Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
donderdag 10 december 2009 om 23:14
Normaal gesproken ben ik veel thuis, ga weleens bij vriendin op koffie en heb 1x p maand een healingafspraak, maar verder ben ik vooral thuis om alle voorwaarden te schepen voor hem en de jongens.
(En voor autistje natuurlijk)
3wkn geleden had ik eetafsprk met oude vriendenclub van woongroepen 1 meisje woont al jaren in buitenland en is voor feestmaand over, wij met zijn allen ouderwets bijpraten/eten/drinken.
2wkn geleden ging ik uit eten met mijn werk, is 1x per jaar, teamuitje.
Was natuurlijk vlak na besluit en ik voelde mij goed, blij met mijn keuze, sterk in mijzelf.
Omdat ik niet veel weg ben,viel dat op.
Daarnaast smsen of bellen freak en ik weleens en ik zat eerst hele avonden op viva, ineens niet meer.
(alles bij elkaar anders dan anders)
Enfin, op een avond kreeg ik om 22u een sms toen hij nét even wegliep.
Dat bleek oudste zoon te zijn die ff hulp nodig had.
Kom ik terug van zoon.
Zegt hij; ik heb je smsen gelezen, als er iets is dat ik moet weten wil ik dat je mij dat verteld!
Ik ????!!!!! wat bedoel je?
Oprecht verbaasd!
Wat blijkt nou, Freak smst mij het volgende: 'Ik ben verliefd!'
(Op leukerT)
Denkt(dacht) hij dat freak en ik een relatie hebben!
En als dat zo zou zijn zou dat een kruitvat in huis plaatsen, of ik daar rekening mee wilde houden!!!!!!!!!
(En voor autistje natuurlijk)
3wkn geleden had ik eetafsprk met oude vriendenclub van woongroepen 1 meisje woont al jaren in buitenland en is voor feestmaand over, wij met zijn allen ouderwets bijpraten/eten/drinken.
2wkn geleden ging ik uit eten met mijn werk, is 1x per jaar, teamuitje.
Was natuurlijk vlak na besluit en ik voelde mij goed, blij met mijn keuze, sterk in mijzelf.
Omdat ik niet veel weg ben,viel dat op.
Daarnaast smsen of bellen freak en ik weleens en ik zat eerst hele avonden op viva, ineens niet meer.
(alles bij elkaar anders dan anders)
Enfin, op een avond kreeg ik om 22u een sms toen hij nét even wegliep.
Dat bleek oudste zoon te zijn die ff hulp nodig had.
Kom ik terug van zoon.
Zegt hij; ik heb je smsen gelezen, als er iets is dat ik moet weten wil ik dat je mij dat verteld!
Ik ????!!!!! wat bedoel je?
Oprecht verbaasd!
Wat blijkt nou, Freak smst mij het volgende: 'Ik ben verliefd!'
(Op leukerT)
Denkt(dacht) hij dat freak en ik een relatie hebben!
En als dat zo zou zijn zou dat een kruitvat in huis plaatsen, of ik daar rekening mee wilde houden!!!!!!!!!
donderdag 10 december 2009 om 23:20
donderdag 10 december 2009 om 23:21
donderdag 10 december 2009 om 23:23
Hij geloofde het uiteindelijk wel hoor Bi!
Omdat ik behoorlijk ontspannen ben laatste tijd door besluit voor mezelf ipv voor hem, dacht hij dat ik verliefd was.
(nog niet eens zo heel gek gedacht)
En ik houd van Freak hoor, maar relatie?
Ik ben nog lang niet toe aan iemand anders, eerst wonden likken.
Een vrouw past ook niet bij mij, zou op zichzelf niet raar zijn, maar dat had ik op mijn 40e toch al wel duidelijk gehad?
Eerst was ik boos, hij heeft tenslotte lang een ander gehad, nu vind ik het vooral hilarisch!
Omdat ik behoorlijk ontspannen ben laatste tijd door besluit voor mezelf ipv voor hem, dacht hij dat ik verliefd was.
Een vrouw past ook niet bij mij, zou op zichzelf niet raar zijn, maar dat had ik op mijn 40e toch al wel duidelijk gehad?
Eerst was ik boos, hij heeft tenslotte lang een ander gehad, nu vind ik het vooral hilarisch!
donderdag 10 december 2009 om 23:27
quote:gewoonpetra schreef op 10 december 2009 @ 23:23:
Eerst was ik boos, hij heeft tenslotte lang een ander gehad, nu vind ik het vooral hilarisch!Duh..ik ben echt wel een vrouw van wie je kan houden
Eerst was ik boos, hij heeft tenslotte lang een ander gehad, nu vind ik het vooral hilarisch!Duh..ik ben echt wel een vrouw van wie je kan houden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd