Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!

08-12-2009 22:27 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren

Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.

Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.

27.000 down, 3000 to go!!

Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:

- Heb respect voor elkaar.

- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.

Veel plezier

quote:zusenzo schreef op 10 december 2009 @ 09:10:

Yep in jaren niet zo ziek geweest........ nou maar hopen dat ik snel weer opknap want dit is echt knudde en dat is een big understatement.

En gewoon forummen he, lees net op een ander topic dat je, als je flink ziek bent niet kunt forummen.

Wel dus, is de enige afleiding, lekker in bed met je laptop...

Gewoon lekker door forummen.

Is een goede afleiding.. toch?
Appelhond wil nie eten nie.

Staat een heerlijke bak met eend en rijst vlees voor m klaar, en hij ruikt eraan en loopt weg.
Heb even bijgelezen vanaf gisteravond, ga nu koffie nummer 6 pakken en mijn tranen wegvegen die over mijn wangen lopen nav Noannes post over de kinderen.

(yeah, ik word een sentimentele doos)

Zus, wordt nou es ff beter joh het heeft nou lang genoeg geduurd hoor!
Ik heb er zelfs de hele nacht overna zitten denken over Noannes post, zo eerlijk en zo moeilijk......... zo een verfuckte wereld....
Ik was laatst aan het doordraven en op de zaken vooruit aan het lopen en kwam tot de conclusie dat ik echt niet weet waar de meiden heen zouden moeten mocht er wat gebeuren, moet ik eigenlijk allang geregeld hebben maar ik weet het niet...

Nu ik dit net las moest ik er weer aan denken.....en nu weer nu ik dit typ lopen de tranen me over het toetsenbord....Bah!
Ik ga ook even teruglezen.
... ik weet niet wat ik moet zeggen meiden...

het is inderdaad vreselijk, ze heeft die jongens de afgelopen 8 jaar zo'n enorm warm nest kunnen bieden. Daar kunnen die jongens de rest van hun leven op teren, dat pakt niemand ze meer af! Elke keer als ik iets van Ice Age zie of hoor moet ik denken aan Noanne die op een avond de jongens lekker lang op liet blijven, compleet met warme chocomelk en ik zie het gewoon voor me hoe heerlijk verkneukeld die gastjes dan zitten te genieten.

Vraagje aan No: blijf je de jongens nog wel af en toe zien als ze bij een ander gezin zitten?
Ik wil daar ook helemaal niet aan denken hoor BAM.

Ik bedoel, mijn moeder is ziekelijk, mijn schoonmoeder woont in Turkije en mijn zusje heeft zelf 3 kinderen waarvan 1 met adhd/pddnos dus hoe graag ik dat zou willen dat gaat gewoonweg niet, financieel ook niet, ookal heb ik een leuke levensverzekering.

En als ik dood ga, dan weet ik echt niet hoe of wat, dus dat ga ik dan maar gewoon niet doen........
En wat moet het een dubbel gevoel zijn voor No... de arts was de laatste keer vrij optimistisch (toch No?) en toch moet je aan dingen gaan denken en dingen regelen voor de toekomst omdat je weet dat je niet beter gaat worden.
Mijn zoon zou naar mn ex gaan, en als die er niet is of het niet kan dan gaat ie naar zijn zus (waar ik overigens geen contact meer mee heb, maar die onwijs goed met mn zoon overweg kan en qua opvoeden wel heel erg in mijn lijn ligt).
Het is gewon zo k*t en oneerlijk...

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor..
Bianc, ik drink koffie op, rook peuk op, laat hond even uit en dan vertrek ik.

Tot straks!
Dat is het ook Appel...

maar No kennende moeten we net doen alsof het ons niet al te verdrietig maakt, anders gaat ze - uit angst om ons verdrietig te maken - hier nie meer openhartig zijn nie.
Voorzichtig onderweg Appel!! Tot strakkies
Goedemorgen meiden.....

Ik moet nog even teruglezen meiden.....

ik rij over een half uurtje pas weg en dan caluculeer nog file in ook

Doe voorzichtig Appel... tot zo!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Komen jullie allebei met je eigen auto Freaky? Ik dacht dat je met Appel mee zou rijden ofzo. Jij ook voorzichtig he
Ik kom inderdaad met eigen auto. Appel gaat toch nog naar andere vriendin in R?

En ik moet mini straks gewoon weer uit school halen.

Pff heb bijgelezen en heb al wat weg moeten slikken

Voor een ieder die er een nodig heeft!
Duh.. mag ik wel even vertellen dat ik een heerlijke nacht heb gehad
Oh en Jacky... GEFELICITEERD met de Cock/Abraham.. fijne dag meid!
Ik rook mijn sigaretje op.. doe nog een kop koffie in termosmok.. en ga dan eerst de tank maar volgooien anders kom ik nooit bij Bi aan

Tot zo
Terug gelezen en ook brullen.

Mhen.... wat maken mensen hier toch heftige dingen mee.
Jacky... gefeliciteerd met de 50ste van De Cock

Zo.. Appel en Freaky zijn onderweg, de koffie staat klaar, de gevulde koeken liggen klaar. Wel spannend hoor, je vormt je toch een beeld op basis van wat hier geschreven wordt en het is voor mij voor het eerst dat ik een 3000forummer in het eggie ga zien
Zo lekker gedouched, ik stink niet meer!

Maar tjeez wat een energie kost dat zeg....
Nog steeds niet een beetje opgeknapt Zus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven