Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eetje tweede prik gehad net. Arme kind ligt voor pampus nu want ontzettend verkouden en zielig hompie nu.

Ze is nu 5210 gram en 59 cm. Klein moppie dus weer
ohh arm meisje.

lief kleine babytjes
Ik ben gebeld over het wennen. Wat blijkt: het is een centen kwestie... De bedoeling is dat Meetje wel gaat wennen maar dat ik daarvoor moet betalen. Dat wil dus zeggen dat ze pas mag wennen als de startdatum geweest is. Want anders hebben ze geen personeel om dat op te vangen.

Ik kots dus nu al van dat KDV. Het is fijn.

De bedoeling was dat ik de aankomende 4 jaar zo rond de 800 euro per maand over ga maken aan die toko. Ik geloof dat er qua service nu echt iets mis gaat....

Ben ik nou zo onredelijk en waren de vorige KDV's zo schappelijk? Ik heb er ondertussen 4 versleten en nooit moeilijkheden over dat wennen gehad? Of gaat dit echt nergens over?
Star, die van mij heeft die van jou gewoon vet ingehaald. Mijn kleine dikzak

Veder zielig moppie, snot is nie leuk nie. Beterschap!
Ik vind het belachelijk klinken Suus. Maar nu ik er bij nadenk: ik zou niet durven zweren wanneer het wennen bij ons inging. Van het eerste kdv weet ik vrijwel zeker dat het van te voren was. Van de tweede ben ik het kwijt. Voer voor een nieuw topic?

Maar wel ontzettend balen, geen lekkere start zo.

Vind het hoe dan ook onzin. Wat kost dat nou voor extra personeel? Laten ze dan een extra invalkracht aanrukken als er een baby twee uurtjes komt wennen? Lijkt me sterk.

Driewerf bah. Ander KDV is zeker geen optie meer he?
Collega leest voor: in Engeland een actiegroep tegen roze kadootjes voor meisjes (genaamd Pink Stinks). Meisjes die roze kadootjes krijgen maken later minder kans op een goede baan. Aldus.

Die zoudne hier geen poot aan de grond krijgen, schat ik.
voor geprikt snot-Eetje, arm kind...
Zo. Hier tweede wendag gehad. Ventje was vanmorgen al verdrietig. Vefrtelde heel stoer dat hij niet ging, en ging wegrennen en dat ik of de juf hem toch niet konden pakken want wij zijn meisjes. (Pardon? ) Naar school toe weer stoer en mans. Daar aangekomen weer erg huilen. Erg verdrietig, en vast klampen. Heb hem aan juf overhandigd en ben maar weggegaan. Bij het raam was hij al rustiger en kon hij zwaaien zonder huilen.

We hadden wel min of mer verwacht dat het zo zou gaan na alle vertrekdrama's bij het kdv en toch vind ik het niet leuk. Kan het me voor jou ook helemaal voorstellen mamax! Ik zou het zeker aankaarten. Misschien is er een ander kind wat met hem mee kan plassen en is het/dat dan opgelost. En aandacht is ook heel spannend hè. Ties vindt het dus ook eng. Logisch. Al die nieuwe gzichten, nieuwe juf, spannende dingen. Maar zo sneu. mijn moederhartje had het vanmorgen ook weer even zwaar, laat staan hoe het bij jou gaat...

En dan ook nog eens het huis. gatver. Dat is gewoon niet leuk!

Hel: ha goeie zeg, op verjaardag. eerste verjaardag? Fijne uitnodiging!

Suus: ah de centjes... Tsja, lastig. Staat het niet ergens in je contract of zo? En anders de OC even bellen? Wie weet kunnen die er iets mee. En voor Meetje... Ik vraag me af of die het merkt, maar het is niet leuk...
Star: sneu voor het moppie... Hoe is Ceetje vandaag?

Bam: oei geen idee, even nadenken... Lichtjes zal iedereen wel hebben...
quote:Helenita2 schreef op 10 december 2009 @ 13:09:

Collega leest voor: in Engeland een actiegroep tegen roze kadootjes voor meisjes (genaamd Pink Stinks). Meisjes die roze kadootjes krijgen maken later minder kans op een goede baan. Aldus.

Die zoudne hier geen poot aan de grond krijgen, schat ik.

Bij mij niet iig. Oh hemeltje, mijn dochters zijn kansloos
Och Bridges... Mijn moederhart huilt met je mee.
Het komt wel goed. Bij kdv heeft hij dit ook bijna jaar gehad dus zal de komende tijd wel even bikkelen zijn. Wist dat het lastig zou zijn...
Oh Bridge, je arme moederhart inderdaad....

Nou dat zal bij Jeetje ook wel even wat worden, slik...

Ik weet ook wel dat het Meetje ws een zorg zal zijn wie haar een fles geeft maar toch vind ik het achterlijk. Ze geven wel aan dat wennen moet (ivm de drukte misschien? Het is toch even wat anders dan de rust hier in huis zeg maar ) maar dus pas vanaf januari.

In algemene voorwaarden staat niets. Ik ben bezig met een mail aan de directeur.
quote:Suze2 schreef op 10 december 2009 @ 13:27:

[...]

Bij mij niet iig. Oh hemeltje, mijn dochters zijn kansloos

Bij Mare moet tegenwoordig alles blauw (want "blauw is mijn lievelingskleur"). Roze is stom.

Die gaat een glanzende carriere tegemoet.

(heeft net ook al iemand een blog erover geschreven, zeker ook zoeen die tijdens de lunch op nu.nl snuffelt... Maar daar staat dus in dat roze staat voor passief afwachten (ja duh, op de prins op het witte paard) en blauw voor actief bladibla, haha)

Shoot, moet de lunchpauze nu echt afbreken anders komt het met mijn carriere (voor zover die er al was) niet meer goed al ga ik hier in een knalblauwe overall zitten.
Boze brief?
quote:Helenita2 schreef op 10 december 2009 @ 13:34:

Boze brief?Ik begin maar eens met een mailtje aan de mevrouw die de dienst uit maakt waarin ik mijn verbazing uitspreek....
Zo goed Hel?
quote:Suze2 schreef op 10 december 2009 @ 12:59:

Ik ben gebeld over het wennen. Wat blijkt: het is een centen kwestie... De bedoeling is dat Meetje wel gaat wennen maar dat ik daarvoor moet betalen. Dat wil dus zeggen dat ze pas mag wennen als de startdatum geweest is. Want anders hebben ze geen personeel om dat op te vangen.

Ik kots dus nu al van dat KDV. Het is fijn.

De bedoeling was dat ik de aankomende 4 jaar zo rond de 800 euro per maand over ga maken aan die toko. Ik geloof dat er qua service nu echt iets mis gaat....

Ben ik nou zo onredelijk en waren de vorige KDV's zo schappelijk? Ik heb er ondertussen 4 versleten en nooit moeilijkheden over dat wennen gehad? Of gaat dit echt nergens over?

Heb in jouw topic gereageerd, slaat nergens op.

Personeel is er ineens wel als je contract al ingaat? Raar.
O en wat betreft dat wennen wat voor de ouders zou zijn, ben het er niet helemaal mee eens.

Meetje is 12 weken bij mama geweest en gaat haar nou eindelijk een beetje herkennen dus toch wel prettig als je een beetje aan andere omgeving kan wennen.
Moet stiekem wel lachen om Ties en zijn vrouwvriendelijkheid
quote:Star schreef op 10 december 2009 @ 14:09:

O en wat betreft dat wennen wat voor de ouders zou zijn, ben het er niet helemaal mee eens.

Meetje is 12 weken bij mama geweest en gaat haar nou eindelijk een beetje herkennen dus toch wel prettig als je een beetje aan andere omgeving kan wennen.

De drukte, het lijkt me dat daar het knelpunt zit. Van een rustig (nou ja, Jeetje zingt graag, heeeeeel erg graag ) huis naar een druk KDV.

En stiekem vinbd ik Ties ook heel erg grappig :-)
quote:Suze2 schreef op 10 december 2009 @ 13:50:

Zo goed Hel? Met een echte poll zelfs! Heeeeel goed!
Achterlijk kdv zeg Suze! Tsss.

Nou dames, alles helemaal goed! De placenta zit echt helemaal aan de voorkant van mijn buik dus kleine Desteny moet al helemaal in een bepaald hoekje kruipen wil je enigzins een hartslag opvangen. Ze had het eerst met de doptone geprobeerd en weer niets te horen, dus de echo gaf (binnen een halve seconde zag ik het al!) uitslag. Fijn hoor. Weer lekker druk en ze (??) draaide nog heel mooi met het gezichtje naar ons toe. Vond het een soort kruising tussen een mislukte aap/beer dus ik weet nu zeker dat ik geen 3D echo wil. Denk dat ik daar nachtmerries van krijg Iemand ervaring daarmee? Het lijkt me zo'n eng gezicht.. letterlijk dan hè?

Ik had de kinderen op weg daarnaar toe even bij een buurvrouw gedumpt en meteen daarna de nodige kopjes thee gedronken dus vandaar dat het wat later is dan ik dacht.

Ben toch wel opgelucht. Had vanmorgen fikse hoofdpijn dus maakte me ws toch wel zorgen.

Het zou niet de 1e keer zijn dat het mis ging.... Speelt toch mee. Blij dat dit de laatste is, ben ik van die onzekerheid af
Fijn Amalia
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn Amalia!!

Bridge, niet leuk hè? Vanmiddag heb ik het papa op laten lossen, ook weer dikke tranen. Ik heb juf nog niet echt gesproken, ze zei wel dat Maxi nog erg aan het zoeken was. Ik denk dat ik het even af wacht, denk zelf dat het gewoon wennen is.

Star, arm poppetje. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Suus, ik vind het raar. Wennen is toch ook maar een paar uurtjes? In principe slaapt ze toch de hele tijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven