Werk & Studie alle pijlers

wie bouwt mijn webwinkel? tips gevraagd!

11-12-2009 14:25 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een webwinkel.

Het is iets waar ik al jaren van droom en het is hartstikke leuk om nu ook echt waar te gaan maken.

Ik ben er enthousiast mee bezig. Het enige en belangrijkste wat ik maar niet duidelijk krijg is wie of hoe ik mijn webwinkel moet gaan bouwen. In mijn omgeving vraag ik om advies, ik google en netwerk maar eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer.

Wat ik wel weet is dat echt maatwerk mijn budget te boven gaat. Daarnaast heb je de kant en klare webwinkels die pretenderen in

1 dag online te zijn. Ook op dat gebied zie ik door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel aanbieders!

Wie heeft ervaring op dit gebied of kan mij handige tips geven?

Ik hoor het graag!

Groetjes Ellen
Via Strato kan je een webshop pakket aanschaffen

Die is niet zo duur
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Zijn vele gratis softwarepakketten voor te vinden zoals http://www.oscommerce.nl/
Miojn vrouw kan webwinkels bouwen.... Ze is wel geinteresseerd.
Aliquando et insanire lucundum est
Bij de pijler Overig is dit topic misschien een idee om je vraag te stellen, Carlien heeft een zeer professionele webshop, misschien kan zij je adviseren. Ik zal daar ook even een linkje naar dit topic plaatsen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ellen... zoals hier al geschreven kan je via strato een hele leuke site maken. Ik heb het zelf ook gedaan en het is goed bevallen. Ben zelf geen enorme computerslimmerik, maar dit is me wel mooi gelukt.

Wat ga je verkopen als ik vragen mag?
Denk dat ik de stijl en mate van professionele look afhankelijk zou maken van wat je verkoopt. Verkoop je luxe artikelen, dan zou ik ook een luxe webwinkel willen en geen 13 in een dozijn website.

Verkoop je standaard goedkope producten, dan volstaat een standaard website wel. Zelf heb ik gebruik gemaakt van Prestashop, dat door mijn partner (ict-er) is gepersonaliseerd. Dat is ook een mogelijkheid natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven