Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
donderdag 10 december 2009 om 11:40
Ook goeiemorgen!
Hoe is het ermee Stroll?
Madhe buiten de deur eten is lekker, als het een restaurant betreft ja.
Maar je denkt toch niet dat ik me 4x p/week een restaurant kan permitteren he?
Het is doorgaans: de Surinamer, Marokkaanse vis, een broodje, de snackbar of een pizza.
En ook IK verlang wel eens naar een overdaad aan groenten!
Soms baal ik echt van al dat eten buiten de deur hoor, dan heb ik daar gewoon geen trek in.
Joh Madhe, ik dacht dat je regelmatige werktijden had!
Ik was vannacht een beetje pissig op MX, zegt ie: 'Bel of sms me even als je veilig thuis bent'.
Dus ik braaf smsen, hoor ik niks terug.
Ik bellen, neemt ie niet op.
Dacht ik: naaajaaaaaaaaaaaa voor hetzelfde geld was ik dood ofzo, waarom sms ik dan als je me direct vergeet!
Overigens is dat bellen/smsen sowieso een beetje vreemd, want wat moet je doen als de bewuste persoon niet smst?
De politie bellen en zeggen: 'Ze zou smsen maar ze deed het niet dus nu moeten jullie zoeken?'
Afijn, om 5.30 uur kreeg ik een excuus-sms, hij was in slaap gevallen.
Nou, zorgen om mijn veiligheid maakte hij zich dus in ieder geval niet.
Ik viel trouwens net van de laatste 2 treden van de trap, dwars door mijn enkel, ontzettende pijn.
Maar een minuut later was alles over en ik kan gewoon lopen.
Wat een wonderbaarlijke genezing!
Hoe is het ermee Stroll?
Madhe buiten de deur eten is lekker, als het een restaurant betreft ja.
Maar je denkt toch niet dat ik me 4x p/week een restaurant kan permitteren he?
Het is doorgaans: de Surinamer, Marokkaanse vis, een broodje, de snackbar of een pizza.
En ook IK verlang wel eens naar een overdaad aan groenten!
Soms baal ik echt van al dat eten buiten de deur hoor, dan heb ik daar gewoon geen trek in.
Joh Madhe, ik dacht dat je regelmatige werktijden had!
Ik was vannacht een beetje pissig op MX, zegt ie: 'Bel of sms me even als je veilig thuis bent'.
Dus ik braaf smsen, hoor ik niks terug.
Ik bellen, neemt ie niet op.
Dacht ik: naaajaaaaaaaaaaaa voor hetzelfde geld was ik dood ofzo, waarom sms ik dan als je me direct vergeet!
Overigens is dat bellen/smsen sowieso een beetje vreemd, want wat moet je doen als de bewuste persoon niet smst?
De politie bellen en zeggen: 'Ze zou smsen maar ze deed het niet dus nu moeten jullie zoeken?'
Afijn, om 5.30 uur kreeg ik een excuus-sms, hij was in slaap gevallen.
Nou, zorgen om mijn veiligheid maakte hij zich dus in ieder geval niet.
Ik viel trouwens net van de laatste 2 treden van de trap, dwars door mijn enkel, ontzettende pijn.
Maar een minuut later was alles over en ik kan gewoon lopen.
Wat een wonderbaarlijke genezing!
donderdag 10 december 2009 om 11:53
Hoi Frizz..
goe het met mij gaat goed,alleen ik begin een beetje steeds meer te balen van het feit dat het zo vreselijk rustig is op mn werk en ik mijn dagen grotendeels al internettend doorbreng , ik wordt totaal niet gestimuleerd en heb absoluut geen uitdaging...
Nu weet ik ( hoop ik) dat het heus wel aan trekt en het straks in feb/maart vast wel drukker word maar momenteel is het dus gewoon drama .. en ik kan heel slecht tegen dit soort verveling...
En verder ,zat net maar even een boodschappenlijstje te maken voor morgen, dan vier ik mijn verjaardag avonds..
Haha mannen , eerst zich "druk"maken om je veiligheid , om dan vervolgens gewoon in slaap te vallen .. ach ja ..
Oeh nou gelukkig maar dat je magisch genezen bent dan ..
Al leuke plannen voor het weekend??
goe het met mij gaat goed,alleen ik begin een beetje steeds meer te balen van het feit dat het zo vreselijk rustig is op mn werk en ik mijn dagen grotendeels al internettend doorbreng , ik wordt totaal niet gestimuleerd en heb absoluut geen uitdaging...
Nu weet ik ( hoop ik) dat het heus wel aan trekt en het straks in feb/maart vast wel drukker word maar momenteel is het dus gewoon drama .. en ik kan heel slecht tegen dit soort verveling...
En verder ,zat net maar even een boodschappenlijstje te maken voor morgen, dan vier ik mijn verjaardag avonds..
Haha mannen , eerst zich "druk"maken om je veiligheid , om dan vervolgens gewoon in slaap te vallen .. ach ja ..
Oeh nou gelukkig maar dat je magisch genezen bent dan ..
Al leuke plannen voor het weekend??
donderdag 10 december 2009 om 12:01
Hmmm ja dat kan ik me voorstellen Stroll.
Zo heb ik dit forum ontdekt, omdat ik een saaie rotbaan had.
Als er werk is, heb je dan werkinhoudelijk nog wel een uitdaging?
Ooooooooooooooooh wat leuk, je verjaardag in je nieuwe huis!
Verwacht je veel mensen?
Ga je hapjes maken enzo?
Tssssss nou volgende keer als ik mijn thuiskomst moet doorgeven ga ik expres niks laten horen en hem ff lekker laten stressen.
Dát zal em leren!
Het weekend... nee geen plannen nog.
Wil het een beetje rustig aan doen en theorie leren.
Voel me een beetje opgejaagd doordat het op mijn werk weer megadruk is.
*kijkt trots... Frizz is magisch genezer!*
Zo heb ik dit forum ontdekt, omdat ik een saaie rotbaan had.
Als er werk is, heb je dan werkinhoudelijk nog wel een uitdaging?
Ooooooooooooooooh wat leuk, je verjaardag in je nieuwe huis!
Verwacht je veel mensen?
Ga je hapjes maken enzo?
Tssssss nou volgende keer als ik mijn thuiskomst moet doorgeven ga ik expres niks laten horen en hem ff lekker laten stressen.
Dát zal em leren!
Het weekend... nee geen plannen nog.
Wil het een beetje rustig aan doen en theorie leren.
Voel me een beetje opgejaagd doordat het op mijn werk weer megadruk is.
*kijkt trots... Frizz is magisch genezer!*
donderdag 10 december 2009 om 12:19
Frizz! Hoe was de Surinamert? Ik ben gek op God..hoe heet het ook alweer? Oh ja! Roti! Mmmm!
Oh en je genezing: amazing!
Madh, je bent met je nieuwe baan begonnen dus? Onregelmatig?
Goedemorgen Stroll! Bijna jarig, leuk! Komt iedereen in je nieuwe huisje? Hoe is het met je liefde trouwens?
Jeetje, ik zit gewoon over precies twee weken in de kou. Dat is raar! En ik ben echt totaal niet in de kerststemming!
Oh en je genezing: amazing!
Madh, je bent met je nieuwe baan begonnen dus? Onregelmatig?
Goedemorgen Stroll! Bijna jarig, leuk! Komt iedereen in je nieuwe huisje? Hoe is het met je liefde trouwens?
Jeetje, ik zit gewoon over precies twee weken in de kou. Dat is raar! En ik ben echt totaal niet in de kerststemming!
donderdag 10 december 2009 om 12:26
Weetje Frizz.. eigenlijk als het straks drukker word heb ik nog steeds geen uitdaging,maar in elk geval wel wat te doen..
Even kijken hoe ik hier mee om moet/kan en wil gaan want dit is frustrerend ..
En Ja iedereen komt gezellig langs morgen , dus zit mn huisje propvol maar wel gezellig..
Ja ga hapjes maken , weet alleen nog niet echt wat..maar dan komt het dus nu goed uit dat ik niets te doen want kan ik op i-net zoeken.
En Kymm , tussen mij en mn vriend gaat het echt super,ik kan zo mezelf zijn bij hem,hij geeft me een heerlijk gevoel ik loop dus al weken ook met een glimlach op mn gezicht ben helemaal super happy....
Ben wel erg benieuwd naar wat hij voor mn verjaardag gekocht heeft..
Even kijken hoe ik hier mee om moet/kan en wil gaan want dit is frustrerend ..
En Ja iedereen komt gezellig langs morgen , dus zit mn huisje propvol maar wel gezellig..
Ja ga hapjes maken , weet alleen nog niet echt wat..maar dan komt het dus nu goed uit dat ik niets te doen want kan ik op i-net zoeken.
En Kymm , tussen mij en mn vriend gaat het echt super,ik kan zo mezelf zijn bij hem,hij geeft me een heerlijk gevoel ik loop dus al weken ook met een glimlach op mn gezicht ben helemaal super happy....
Ben wel erg benieuwd naar wat hij voor mn verjaardag gekocht heeft..
donderdag 10 december 2009 om 13:14
Hahahahahaha ik lig helemaal in een deuk hier door: Frizz! Hoe was de Surinamert?
Want ik ging me echt afvragen: 'Heb ik dan een date ofzo gehad met een Surinamert?
Eeuhh... ja het was gewoon zoals altijd.
Ik eet elke week daar, en ik vindt vooral zijn nasi lekker.
Als ik iets anders wil (baka bana, telo enz) ga ik altijd naar een andere die het vers bakt.
Jeetje Kym je thuiskomst komt dichtbij!
Vast fijn voor je om iedereen weer even in de armen te kunnen sluiten.
Maar kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op kou & Kerst.
Ik ook niet namelijk.
Maar Stroll, waarom zoek je niet iets anders dan?
Lijkt me vreselijk om lange tijd iets te moeten doen zonder uitdaging...
Want ik ging me echt afvragen: 'Heb ik dan een date ofzo gehad met een Surinamert?
Eeuhh... ja het was gewoon zoals altijd.
Ik eet elke week daar, en ik vindt vooral zijn nasi lekker.
Als ik iets anders wil (baka bana, telo enz) ga ik altijd naar een andere die het vers bakt.
Jeetje Kym je thuiskomst komt dichtbij!
Vast fijn voor je om iedereen weer even in de armen te kunnen sluiten.
Maar kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op kou & Kerst.
Ik ook niet namelijk.
Maar Stroll, waarom zoek je niet iets anders dan?
Lijkt me vreselijk om lange tijd iets te moeten doen zonder uitdaging...
donderdag 10 december 2009 om 13:16
Oh trouwens, ik heb mijn stagiaire aan het huilen gemaakt.
Nou ja, het kwam doordat ik zei: 'Volgens mij vindt je het helemaal niet leuk', en toen spoten de tranen ineens door het kantoor.
Ze wil stoppen, maar ik heb gezegd dat ik wil dat ze er rustig over nadenkt, want dat je beslissingen niet moet maken als je heul erg emotioneel bent.
Maar ik denk wel dat het beter is, als ze stopt.
Helaas!
Nou ja, het kwam doordat ik zei: 'Volgens mij vindt je het helemaal niet leuk', en toen spoten de tranen ineens door het kantoor.
Ze wil stoppen, maar ik heb gezegd dat ik wil dat ze er rustig over nadenkt, want dat je beslissingen niet moet maken als je heul erg emotioneel bent.
Maar ik denk wel dat het beter is, als ze stopt.
Helaas!
donderdag 10 december 2009 om 13:24
Nou ja er zijn meerdere redenen waarom ze het niet trekt.
Ten eerste zit ze te vechten met zichzelf, ze moet nog een flinke ontwikkeling doormaken op persoonlijk vlak.
Het gevolg hiervan is dat ze onzeker is, en haar eigen proces vertraagt door géén vragen te stellen en niet open te staan om te leren.
Het tweede is dat ze de doelgroep en het werk niet leuk vindt, en dat ook uitstraalt.
Tja, dan maak je het ook wel erg moeilijk voor jezelf.
Kijk, als je het nou heel leuk vindt trek je jezelf ook wel door dat proces heen, of als je goed in je vel zit dan kun je best doorzetten als je iets niet leuk vindt...
Maar deze combi lijkt me te lastig.
Ten eerste zit ze te vechten met zichzelf, ze moet nog een flinke ontwikkeling doormaken op persoonlijk vlak.
Het gevolg hiervan is dat ze onzeker is, en haar eigen proces vertraagt door géén vragen te stellen en niet open te staan om te leren.
Het tweede is dat ze de doelgroep en het werk niet leuk vindt, en dat ook uitstraalt.
Tja, dan maak je het ook wel erg moeilijk voor jezelf.
Kijk, als je het nou heel leuk vindt trek je jezelf ook wel door dat proces heen, of als je goed in je vel zit dan kun je best doorzetten als je iets niet leuk vindt...
Maar deze combi lijkt me te lastig.
donderdag 10 december 2009 om 13:46
Mm das jammer Frizz.. maar krijg je dan wel een nieuw meisje ?
