We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
donderdag 10 december 2009 om 12:50
Zet die kat van je toch ook eens een kerstmuts op, Marels!
Vanmorgen naar de huisarts geweest.
Antibioticakuurtje meegekregen voor de zekerheid. Longen waren wel schoon, keel wat ontstooken. Verder heb ik waarschijnlijk virus op virus (gehad). Als het over een week/ tien dagen niet over is moet ik terug komen.
Vanmorgen naar de huisarts geweest.
Antibioticakuurtje meegekregen voor de zekerheid. Longen waren wel schoon, keel wat ontstooken. Verder heb ik waarschijnlijk virus op virus (gehad). Als het over een week/ tien dagen niet over is moet ik terug komen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 10 december 2009 om 13:14
Mogguh allen...
Borrie, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Beterschap Info, hopelijk geen pfeiffer, daar ben je nog even zoet mee als je dat hebt, volgens mij.. Maar een virus op virus is ook minder prettig, dan had je toch beter even griep kunnen hebben...
Ik heb nog steeds nergens Lush gezien hoor.. maar jullie aanbidden het volgens mij, dus ik hou mn ogen open in de stad..
Borrie, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Beterschap Info, hopelijk geen pfeiffer, daar ben je nog even zoet mee als je dat hebt, volgens mij.. Maar een virus op virus is ook minder prettig, dan had je toch beter even griep kunnen hebben...
Ik heb nog steeds nergens Lush gezien hoor.. maar jullie aanbidden het volgens mij, dus ik hou mn ogen open in de stad..
donderdag 10 december 2009 om 13:49
donderdag 10 december 2009 om 14:52
quote:infojunk schreef op 10 december 2009 @ 13:28:
Lush winkels zitten maar in een paar steden, Poessie:
Den Bosch, Amsterdam, Haarlem, Maastricht en Den Haag.
hmm allemaal te ver hier vandaan.. helaas dan, want ben er nu wel nieuwsgierig naar geworden!
Jullie doen allemaal net alsof het zo goddelijk is....
Lush winkels zitten maar in een paar steden, Poessie:
Den Bosch, Amsterdam, Haarlem, Maastricht en Den Haag.
hmm allemaal te ver hier vandaan.. helaas dan, want ben er nu wel nieuwsgierig naar geworden!
Jullie doen allemaal net alsof het zo goddelijk is....
donderdag 10 december 2009 om 14:54
Mwah, ik vind het wel meevallen hoor Poes. Leuk, meer niet. Ik vind het niet anders dan die zeepwinkel die in Rotterdam zit, dus daar kun je ook gewoon heen 
Weet niet meer hoe die heet, maar op de Hoogstraat, net naast de V&D zeg maar.
Oh, en Lush is stervensduur.
Als je het toch wilt proberen; ze hebben een wepsjop.
Weet niet meer hoe die heet, maar op de Hoogstraat, net naast de V&D zeg maar.
Oh, en Lush is stervensduur.
Als je het toch wilt proberen; ze hebben een wepsjop.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 10 december 2009 om 15:13
Het is duur, maar je doet lang met de meeste producten, doordat het heel geconcentreerd is heb je maar weinig nodig. In verhouding valt het me wel mee.
Ik vind het lekkere spullen (niet alles, sommige dingen zijn te zoet) en vind de overtuiging van Lush positief.
Ik vind het lekkere spullen (niet alles, sommige dingen zijn te zoet) en vind de overtuiging van Lush positief.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 10 december 2009 om 15:27
Gut, die overtuiging van Lush is wel echt SP correct inderdaad.
Ik ben dan weer zo bot dat me dat geen donder interesseert. Ik vind het allemaal heel leuk dat ze het doen enzo, maar ik houd daar absoluut geen rekening mee als ik iets koop. Dan vind ik het belangrijker of ik iets lekker vind ruiken
Ik ben dan weer zo bot dat me dat geen donder interesseert. Ik vind het allemaal heel leuk dat ze het doen enzo, maar ik houd daar absoluut geen rekening mee als ik iets koop. Dan vind ik het belangrijker of ik iets lekker vind ruiken
668, the neighbour of the Beast
donderdag 10 december 2009 om 15:43