoop zakdoeken, daarom wacht ik tot de dvd.

Veel plezier vanavond!
HOi!

Ik ben vorige week naar komt een vrouw bij de dokter geweest. Samen met mijn man. Geen goed idee, want schoonvader is natuurlijk vorig jaar overleden aan kanker en om dan zo'n confronterende film te zien, trok vent erg slecht.

Kay, jammer dat je het niet bent geworden! Leuk filmpje op hyves van kleine Kay

12-9 Hoe is het nu met je vader? Veel plezier morgen!

Nala, veel plezier vanavond! Ging je nu naar een tentfeest? Haha ben ik ook wel eens geweest, dat is toch heel veel drinken en datb iedereen met bier gaat gooien enzo

Hier staat ook de kerstboom, of beter het kerstboompje. Hij moest op een tafeltje omdat ik geen zin heb om Bojan erbij vandaan te houden. Ging vanmiddag er 1 kopen en heb me een beetje vergist in de grootte en nu hebben we wel een heel kleintje. Ach ja, voordeel is dat ik hem zo neer kon zetten . 100 lampjes erin (haha) en Milena heeft de houten poppetjes erin gehangen. Vond ze erg leuk en ze heeft het goed gedaan. Hele kamer is er voor omgezet trouwens en ik ben erg tevreden hoe het nu staat!

Vandaag was ik aan het koken. Had Bojan in de kinderstoel achter me gezet. Ging heel goed, Milena op het aanrecht, hij in de stoel. Hoor ik ineens een enorm gekrijs, heeft hij zich uit de riempjes gewurmd, 2 benen in de zelfde opening en zo was hij naar beneden gezakt. Haha zo hing ie dan, sukkel had hij zich bijna opgehangen. Haha, maar zijn enorm luide brul doet het nog dus .

Ikga trouwens niet meer schrijven hoe goed het gaat. Diezelfde nacht kreeg Bojan koorts en heeft weer 2 nachten enorm gespookt. Wel weer een tand er bij. NU steeds hele vieze diarre luiers, bleh, dus komt vast nog een tand aan.

Milena spreekt steeds iedereen aan. Vertelt ook alles. Gisteren waren we in de dierentuin en was ik op de wc. Zij moeten dan voor de deur wachten. Hoor ik haar: mijn mama zit op de wc. Wij moeten van mama hier wachten tot ze terug is. Mama is aan het plassen. denk ik. Of misschien moet ze wel poepen. MAMA ben je aan het plassen??? Ik heb een pony thuis bladiebla
Kayleigh, balen dat je het weer niet bent geworden.

Maar je ziet het bij Quintie, de aanhouder wint!

12-9, hoe was Duitsland? Ging je daar naar een kerstmarkt?

Frans, kan het begrijpen dat de film confronterend was.

Ik vond het al moeilijk en moest de hele tijd aan een forum dinnetje denken en aan mijn tante.

We hadden gister een zogenaamd "schuurfeest". Maar komt wel op hetzelfde neer. Vooral het bier drinken. :-D

Men, wat kan zo'n avondje feesten je opbreken. Wordt echt een oud wijf.

Was wel een gezellig feestje, echt weer het gevoel als vanouds.

Het bier smaakte wel goed.

Voel nu alleen mijn hele lichaam. En heb spierpijn van het sporten en we zijn gisteravond op de fiets naar dat feest gegaan.

Was denk een half uur fietsen. Aangezien ik een jaar niet meer had gefietst, viel me dit best wel zwaar. Ik kon niet meer.

Ga zo ook lekker op tijd naar bed.

Esmée is de hele dag al mieperig. Snel weer wakker en ff huilen.

Bij opa en oma ging het gister gelukkig wel goed. Ze heeft geen kik gegeven.

Kregen d'r maar net aan weer mee naar huis.
Gezellig feesie dus gehad Nala, de dag erna voelt alleen niet zo fijn, haha!

Gezellig boompje dus Frans, ik denk dat zoiets hier ook gaat komen. Is Kayleigh het niet helemaal mee eens, overigens, zij wil een hele grote... Kayleigh vraagt bij elk kerstdinhgetje dat in huis komt is het nu kerst? Die begrijpt er maar niets van zover van te voren alles al versieren, haha.

Moeders, zussen en ik willen binnenkort ook naar komt een vrouw bij de dokter. Alhoewel, zij willen. Ik ben niet zo fan van dit genre jankfilms kijken in de bios. Doe ik ook liever thuis, helemaal alleen... Maar goed, mijn moeder en zussen zijn ook verschrikkelijke jankerds bij films, dus val ik waarschijnlijk niet eens op...

Detlev us vanmorgen uit zijn bed gekieperd, de sufferd, heeft nu een flinke buil op zijn koppie. Hij gooit steeds alle knuffels uit bed en nu dook hij er zelf dus ook nog achteraan. Kayleigh is ook 1 keer uit dit bed gevallen toen ze een paar maanden ouder was en toen nooit weer. Ik hoop dat dit mannetje net zo wijs is, ben alleen bang dat hij dat niet is... Heb is een oud ledikant die hoger is dan de normale ledikanten, dus het is ook niet erg ingewikkeld om erover heen te klimmen. Meneer heeft ineens door hoe hij moet gaan zitten in bed en dat doet hij dus steeds...

Nu moet ik weer snel door met schooldingen, pfffff even heeel erg druk (lees: veel te laat begonnen). Moet een paar verslagen afmaken en ik weet niet goed waar ik de tijd vandaan moet halen, zucht.
Ik kan je 1 ding zeggen Kay, je bent echt niet de enige die dan huilt in de bios hoor.

Bijna iedereen zit dan te sniffen. Echt waar! Dus je valt niet op.

Arme Detlev gevallen. Hopelijk leert 'ie er idd van.

Vanmorgen ff de kantine gesopt en in huis aangerommeld.

Esmée heeft vanmorgen en vanmiddag veel geslapen. (heerlijk!)

Net nog ff stukkie gewandeld met d'r.
Zo ik zit. Wat een heldag zeg (in perspectief hoor, er is niks erg gebeurd ).

*wie geen zin heeft in gezeur kan dit beter overslaan*

Vannacht was Bojan een paar keer wakker. Toen om half 6 opgestaan, in alle vrolijkeid (bleh) iedereen in de kleren gehesen, te eten gegeven, poepbroeken verschoond, gewassen, in de jassen, sjaals mutsen sloffen schoenen en gezellig in de auto (ruit krabben, gatver. Kon geen ijskrabber vinden, dus nu is er een Nirvanacd aangegaan -> dat gaat man niet leuk vinden...) hop naar het kdv. Deur was nog niet open en aangezien ik enorme haast heb, stond ik dus te trappelen. Deur open, Bojan afgeleverd, Milena afgeleverd en zoefffffffffffffff naar school. Daar kom ik 5 minuten voordat de kids binnenkomen aangesjeesd. Vandaag kerstbakjes maken (wederom: blehhhhh, als mensen die dat verzinnen dat zelf eens zouden uitvoeren met kleuters...). Niks lag klaar, dus ik in 5 minuten kring gemaakt, takken verzameld, bakjes gezocht (onvindbaar bleken kinderen mee te nemen), nog meer takken gehaald, oasis gezocht, niet gevonden klerstboom aan, andere lampjes aan, grote lichten geheimzinnig uit. Toen de deur open gedaan om kinderen binnen te laten. Boze vader of ik niet eerder de deur open kon doen, want hij was al om 815 op school (was ie gelijk me tmij, misschien heb ik hem wel in mijn haast nomvergereden ofzo) en hij moest nu 10 minuten in de kou staan bladiebla. Had om 820 al de deur open gedaan, dus maar even ene oor in en andere uit. Kinderen binnen, kirng. daarna weer verder met de zoektocht naar oasis (was ik vroeger fan van trouwens ), kom terug in de klas, kinderen scanderen; de juf is te laat de juf is te laat . Ow ja het motto van de maand is; iedereen komt op tijd

Vanochtend dus kerstbakjes gemaakt. Gelukkig bood een moeder aan om te helpen. Voordeel: je hebt hulp, wat echt heel fijn was. Nadeel: kinderen gaan door het lint want een vreemd iemand in de klas en de juf heeft geen tijd om op te letten.Ik probeerde als een rustige kip zonder kop rond te rennen, want hoe drukker ik, hoe drukker de kinderen. Bijna alle kleuters maken een bakje. 's Middags maar even heel rustig een circuit gedaan en de rest een bakje laten maken. Aan het einde werden er nog wat kerstballen uit de boom gegooid (allemaal per ongeluk) tuuk Ging er nog een kind opstaan zodat overal van die kleine snippers lagen . Klas opruimen, nog met een moeder praten, nog met een adnere moeder gesprek, nog met collega gesprek. Intussen voorbereiden voor morgen en opruimen. Naar huis, file, kindjes ophalen, vermoeide kindjes in de auto, vermoeide kindjes voederen en op bed brengen en nu zit ik op de bank.Ik geloof niet dat ik nog een stap kan zetten. Morgen weer zo'n dag Whehehehehehehe, maar het hele goede nieuws: volgende week kerstvakantie!!! Jeujjj

Arme Detlev! Hij zal wel geschrokken zijn ( en mama ook )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven