Aug/sept 2009
donderdag 19 november 2009 om 22:52
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 36 Zwanger van de 4e!
Uitgerekend: 03-11-2011 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Rebbel 28 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 24 SABA (05-09-09)
Dierewier 28 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 33 MIMA (09-09-09)
Lala1979 31 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 32 Zwanger van de 2e!
Uitgerekend: 23-09-2011 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 34 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 29 ESSIE (14-09-09)
Aapje 31 MINI-MONKEY (31-08-09)
donderdag 10 december 2009 om 22:08
Vis ; Moppie moest ik ook laten oefenen, vooral met haar armpjes onder d'r bovenlichaam. Ze had het over de balans van de rug- en buikspieren o.i.d.
Effies trotse moeder uithangen.
Moppie is zo vreselijk vrolijk en gezellig, Ze lacht bijna op commando en praat soms echt terug.. Het is de derde, maar het is weer zo genieten van die kleine dingetjes... Geweldig!
Effies trotse moeder uithangen.
Moppie is zo vreselijk vrolijk en gezellig, Ze lacht bijna op commando en praat soms echt terug.. Het is de derde, maar het is weer zo genieten van die kleine dingetjes... Geweldig!
donderdag 10 december 2009 om 22:10
donderdag 10 december 2009 om 22:16
Hey Vis, jij ook weer hier. Wat raar dat je terug moet komen omdat ze iets niet deed. Ze weten daar toch ook wel dat een kind er gewoon niet altijd zin in heeft? (Lijkt me vreselijk van die kinderen die altijd alles op commando doen, kind moet toch een eigen wil hebben, veeel beter). En daarnaast, wat als je kind het nu nog niet kan? Echt niet elk kind kan dat al met 3 mnd.
Mattie vindt op buik liggen echt niets aan en houdt het nog geen 5 min vol. Arts vind het prima, komt vanzelf. Ontdekte vandaag dat ik 'm niet meer alleen op de bank kan laten liggen, want hij begint zichzelf om te rollen. Hij komt nog niet over zijn armpje heen, dus rolt nog wel weer terug op rug. Wel grappig, want Bekkie deed dit pas met 6 maanden ofzo voor mijn gevoel, weet het niet meer precies, maar iig erg laat.
En eens met Vis, dat je echt stoer bent zo lang al te kolven, Aruba.
Vis, ken ook ervaringen waarbij moeder tijdens werk niet kolfde, maar gewoon alleen thuis de bv gaf (kindje kwam die dagen dan wat vaker in de avond om schade in te halen) en op dagen dat ze thuis was wel volledig voedde. Dus dat zou misschien ook mogelijk kunnen zijn voor jou.
Dier, deed wel pijn, nu niet meer, alleen als ik er kracht mee zet en ben wel koelbloedig met bloed haha. Ben wel benieuwd hoe ik morgen moet schakelen enzo tijdens rijles, want er zit nu echt een megaverband om m'n duim.
Mattie vindt op buik liggen echt niets aan en houdt het nog geen 5 min vol. Arts vind het prima, komt vanzelf. Ontdekte vandaag dat ik 'm niet meer alleen op de bank kan laten liggen, want hij begint zichzelf om te rollen. Hij komt nog niet over zijn armpje heen, dus rolt nog wel weer terug op rug. Wel grappig, want Bekkie deed dit pas met 6 maanden ofzo voor mijn gevoel, weet het niet meer precies, maar iig erg laat.
En eens met Vis, dat je echt stoer bent zo lang al te kolven, Aruba.
Vis, ken ook ervaringen waarbij moeder tijdens werk niet kolfde, maar gewoon alleen thuis de bv gaf (kindje kwam die dagen dan wat vaker in de avond om schade in te halen) en op dagen dat ze thuis was wel volledig voedde. Dus dat zou misschien ook mogelijk kunnen zijn voor jou.
Dier, deed wel pijn, nu niet meer, alleen als ik er kracht mee zet en ben wel koelbloedig met bloed haha. Ben wel benieuwd hoe ik morgen moet schakelen enzo tijdens rijles, want er zit nu echt een megaverband om m'n duim.
donderdag 10 december 2009 om 22:22
O ja, over dat volgen: op de buik iets volgen lijkt mij behoorlijk hoog gegrepen en idd, ze volgt jullie toch wel in de kamer enzo?
Leuk hè Pauwie, herken helemaal wat je schrijft. Ook ff trots doen: Mattie lacht echt naar elk gezicht dat zich naar hem toedraait en is ook een enorme kletser. Vooral 's avonds als het rustig is, kan ik tijden naar 'm kijken en met 'm kletsen en
Leuk hè Pauwie, herken helemaal wat je schrijft. Ook ff trots doen: Mattie lacht echt naar elk gezicht dat zich naar hem toedraait en is ook een enorme kletser. Vooral 's avonds als het rustig is, kan ik tijden naar 'm kijken en met 'm kletsen en
donderdag 10 december 2009 om 23:33
Rebbel, ik was er ook niet zo op voorbereid dat Mima al iets zou 'moeten kunnen' . Ik vind het ook nogal wat, èn het hoofd optillen (dacht dat dat al genoeg was eigenlijk) èn dan ook nog met het hoofd draaien. Ze volgt ons wel als we langs haar heen lopen, maar dan ligt ze niet op haar buik natuurlijk.
Ik heb zelf gedurende mijn kindertijd bij iedere 'keuring' commentaar gekregen op mijn bewegingen doordat ik een lichte motorische storing heb. Een muziekleraar (AMV) heeft zelfs na een eerste groepsles (waar ik alleen had meegedaan en niets gezegd) eens mijn ouders gebeld om te vragen of ik een verstandelijke beperking had . (Vond dat toen trouwens helemaal niet zo grappig... ) Uiteindelijk is het
(bijna ) helemaal goed gekomen en ben het dus hardgrondig met je eens dat ieder kind zich op zijn eigen tempo/manier ontwikkelt. (Al hoop ik eigenlijk dat Mima mijn 'afwijking' niet geerfd heeft... Ik heb heel wat pauzes binnengezeten om opnieuw lesjes over te schrijven die te slordig geschreven waren enzo... is niet echt leuk natuurlijk...). Bovendien zei deze 'test' natuurlijk helemaal niets, aangezien we het nooit geoefend hadden en Mima bovendien helemaal overstuur was.
Mima doet ook pogingen om om te rollen. Het is haar 1 keer gelukt (van rug naar zij), maar dat is al weer een week geleden. Het bizarre is dat ze het de 1e twee weken na de bevalling ook kon... Of per ongeluk deed... maar daarna niet meer.
Goed om te horen dat dat gedeeltelijk voeden wel kan slagen. Je hoort er wisselende verhalen over. Bij sommigen schijnt de productie ook snel op te drogen.
Ik heb zelf gedurende mijn kindertijd bij iedere 'keuring' commentaar gekregen op mijn bewegingen doordat ik een lichte motorische storing heb. Een muziekleraar (AMV) heeft zelfs na een eerste groepsles (waar ik alleen had meegedaan en niets gezegd) eens mijn ouders gebeld om te vragen of ik een verstandelijke beperking had . (Vond dat toen trouwens helemaal niet zo grappig... ) Uiteindelijk is het
(bijna ) helemaal goed gekomen en ben het dus hardgrondig met je eens dat ieder kind zich op zijn eigen tempo/manier ontwikkelt. (Al hoop ik eigenlijk dat Mima mijn 'afwijking' niet geerfd heeft... Ik heb heel wat pauzes binnengezeten om opnieuw lesjes over te schrijven die te slordig geschreven waren enzo... is niet echt leuk natuurlijk...). Bovendien zei deze 'test' natuurlijk helemaal niets, aangezien we het nooit geoefend hadden en Mima bovendien helemaal overstuur was.
Mima doet ook pogingen om om te rollen. Het is haar 1 keer gelukt (van rug naar zij), maar dat is al weer een week geleden. Het bizarre is dat ze het de 1e twee weken na de bevalling ook kon... Of per ongeluk deed... maar daarna niet meer.
Goed om te horen dat dat gedeeltelijk voeden wel kan slagen. Je hoort er wisselende verhalen over. Bij sommigen schijnt de productie ook snel op te drogen.
donderdag 10 december 2009 om 23:35
vrijdag 11 december 2009 om 11:11
Gisteren ook weer voor het eerst gewerkt. Wel weer leuk, maar ben blij dat het deze week maar 1 dagje is. Volgende week weer 3 dagen. Kolven ging hier goed. Geen kolfkamer (ja is er wel aan de andere kant gebouw volgens mij). Dus gewoon een kamer gebruikt van een collega die er niet was. Moet dus wel elke dag weer op zoek naar een lege kamer.
Deze moeder smelt ook helemaal bij gebrabbel van zoon. En zoon gaat hier ook vaak lachen als er iemand hem aankijkt en pakt zo ook iedereen in met lach.
Rebbel, komt kraampakket toch goed van pas .
Lala, alles goed met Elfje?
Vis, ik ben ook nooit bezig met wat Prinsje moet kunnen en bewust oefenen voor " keuringe" . Ik laat hem soms wel speeltjes volgen, maar meer om gewoon leuk met hem te spelen en altijd op zijn rug omdat hij niet op buik wil liggen. En als hij er geen zin in heeft (te moe is) doet hij dat ook niet hoor.
Ik heb soms het gevoel dat je een afwijking aangepraat krijgt als je baby wat laat is. Ieder doet alles op zijn eigen tempo en er moet er toch een het laatst zijn?. Hoop alleen dat CB (of andere instantie) de kinderen met echte afwijkingen waar wat aangedaan kan worden eruit pikken.
Deze moeder smelt ook helemaal bij gebrabbel van zoon. En zoon gaat hier ook vaak lachen als er iemand hem aankijkt en pakt zo ook iedereen in met lach.
Rebbel, komt kraampakket toch goed van pas .
Lala, alles goed met Elfje?
Vis, ik ben ook nooit bezig met wat Prinsje moet kunnen en bewust oefenen voor " keuringe" . Ik laat hem soms wel speeltjes volgen, maar meer om gewoon leuk met hem te spelen en altijd op zijn rug omdat hij niet op buik wil liggen. En als hij er geen zin in heeft (te moe is) doet hij dat ook niet hoor.
Ik heb soms het gevoel dat je een afwijking aangepraat krijgt als je baby wat laat is. Ieder doet alles op zijn eigen tempo en er moet er toch een het laatst zijn?. Hoop alleen dat CB (of andere instantie) de kinderen met echte afwijkingen waar wat aangedaan kan worden eruit pikken.
vrijdag 11 december 2009 om 20:55
Ff snel gescreend...morgen meer...maar met Elfje gaat het wat beter..nog niet heel bijzonder want wil nog weinig drinken. Krijgt nu weer 7x per dag de fles voor zolang ze zo weinig drinkt ivm vocht, maar gaat de goede kant op...
Helaas is manlief vanmiddag ziek thuis gekomen, dus zuster Lala kan haar lol op. En er loopt hier op dit moment nog een 2 jarige peuter rond mij heen te drentelen, die eigenlijk om 7 uur hoort te slapen, maar de hele boel bij elkaar gilt....grrrr...ben moooeeee...
Helaas is manlief vanmiddag ziek thuis gekomen, dus zuster Lala kan haar lol op. En er loopt hier op dit moment nog een 2 jarige peuter rond mij heen te drentelen, die eigenlijk om 7 uur hoort te slapen, maar de hele boel bij elkaar gilt....grrrr...ben moooeeee...
zaterdag 12 december 2009 om 14:09
Ff kort berichtje van mij.
Hier gaat alles prima, zoals gewoonlijk weer drukdrukdruk.
Essie doet het toppie. Merk wel dat ze rond etenstijd echt een huiluurtje heeft, maar dat hebben natuurlijk veel baby's.
Donderdag intake gehad op kdv.
Zag er allemaal netjes uit.
Denk alleen niet dat ik een klik ga hebben met 1 van Essie haar juffies.
Vriendin van mij had psies hetzelfde. Is volgens mij niet echt mijn type...
Woe 30 dec gaat ze wennen en dan de week daarna voor het eggie.
Gister met mijn moeder wezen shoppen, leuke kerstkleding gekocht.
Daarna naar de film Komt een vrouw bij de dokter geweest. Nou, de zakdoekjes kwamen bij ons ook tevoorschijn hoor.
Vond het wel hilarisch hoe dat gesnotter door de zaal ging.
De één na de ander trok de zakdoekjes uit het pakje.
Vond het een mooie film met toch ook wel humor. Ging niet met een vervelend gevoel de bios uit of zo.
Vanmorgen weer eens gesport en lekker goed mijn best gedaan. Ook nog de 2e mex. griepprik gehaald, dus ik heb alles binnen.
Straks nog ff de auto poetsen, want kan bijna niet meer door mijn voorruit heen kijken. *schaam*
En vanaaf feesten!!! Hebben kaartjes voor een feest hier in de buurt, Essie gaat naar opa en oma.
Morgenochtend dus lekker uitslapen.
Nou, kom snel weer bijlezen! xxx
Hier gaat alles prima, zoals gewoonlijk weer drukdrukdruk.
Essie doet het toppie. Merk wel dat ze rond etenstijd echt een huiluurtje heeft, maar dat hebben natuurlijk veel baby's.
Donderdag intake gehad op kdv.
Zag er allemaal netjes uit.
Denk alleen niet dat ik een klik ga hebben met 1 van Essie haar juffies.
Vriendin van mij had psies hetzelfde. Is volgens mij niet echt mijn type...
Woe 30 dec gaat ze wennen en dan de week daarna voor het eggie.
Gister met mijn moeder wezen shoppen, leuke kerstkleding gekocht.
Daarna naar de film Komt een vrouw bij de dokter geweest. Nou, de zakdoekjes kwamen bij ons ook tevoorschijn hoor.
Vond het wel hilarisch hoe dat gesnotter door de zaal ging.
De één na de ander trok de zakdoekjes uit het pakje.
Vond het een mooie film met toch ook wel humor. Ging niet met een vervelend gevoel de bios uit of zo.
Vanmorgen weer eens gesport en lekker goed mijn best gedaan. Ook nog de 2e mex. griepprik gehaald, dus ik heb alles binnen.
Straks nog ff de auto poetsen, want kan bijna niet meer door mijn voorruit heen kijken. *schaam*
En vanaaf feesten!!! Hebben kaartjes voor een feest hier in de buurt, Essie gaat naar opa en oma.
Morgenochtend dus lekker uitslapen.
Nou, kom snel weer bijlezen! xxx
zondag 13 december 2009 om 12:49
Lala ; gelukkig gaat het iets beter met elfje. Vervelend dat manlief nu ziek is. Is het een echte zieke man....?
Lijkt me wel vreemd als je gyn ineens overleden is. Heb jij een heel proces met hem doorlopen of alleen de bevallingen?
Vis ; Geweldig van Mima.. Had je op video moeten hebben..
Nala ; Klinkt echt heel druk, druk, druk..
Was gisteren nog bij jullie geweldige schaatsbaan.. Was erg gezellig, vooral voor de mensen die daar vandaan komen. Het was net een grote reuni.
Heb net met de kinderen de kerstboom versierd. Vooral kaatje vond het helemaal geweldig en zij heeft dan ook tot de laatste bal meegeholpen. Wimpie haakte na 5 ballen af.
Moppie ligt nu bijna onder de kerstboom.
We willen een nieuwe tv.. Heeft iemand ervaring met de moderne versies? Plasma, led of lcd?
Ik heb geen idee...
Schoonvader ligt nog in het zh. Hij heeft ontstekingen aan de zenuwen bij zijn spieren. Daar heeft hij nu medicijnen voor. Ze moeten als deze ontstekingen weg zijn kijken wat er voor blijvende schade is. daarna kan hij gaan revalideren.
Het is zo sneu want van de zomer had hij dus een bypass-operatie en daar was hij net een beetje van opgeknapt. Ze hadden alweer plannen gemaakt voor de zomer (camper), maar ze durven nu even niet meer vooruit te kijken.
Liggen jullie kinderen nog in de kinderwagenbak en in de wieg?
Hier gaat het opschieten. Niet omdat ze te groot is, maar omdat ze alles van zich afschopt..
Heb trouwens nog niets van het kdv gehoord. Zal maandag eens contact opnemen..
Lijkt me wel vreemd als je gyn ineens overleden is. Heb jij een heel proces met hem doorlopen of alleen de bevallingen?
Vis ; Geweldig van Mima.. Had je op video moeten hebben..
Nala ; Klinkt echt heel druk, druk, druk..
Was gisteren nog bij jullie geweldige schaatsbaan.. Was erg gezellig, vooral voor de mensen die daar vandaan komen. Het was net een grote reuni.
Heb net met de kinderen de kerstboom versierd. Vooral kaatje vond het helemaal geweldig en zij heeft dan ook tot de laatste bal meegeholpen. Wimpie haakte na 5 ballen af.
Moppie ligt nu bijna onder de kerstboom.
We willen een nieuwe tv.. Heeft iemand ervaring met de moderne versies? Plasma, led of lcd?
Ik heb geen idee...
Schoonvader ligt nog in het zh. Hij heeft ontstekingen aan de zenuwen bij zijn spieren. Daar heeft hij nu medicijnen voor. Ze moeten als deze ontstekingen weg zijn kijken wat er voor blijvende schade is. daarna kan hij gaan revalideren.
Het is zo sneu want van de zomer had hij dus een bypass-operatie en daar was hij net een beetje van opgeknapt. Ze hadden alweer plannen gemaakt voor de zomer (camper), maar ze durven nu even niet meer vooruit te kijken.
Liggen jullie kinderen nog in de kinderwagenbak en in de wieg?
Hier gaat het opschieten. Niet omdat ze te groot is, maar omdat ze alles van zich afschopt..
Heb trouwens nog niets van het kdv gehoord. Zal maandag eens contact opnemen..
zondag 13 december 2009 om 13:16
Pauwie, wat naar voor je schoonvader. Hopelijk knapt hij wel snel op zodat de plannen met de caravan wel gewoon door kunnen gaan. Voor tv's, zou ik een led tv kopen, das het nieuwste en verbruikt minder energie en heeft scherper beeld. Met mijn gyn heb ik de hele zwangerschap doorgemaakt en ook prive kwam ik hem weleens tegen op een verjaardag. Ook vaak extra echo's gehad in het begin van de zwangerschap, of dat hij op zaterdag belde om voor controle ipv ergens in de week erna te komen omdat hij toch even niks te doen had en meer tijd had bijv, dus heb wel meer band met hem dan met een gewone arts zeg maar.
Nala; erg brak vandaag?!
Nala; erg brak vandaag?!
zondag 13 december 2009 om 13:18
zondag 13 december 2009 om 21:39
Elyane, super om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie!
Rebbel, hier ook zo'n haaruitval. Echt niet normaal.
Nog last gehad van je vingertopje? Ging het met autorijden?
Vis, vind het ook wel apart dat je weer trug moet komen voor die check.
Bij Essie is ook het op d'r buik liggen en kin omhoog gecheckt. Maar dan niet ook nog eens van links naar rechts kijken.
Kan nu zo genieten van Essie. Ze wordt steeds sterker in d´r nekje en wil alleen maar zitten op je schoot.
Helemaal geweldig.
Dierewier, ging het afbouwen van de bv een beetje?
He bah Lala, das idd verdrietig nieuws. Was zeker nog een jong iemand?
Hoe is het nu bij jou thuis? Rust weer een beetje trug gekeerd?
Inad, leuk weekend gehad?
Bijna klaar voor de verhuizing?
Pauwie, was je in Delft, bij de schaatsbaan? Weet niet waar je anders er nog eentje hebt.
Met nieuwe tv kan ik je niet helpen.
Hopelijk knapt je schoonvader snel op.
Essie ligt nog steeds in de kinderwagenbak, maar dat gaat nu wel opschieten hoor.
Verder heeft ze nooit in een wiegje gelegen, gelijk al in het ledikantje.
Men, wat kan zo'n avondje feesten je opbreken. Wordt echt een oud wijf.
Was wel een gezellig feestje, echt weer het gevoel als vanouds.
Het bier smaakte wel goed.
Voel nu alleen mijn hele lichaam. En heb spierpijn van het sporten en we zijn gisteravond op de fiets naar dat feest gegaan.
Was denk een half uur fietsen. Aangezien ik een jaar niet meer had gefietst, viel me dit best wel zwaar. Ik kon niet meer.
Ga zo ook lekker op tijd naar bed.
Essie is de hele dag al mieperig. Snel weer wakker en ff huilen.
Bij opa en oma ging het gister gelukkig wel goed. Ze heeft geen kik gegeven.
Kregen d'r maar net aan weer mee naar huis.
Rebbel, hier ook zo'n haaruitval. Echt niet normaal.
Nog last gehad van je vingertopje? Ging het met autorijden?
Vis, vind het ook wel apart dat je weer trug moet komen voor die check.
Bij Essie is ook het op d'r buik liggen en kin omhoog gecheckt. Maar dan niet ook nog eens van links naar rechts kijken.
Kan nu zo genieten van Essie. Ze wordt steeds sterker in d´r nekje en wil alleen maar zitten op je schoot.
Helemaal geweldig.
Dierewier, ging het afbouwen van de bv een beetje?
He bah Lala, das idd verdrietig nieuws. Was zeker nog een jong iemand?
Hoe is het nu bij jou thuis? Rust weer een beetje trug gekeerd?
Inad, leuk weekend gehad?
Bijna klaar voor de verhuizing?
Pauwie, was je in Delft, bij de schaatsbaan? Weet niet waar je anders er nog eentje hebt.
Met nieuwe tv kan ik je niet helpen.
Hopelijk knapt je schoonvader snel op.
Essie ligt nog steeds in de kinderwagenbak, maar dat gaat nu wel opschieten hoor.
Verder heeft ze nooit in een wiegje gelegen, gelijk al in het ledikantje.
Men, wat kan zo'n avondje feesten je opbreken. Wordt echt een oud wijf.
Was wel een gezellig feestje, echt weer het gevoel als vanouds.
Het bier smaakte wel goed.
Voel nu alleen mijn hele lichaam. En heb spierpijn van het sporten en we zijn gisteravond op de fiets naar dat feest gegaan.
Was denk een half uur fietsen. Aangezien ik een jaar niet meer had gefietst, viel me dit best wel zwaar. Ik kon niet meer.
Ga zo ook lekker op tijd naar bed.
Essie is de hele dag al mieperig. Snel weer wakker en ff huilen.
Bij opa en oma ging het gister gelukkig wel goed. Ze heeft geen kik gegeven.
Kregen d'r maar net aan weer mee naar huis.
maandag 14 december 2009 om 14:02
Geweldig van Mima. Zal je zien dat ze thuis nu steeds hoofdje van links naar rechts beweegt en dat ze het volgende maand bj check net niet doet 
Ah Lala kan me voorstellen dat je schrikt van bericht van gyn. Beterschap voor alle zieken.
Pauwie, wieg is heel krap. Ik denk dat volgende week bedje in elkaar moet. In wandelwagenbak kan nog wel even.
Hebben jullie kindjes trouwens al een ritme? hoelang slapen ze bv en hoe lang in box/wipstoel? Hier hebben we nog geen ritme.
Ah Lala kan me voorstellen dat je schrikt van bericht van gyn. Beterschap voor alle zieken.
Pauwie, wieg is heel krap. Ik denk dat volgende week bedje in elkaar moet. In wandelwagenbak kan nog wel even.
Hebben jullie kindjes trouwens al een ritme? hoelang slapen ze bv en hoe lang in box/wipstoel? Hier hebben we nog geen ritme.
maandag 14 december 2009 om 17:45
Pipi, we hebben best wel een ritme.
Na ieder flesje speelt Essie nog ongeveer een half uurtje in de box en gaat dan weer naar bed als ze begint te gapen.
Wordt ze eerder wakker haal ik d'r er wel eens uit. Kan ze ook nog even lekker spelen/rondkijken.
Alleen rond dit tijdstip wil ze niet slapen.
Typ nu ook weer met 1 hand...
Vanmorgen ff de kantine gesopt en in huis aangerommeld.
Essie heeft vanmorgen en vanmiddag veel geslapen. (heerlijk!)
Net nog ff stukkie gewandeld met d'r.
Na ieder flesje speelt Essie nog ongeveer een half uurtje in de box en gaat dan weer naar bed als ze begint te gapen.
Wordt ze eerder wakker haal ik d'r er wel eens uit. Kan ze ook nog even lekker spelen/rondkijken.
Alleen rond dit tijdstip wil ze niet slapen.
Typ nu ook weer met 1 hand...
Vanmorgen ff de kantine gesopt en in huis aangerommeld.
Essie heeft vanmorgen en vanmiddag veel geslapen. (heerlijk!)
Net nog ff stukkie gewandeld met d'r.
dinsdag 15 december 2009 om 09:16
Nala ; 't was in de heul... Voor zo'n klein durp hadden ze aardig uitgepakt.
Hier nog helemaal geen ritme.
Morgen alweer 4 maanden... Poeh, dat gaat toch wel weer hard.
Vanavond kerstviering van de kinderen in de kerk. Mijn moeder komt op Moppie passen.
Nu ga ik zometeen de kamer van de kinderen uitkammen.
Het is echt een grote puinhoop.
Kaatje en Wimpie slapen op 1 kamer en spelen vooral 's ochtends als ze net wakker worden veel op hun eigen kamer.
Moppie wordt wakker... doei
Hier nog helemaal geen ritme.
Morgen alweer 4 maanden... Poeh, dat gaat toch wel weer hard.
Vanavond kerstviering van de kinderen in de kerk. Mijn moeder komt op Moppie passen.
Nu ga ik zometeen de kamer van de kinderen uitkammen.
Het is echt een grote puinhoop.
Kaatje en Wimpie slapen op 1 kamer en spelen vooral 's ochtends als ze net wakker worden veel op hun eigen kamer.
Moppie wordt wakker... doei
dinsdag 15 december 2009 om 09:21
Fijn dat het zo lekker gaat Ely!
Hier nog geen ritme, Pippi. Het is elke dag nog anders en dat hoort het ook eigenlijk te zijn, vind ik. En als je voedt op verzoek zal dat ook langer zo blijven. Ik denk dat je met fles, als je die volgens schema en niet op verzoek (Dat kan namelijk ook) geeft sneller in een vaster ritme zit.
Ik vind het wel lekker eigenlijk. We zien gewoon per dag wel hoe & wat.
Weekend was leuk, Ierenzus is erg leuk namelijk. En we zijn er bijna klaar voor. Rest van de dingen doen we gewoon als we er eenmaal wonen. We zijn t wel allebei heel erg zat en allemaal (ook Chica) best moe nu. Ik kan ook niets meer vinden Zal blij zijn als t achter de rug is. Wat een stress. Ook veel onenigheid met Ier over stomme kleine dingen. Duidelijk daardoor. Nog heel even. Zaterdag gaan we dus echt verhuizen en daar voor t eerst slapen en zo.
Hier nog geen ritme, Pippi. Het is elke dag nog anders en dat hoort het ook eigenlijk te zijn, vind ik. En als je voedt op verzoek zal dat ook langer zo blijven. Ik denk dat je met fles, als je die volgens schema en niet op verzoek (Dat kan namelijk ook) geeft sneller in een vaster ritme zit.
Ik vind het wel lekker eigenlijk. We zien gewoon per dag wel hoe & wat.
Weekend was leuk, Ierenzus is erg leuk namelijk. En we zijn er bijna klaar voor. Rest van de dingen doen we gewoon als we er eenmaal wonen. We zijn t wel allebei heel erg zat en allemaal (ook Chica) best moe nu. Ik kan ook niets meer vinden Zal blij zijn als t achter de rug is. Wat een stress. Ook veel onenigheid met Ier over stomme kleine dingen. Duidelijk daardoor. Nog heel even. Zaterdag gaan we dus echt verhuizen en daar voor t eerst slapen en zo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 15 december 2009 om 12:19
inad ; Wat lekker dat het bijna klaar is en dat je van 't weekend over mag.. Hoe vindt Chica het? Heeft ze er zin ? Is het ver van jullie oude huis.. en dichterbij school?
Heb net uitsteekvormpjes gekocht (ster/belletje). Vanmiddag of morgenmiddag koekjes bakken met de kids!!
Ook eindelijk kerstkaarten in huis....
Morgen herhalingsprik mex-griep halen met de hele bubs. Daarna gaat man voor twee dagen naar duitsland (werk). Baaah
Nala ; Klinkt leuk dat feestje. Wij hebben met oud en nieuw een leuk feestje!! Even kijken hoe ik dat met de bv ga doen, wil toch wel een borreltje drinken.. Is een feestje met overnachting voor hele gezin!!
Ik heb al in geen tijden meer gefietst.. Zodra moppie kan zitten, lijkt het me wel weer erg gezellig. Wimpie kan goed zonder zijwieltjes fietsen, moet nog wel oefenen op de grote weg. we hebben hier gelukkig heel veel goede fietspaden.
Heb net uitsteekvormpjes gekocht (ster/belletje). Vanmiddag of morgenmiddag koekjes bakken met de kids!!
Ook eindelijk kerstkaarten in huis....
Morgen herhalingsprik mex-griep halen met de hele bubs. Daarna gaat man voor twee dagen naar duitsland (werk). Baaah
Nala ; Klinkt leuk dat feestje. Wij hebben met oud en nieuw een leuk feestje!! Even kijken hoe ik dat met de bv ga doen, wil toch wel een borreltje drinken.. Is een feestje met overnachting voor hele gezin!!
Ik heb al in geen tijden meer gefietst.. Zodra moppie kan zitten, lijkt het me wel weer erg gezellig. Wimpie kan goed zonder zijwieltjes fietsen, moet nog wel oefenen op de grote weg. we hebben hier gelukkig heel veel goede fietspaden.
dinsdag 15 december 2009 om 13:14
Ik zou ook zo graag weer veel fietsen. Heb bakfiets nog niet gedaan, want vond hem nog te klein en het is ook zo koud nu.
Maar wil wel keer klein stukje uitproberen nu. Wie had er ook alweer ook een Baboe Big? Hoe zet je de maxi cosi erin vast? Met de gordeltjes die erin zitten of moet je maxi cosi mee ding kopen?
Succes vast met de prik Pauwie en kan me voorstellen dat je reis niet leuk vindt.
We wonen straks op paar minuten loopafstand van Chica's school Ze vindt het verhuizen heel spannend. Ze snapt idee nieuwe huis en daar slapen heel goed. Achterlaten van oude huis en daar niet meer komen vindt ze lastiger.
We gaan naar dorp dat naast stad waar we nu in wonen ligt. Op de fiets ongeveer half uur van oude huis verwijderd.
Maar wil wel keer klein stukje uitproberen nu. Wie had er ook alweer ook een Baboe Big? Hoe zet je de maxi cosi erin vast? Met de gordeltjes die erin zitten of moet je maxi cosi mee ding kopen?
Succes vast met de prik Pauwie en kan me voorstellen dat je reis niet leuk vindt.
We wonen straks op paar minuten loopafstand van Chica's school Ze vindt het verhuizen heel spannend. Ze snapt idee nieuwe huis en daar slapen heel goed. Achterlaten van oude huis en daar niet meer komen vindt ze lastiger.
We gaan naar dorp dat naast stad waar we nu in wonen ligt. Op de fiets ongeveer half uur van oude huis verwijderd.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 15 december 2009 om 21:57
Inad, is altijd heftig he, zo'n verhuizing. I know.
Gelukkig is het voor jullie bijna achter de rug!
Pauwie, nog koekjes gebakken?
Aruba, hoorde van Ring dat jij een Connecta draagzak hebt. (welke print?)
Ben je daarover tevreden?
Wat zijn de voor- en nadelen?
Wil nl ook een draagzak kopen. Twijfel nog tussen de Connecta en Beco Butterfly.
Ik ben vanmorgen gaan babyzwemmen met Essie. Helemaal geweldig is dat!
Alleen Essie vond het nog niet alles.
Denk vooral omdat het water voor je gevoel niet zo warm was. (ze zeiden dat het wel goed was)
Dus beetje ontspannen lukte d'r niet zo. Maar dat komt wel.
Vanmiddag nog een nieuw winterjasje gekocht voor d'r en net nog ff heerlijk bij de schoonheidsspecialiste geweest.
Nu lekker mijn bedje opzoeken.
Gelukkig is het voor jullie bijna achter de rug!
Pauwie, nog koekjes gebakken?
Aruba, hoorde van Ring dat jij een Connecta draagzak hebt. (welke print?)
Ben je daarover tevreden?
Wat zijn de voor- en nadelen?
Wil nl ook een draagzak kopen. Twijfel nog tussen de Connecta en Beco Butterfly.
Ik ben vanmorgen gaan babyzwemmen met Essie. Helemaal geweldig is dat!
Alleen Essie vond het nog niet alles.
Denk vooral omdat het water voor je gevoel niet zo warm was. (ze zeiden dat het wel goed was)
Dus beetje ontspannen lukte d'r niet zo. Maar dat komt wel.
Vanmiddag nog een nieuw winterjasje gekocht voor d'r en net nog ff heerlijk bij de schoonheidsspecialiste geweest.
Nu lekker mijn bedje opzoeken.
dinsdag 15 december 2009 om 23:11
@ Nala: Ik heb een Beco. Vind het een geweldig ding met een super print!! Heb hem in Duitsland besteld. Scheelde tijd, geld en ze hadden daar mooiere printjes (meer keuze!)
@ Pauwie: heftig van je schoonvader! hoe gaat het nu met hem?
@ Inad: spannend spannend! De verhuizing komt nu wel erg dicht bij! Ik vind verhuizen altijd heel erg leuk. Trouwens wel heel fijn dat jullie straks zo dicht bij de school van Chica wonen. Dat is nog eens wat anders! Hoe beviel het tripje in de bakfiets? Wilde ook zo graag zo een ding, maar was voor ons nu ff te duur.
Zo wilde me er ff in mengen. Nu ga ik naar bed. Morgen lekker niets doen. Dus zal wel ff komen buurten!
@ Pauwie: heftig van je schoonvader! hoe gaat het nu met hem?
@ Inad: spannend spannend! De verhuizing komt nu wel erg dicht bij! Ik vind verhuizen altijd heel erg leuk. Trouwens wel heel fijn dat jullie straks zo dicht bij de school van Chica wonen. Dat is nog eens wat anders! Hoe beviel het tripje in de bakfiets? Wilde ook zo graag zo een ding, maar was voor ons nu ff te duur.
Zo wilde me er ff in mengen. Nu ga ik naar bed. Morgen lekker niets doen. Dus zal wel ff komen buurten!