En waarom ik niets anders zoek..tja economische crissis in NL ...weinig banen in mijn vakgebied , alle garages kampen met dit probleem dat het zo rustig is.
En het betaald hier echt heel goed , dus tja , ik ga dit binennkort bespreken met de manager en kijken of we iets kunnen vinden wat ik extra kan doen dat ik een extra taak er bij krijg , stukje van P&O zou ik er wel bij willen en kunnen doen en die vrouw heeft het te druk in dr eentje ( zij werkt parttime) dus ik kan haar vast wel ondersteunen met het een of het ander...
En Kym , gewoon chatten mag toch wel ?
En waarom ik niets anders zoek..tja economische crissis in NL ...weinig banen in mijn vakgebied , alle garages kampen met dit probleem dat het zo rustig is.
En het betaald hier echt heel goed , dus tja , ik ga dit binennkort bespreken met de manager en kijken of we iets kunnen vinden wat ik extra kan doen dat ik een extra taak er bij krijg , stukje van P&O zou ik er wel bij willen en kunnen doen en die vrouw heeft het te druk in dr eentje ( zij werkt parttime) dus ik kan haar vast wel ondersteunen met het een of het ander...
En Kym , gewoon chatten mag toch wel ?
donderdag 10 december 2009 om 14:20
Nou nee dit jaar zal ik dan geen stagiaire hebben, de stages lopen van sept t/m juni.
Maar helemaal zeker is het nog niet hoor.
Oooooh dat klinkt wel heel leuk inderdaad Stroll, extra taken doen.
Misschien krijg je dan ook de kans om iets bij te leren?
Ja Kym, waarom voelt dat eigenlijk zo?
Zit je overduidelijk met hem te flirten dan?
Maar helemaal zeker is het nog niet hoor.
Oooooh dat klinkt wel heel leuk inderdaad Stroll, extra taken doen.
Misschien krijg je dan ook de kans om iets bij te leren?
Ja Kym, waarom voelt dat eigenlijk zo?
Zit je overduidelijk met hem te flirten dan?
donderdag 10 december 2009 om 14:31
Oj dan zou het helemaal jammer zijn maar misschien als ze er over nagedacht heetf en wat gekalmeerd is ze besluit gewoon te blijven..
Ik krijjg nu al allerlij cursussen aangeboden en ga sinds 3 weken ook naar school ( soort van ) ik krijg op die school waar de monteurs heen gaan , prive les eens per week 2 uurtjes.
En moet je je voorstellen zit ik daar en krijg ik dus les in vrachtwagen techniek,woorden als differentieel,nokkenassen en krukassen vliegen me dan om mijn oren haha..
Dus als ik van haar taken over zou kunnen nemen , krijg ik zeker weten nog meer cursussen aangeboden zo zijn ze hier namelijk wel , dus op zich wil ik ook niet klagen over mijn baan, alleen momenteel is er gewoon niks te doen en dat duurt nu alweer even dus tja...
Ik krijjg nu al allerlij cursussen aangeboden en ga sinds 3 weken ook naar school ( soort van ) ik krijg op die school waar de monteurs heen gaan , prive les eens per week 2 uurtjes.
En moet je je voorstellen zit ik daar en krijg ik dus les in vrachtwagen techniek,woorden als differentieel,nokkenassen en krukassen vliegen me dan om mijn oren haha..
Dus als ik van haar taken over zou kunnen nemen , krijg ik zeker weten nog meer cursussen aangeboden zo zijn ze hier namelijk wel , dus op zich wil ik ook niet klagen over mijn baan, alleen momenteel is er gewoon niks te doen en dat duurt nu alweer even dus tja...
donderdag 10 december 2009 om 14:40
Dus dan is er WEL uitdaging Stroll.
Leuk toch?
Als zij besluit de blijven weet ik niet of ik er wel accoord mee kan gaan.
Iemand die jongeren niet leuk vindt, het werk niet leuk vindt en zelf in de knoop zit, das voor mij OOK veel werk.
En de vraag is nog maar of ze het jaar kan afsluiten met een voldoende als ze blijft.
Leuk toch?
Als zij besluit de blijven weet ik niet of ik er wel accoord mee kan gaan.
Iemand die jongeren niet leuk vindt, het werk niet leuk vindt en zelf in de knoop zit, das voor mij OOK veel werk.
En de vraag is nog maar of ze het jaar kan afsluiten met een voldoende als ze blijft.
donderdag 10 december 2009 om 15:43