Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal ik zeggen wat de vk dacht dat het wordt toen ze de echo maakte...
Mal, wil je m'n avator pimpen?
quote:amalia schreef op 10 december 2009 @ 16:48:

Zal ik zeggen wat de vk dacht dat het wordt toen ze de echo maakte... jaaaaaa
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:amalia schreef op 10 december 2009 @ 16:49:

Mal, wil je m'n avator pimpen?Hoe wil je hem hebben?
Een kerstmuts en sterretjes die in de rondte gestrooid worden? Of teveel gevraagd...? En de achtergrond mag wat frisser roze.
quote:Maleficent schreef op 10 december 2009 @ 16:52:

[...]

jaaaaaaNaaa, toch maar even tot 25 jan wachten. Dan weten we zeker of ze gelijk heeft toen ze zei dat het een meisjewordt
Wat leuk!!!! Maar dat is toch nog best moeilijk te zien nu? Maar dan zou ik wel gelijk hebben, want je voelt je heel anders dan bij L&B
Daarom. Het was helemaal niet te zien en ze zei maar wat. Ze had ook meteen heel erg spijt dat ze het had gezegd en trok het meteen weer in. Je zou het met veel moeite met 17 weken kunnen zien en zeker niet bij 14,5. Nee hoor, ik hecht er nog geen enkele waarde aan.

Was/ben gewoon heel gelukkig dat het hartje van ons kindje klopte, wat het ook mag zijn. Dat is het belangrijkste.
Nog gelukt met de boom Mamax, of waren jullie te laat? Of is het zo'n klein snertboompje waar je niets aan hebt?

voor kokos, lastig met 1 hand allemaal
heb je dat plaatje ook nog groter ergens Amalia?
quote:amalia schreef op 10 december 2009 @ 17:16:

Nog gelukt met de boom Mamax, of waren jullie te laat? Of is het zo'n klein snertboompje waar je niets aan hebt?Ik had kerel er op afgestuurd, maar die kwam natuurlijk weer pas om 18.45 thuis. Niks geworden dus. Ook al niet
ook al niet, zielig kind
He, wat fijn Amalia! En echt wel dat het een dinges ]wordt (maar ik weet dat je met beide smaken heeeel blij bent hoor )!

Dat was vast file tot aan Purmerend voor die kerstbomen Mamax!

Mag ik ook even huilie doen? M'n kindje belde me een half uur geleden, helemaal in tranen en verdrietig dat ze me mist en dat ik nu thuis moet komen... Snap er niks van, dat heeft ze nooit. Ze was vrij snel weer getroost en vond het ook goed dat ik nog ging eten vanavond (niet dat ik anders niet gegaan was hoor ). Maar ik voel me toch al zo rot over die reis in januari. Wordt volgens mij 1 groot drama.

Belt vervolgens die vriendin af met wie ik zou gaan eten. De zoveelste keer dat ze op het laatste moment met een vage smoes afbelt. Afspraak was helemaal haar initiatief (ik waag me er al jaren niet meer aan) en ik houd er altijd rekening mee dat ze het laat afweten. Maar nu ben ik toch telergesteld.

En ik ben met een heel vervelende klus bezig die maar niet opschiet omdat er allerlei mensen doorheen fietsen met geneuzel over details (moet vijf organisaties op lijn zien te krijgen voor een contract, waanzin).

Boehoe....
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga roze dingen voor je bearen Amaal
Ik zou zo aanbieden dat je bij mij mag komen eten Hel, ware het niet dat de patat net op is

Zonder dollen, jammer, avondje weg is toch leuk. Al is een verdrietig grietje ook niet leuk

Reis in januari komt vast goed, gewoon van tevoren een soort adventkalender met haar maken zodat ze weet wanneer mama weer terug is.
Grrr, irritant iemand die steeds afbelt. Ik zou er helemaal klaar mee zijn.

Jij bent nog laat aan de klus Hel.

Ik stuur je even het plaatje Mal, maar weet niet of die groter is..

Oh God, die enorme muts yvon Jaspers bij DWDD. Zij is zoooo dom, zucht. Dan heb ik nog liever Theo Maassen...
hoi
Oh gezellig, mijn zus komt zo de laatste Harry P kijken. Ik heb er zin in!
bearen Star? Wasda?
Oh gezellig alleen hier.

Suze, hoe is het met jouw bekkenbodum eigenlijk?
Hoi,

Wij zijn vanochtend naar Hendrix (Ermelo) geweest, zij hebben altijd zo'n mooie kerstafdeling ingericht. Ik dacht dat Lianne het wel mooi zou vinden:"Ik vind niks mooi. Ik wil naar huis. Ik vind dit niet lekker". Gezellig hoor, zo'n kind. Ze zegt nu ook steeds:"Echt niet!" Zwaar irritant, maar ja, op de basisschool pikt ze binnenkort ook woorden op en komt ze ermee thuis. Bij de kassa was ze ons kwijt; dikke tranen en half in paniek. Ze was iets doorgelopen en zag ons niet meer.

Wij hebben in ieder geval wel genoten van alle mooie spulletjes en Tim vond het ook prachtig.

Star, dikke voor jullie. Hopelijk snel die virussen/bacteriën de deur uit!

Amaal, lekker dat de echo wel goed was! Ik heb een 3D en zelfs een 4D echo van Tim gehad. Ze konden het beeld stilzetten dan draaien. Heel bijzonder. Vooral de ogen zijn een beetje te vergelijken met een buitenaards engerd. Maar nogmaals: wij vonden het wel bijzonder.

Jin, wat lief van die assistente. Fijn om te horen en te zien dat ze zo meeleeft.

Mamax, ach, arme Maxi. Ik vind het zo zielig voor hem. Bespreken met de juf, zeker doen

Bam, há die Juul tuimelt zijn moeder omver

Hier staat de kerstboom nog niet, maar ik heb er wel zin in na vanochtend.

Suus, dat klinkt niet super van het wennen op het kdv.

Hel, ha, ha, lievelingskleur. Lianne is er ook mee bezig. De ene dag is grijs stom (daar geef ik haar gelijk in) en vandaag was alles stom! Als morgen alles maar weer leuk is, dan vind ik het ook wat gezelliger.

Oh en een huilende Mare, ook al niet leuk!

Bridges, voor jou. Helemaal niet leuk om je kind zo achter te laten.
quote:Maleficent schreef op 10 december 2009 @ 17:17:

[afbeelding]

voor kokos, lastig met 1 hand allemaal Super !!!
F5 en tádááá met dank aan Mal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven