Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 12:16
Wauw mijn avatar is geweldig! Heel erg bedankt Bubbles en Bubblesvriend. Ben helemaal tevreden wat vinden jullie ervan?
Zo medicijnen en banaan zijn binnen. Moet nu eigenlijk gaan douchen maar heb daar zo'n hekel aan. Moet me altijd dwingen te gaan. En als ik er eenmaal onder sta wil ik er niet meer onder uit.
Zo medicijnen en banaan zijn binnen. Moet nu eigenlijk gaan douchen maar heb daar zo'n hekel aan. Moet me altijd dwingen te gaan. En als ik er eenmaal onder sta wil ik er niet meer onder uit.
donderdag 10 december 2009 om 12:24
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 december 2009 @ 12:16:
Wauw mijn avatar is geweldig! Heel erg bedankt Bubbles en Bubblesvriend. Ben helemaal tevreden wat vinden jullie ervan?
Wat fijn dat je hem zo mooi vindt IBI. Zal het ook aan vriendlief doorgeven
Zo.. en nu lekker onder de douche jij. Denk maar vast aan dat heerlijke stromende warme water (is echt 1 van de fijnste luxes die we hebben vind ik).
Wat fijn dat je hem zo mooi vindt IBI. Zal het ook aan vriendlief doorgeven
Zo.. en nu lekker onder de douche jij. Denk maar vast aan dat heerlijke stromende warme water (is echt 1 van de fijnste luxes die we hebben vind ik).
donderdag 10 december 2009 om 12:37
goedemiddag allemaal, ben er maar eventjes, moet zo naar mams die net als Cock jarig is vandaag
Jacky, gefeliciteerd!
Floor
No, fijn dat de jongens niet echt uit je leven verdwijnen
Ibi:hello:
Zus, beterschap meis
Bianc, Freakje en Appel, veel plezier samen en niet te veel roddelen he!
Bammetje
uhm, heb ik iedereen gehad nu? Zo niet
Jacky, gefeliciteerd!
Floor
Zus, beterschap meis
Bammetje
uhm, heb ik iedereen gehad nu? Zo niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 10 december 2009 om 12:40
donderdag 10 december 2009 om 12:41
donderdag 10 december 2009 om 12:44
quote:rosanna08 schreef op 10 december 2009 @ 12:37:
goedemiddag allemaal, ben er maar eventjes, moet zo naar mams die net als Cock jarig is vandaag
Jacky, gefeliciteerd!
Floor
Zus, beterschap meis
Bammetje
uhm, heb ik iedereen gehad nu? Zo niet Voelt zich zwaar genegeerd natuurlijk nu
Jacky, gefeliciteerd!
Floor
Zus, beterschap meis
Bammetje
uhm, heb ik iedereen gehad nu? Zo niet Voelt zich zwaar genegeerd natuurlijk nu
donderdag 10 december 2009 om 13:18