Wreed dillema

11-12-2009 09:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al tijden mee als ik me verveel, maar nu wil ik toch graag jullie mening.

Gisteren naar een fair geweest en daar twee leuke dates gescoord.

Helaas is date 1 gewoon een medewerker en dus niet goed voorzien in de slappe was, maar wel gewoon een leuke gozer.

Maar ik wil meer, ik wil graag onderhouden worden, werk zelf graag, maar meer voor de lol en met oog op later, kinderen enzo.

De andere date in kwestie zit ruim in de slappe was en daar kan ik het ook goed mee vinden.

Ben van plan met beide op date te gaan maar eigenlijk weet ik al, dat ik toch ga voor diegene die het best bij me past en dus genoeg geld heeft mij goed te onderhouden.

Ben hier overigens vrij duidelijk in geweest bij de laatste in kwestie en hij moest er wel om lachen.

Is het nou zo gek dat ik graag een man met veel geld wil, heel veel geld.
Oh en ik vind het een wreed dillema omdat ik het sneu vind voor date 1 dat ik eigenlijk al weet dat ik niet voor hem ga, maar wil hem wel achter de hand houden, voor als date 2 niet gaat werken.
Ach, ligt Geen Stijl er nu alweer uit?
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 09:56:

Je verveelt je nu zeker ook?
zijn de schooolvakanties weer begonnen?
Jaja, de Miljonairsfair!
OMG :puke:
nee hoor is niet gek.........

Wil ik ook wel, al is het bij mij misschien nummer 25 opde lijst van wensen/eisen.

Maar heb je verder ook eisen of is geld het criterium?

Zo ja , hou je er rekening mee dat man met veel geld misschien na verloop van tijd wel een ander leuke vrouw ziet/vind/ontmoet........en jij het met een beetje mazzel met allimentatie moet doen?

Zou wel; balen zijn............moet je alsnog werken....

Het idee.....................brrrrrrrrr
tralalalalala.....*hoor ik daar iets zoemen in de verte..*?
Meid, ik zeg, ga lekker voor die ene die goed in het geld zit. Ik bedoel, waarom zou je voor jezelf zorgen als een man jou ook kan bekostigen?

Werken voor je geld is zó 2009.
Ik zou voor degene gaan die het lekkerst in bed is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zeg doen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ok, ik snap de reacties ook wel, maar toch, kom op zeg.

En ja natuurlijk kan mijn aankomende rijke date mijn zo maar weer inruilen voor een ander, maar dat kan een arme date ook.

En ik wil graag gewoon geen zorgen hebben over geld en gewoon leuke dingen doen, is dat nou echt zo raar?

Ik verzorg mijzelf meer dan goed, train iedere dag, zie er dus ook goed uit, mag dat dan niet beloont worden.

Moet ik dan maar met een metselaar thuis gaan zitten op een flat 3 hoog, terwijl ik ook andere keuzes heb.
Ga lekker werken!

Gisteren naar een fair geweest en daar twee leuke dates gescoord.

Helaas is date 1 gewoon een medewerker en dus niet goed voorzien in de slappe was, maar wel gewoon een leuke gozer.

Maar ik wil meer, ik wil graag onderhouden worden, werk zelf graag, maar meer voor de lol en met oog op later, kinderen enzo.

De andere date in kwestie zit ruim in de slappe was en daar kan ik het ook goed mee vinden.

Ben van plan met beide op date te gaan maar eigenlijk weet ik al, dat ik toch ga voor diegene die het best bij me past en dus genoeg geld heeft mij goed te onderhouden.

Ben hier overigens vrij duidelijk in geweest bij de laatste in kwestie en hij moest er wel om lachen.

Is het nou zo gek dat ik graag een man met veel geld wil, heel veel geld.

Wat sneu voor je meid, dat je niet meer niveau hebt. Je gaat voor de vent die het beste bij je past? Vanwege het geld dat hij evt. binnenbrengt? En dat is je criterium voor een geslaagde relatie?!

Je kunt beter een staatslot kopen of gaan beleggen. Als je je zo opstelt, lopen alle kerels weg. Ik hoop het tenminste voor ze dat ze zo verstandig zullen zijn.
I rest my case
ZUCHT!!!
Ik denk dat date 1 jou niet verdiend

Dus omdat hij geld heeft, past hij het beste bij jou. Ook als je niet met hem kan lachen en hij misschien wel lelijker is dan die andere?

*gaat nu HJ even meden dat die grote auto op zijn profiel misschien toch wel werkt*
Je wil graag geen zorgen hebben over geld en leuke dingen doen, heb je je weleens bedacht dat je daar zelf voor kan zorgen ?

Damn wat voor opvoeding heb jij gehad zeg.
Ik werk ook......maar wil dat gewoon niet mijn hele leven doen.

En als ik die kans krijg waarom niet?

Wat heeft mijn niveau hier mee te maken???
quote:wuiles schreef op 11 december 2009 @ 09:58:

Ach, ligt Geen Stijl er nu alweer uit?Hahahaha! Ik denk eerder dat Fok er uit ligt.
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:03:

Ik verzorg mijzelf meer dan goed, train iedere dag, zie er dus ook goed uit, mag dat dan niet beloont worden.

Moet ik dan maar met een metselaar thuis gaan zitten op een flat 3 hoog, terwijl ik ook andere keuzes heb.

trouwens, misschien is date2 wel heel snel klaar met jou. Die heeft vast wel vaker golddiggers achter zich aan gehad. Even een paar weekjes neuken met jou, en dan dient de volgende zich weer aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Een metselaar in huis is wel weer reuze handig voor als er eens wat verbouwd moet worden in huis.
quote:Zaniak schreef op 11 december 2009 @ 10:03:

En ik wil graag gewoon geen zorgen hebben over geld en gewoon leuke dingen doen, is dat nou echt zo raar?

Nee, het is heel normaal om leuke dingen te willen doen. En als volwassen vrouw kun je daar zelf voor zorgen. Verwachten dat een man je dat geeft is waar het mis gaat bij jou.

Beloond worden voor je uiterlijk? Geld verwachten in ruil voor een strak lichaam?

Daar is een woord voor... hoe heet dat nou ook alweer... oh ja, hoererij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven