Nijn is een beetje zielig

10-12-2009 17:17 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is geen topic over `laat je troosten als je je een beetje kut voelt´, dus ik open die maar even voor mezelf.

Hier komt het:

1. Ik ben ontslagen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege dat ik niet voldoe (zie werken en studie).

2. Ik ben ziek. Al ruim een week. Toch weer gaan werken, maar nu toch maar weer naar huis gegaan. Dokter zegt: laat maar een foto maken. Blijkt het longontsteking te zijn. En het hoesten doet pijn want ik heb een spier bij mn ribben verrekt.

3. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Oh wat leuk Nijn, dan gaan jullie zeker uit eten, of thuis iets romantisch doen?

Nee, want hij moet bij belangrijke vergaderingen zijn en blijft ook slapen daar. Als ie dat niet doet, krijgt ie op zn flikker, want het gaat slecht met het bedrijf (zijn werk stopt halverwege 2010, maar hij moet nog wel slijmen om tot die tijd te mogen blijven).

Okee, een paar knuffels worden met liefde in ontvangst genomen.

Ik begin zelf wel even.

ps: als jij ook zielig bent, mag je hier ook komen bedelen om knuffels!
Een knuffel voor jou, naamgenoot!!!!
dank je Floor en Nijntjexxxx. Ik neem ze mee naar bed, even een middagslaapje voor dit zieke mens.
Ach en Wee Nijnarella, wat een misère allemaal!

Ga maar lekker even dromen van je aanstaande vakantie, laat je koffers lekker inpakken, en dan loop jij volgende week weer zo fit als een hoentje je vakantie tegemoet

Beterschap!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Toch geen achterhoek! Het is zo Brabants als maar zijn kan, hahaha.

Maar terzake: dan woon je niet in de buurt. Anders had je er misschien bij kunnen zijn, jeweetwel, iets met vertrouwelijke bronnen en contacten en zo.

Slaap lekker en word maar gauw beter!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Neem een lijntje en een wijntje, dan voel je je een heet ander Nijntje.
Ik vind mezelf ook heel zielig, ik heb volgens mij een ontsteking aan mijn tand en ik kan pas op donderdag bij de tandarts terecht en het doet zeer. Bovendien heb ik ook nog geklooi met de IB-groep.

voor Nijn.
Oh ik heb een enorm zwak voor zielige (ko)nijntjes, kom hier nijn

Zit hier met een grote grijns na het filmpje van Nijn . Dat soort acties zouden veel vaker moeten gebeuren! Jammer dat ik niet in de buurt van Bonny woon...
quote:Bonny82 schreef op 11 december 2009 @ 12:58:

Dat wat jij daar plakt Nijn, dat zou misschien, heel misschien, binnenkort ook kunnen gebeuren, in een zekere plaats in een zekere provincie. Mocht mijn sombrero genoeg vervagen, dan zou het eventueel zo kunnen zijn dat ik daar heel misschien op korte termijn tussen sta.

Maar meer kan ik daar niet over zeggen Hm als het hier is kan ik misschien ook meedoen of in elk geval kijken.....
ArtemisDCS deze is voor jou.

Een online consult doe je mond maar open.

Nou zeg! Had ik een heel leuk konijntje geplakt met koffers enzo.... echt een zielig topic dit.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Bonny82 schreef op 11 december 2009 @ 12:59:

O en Leo, mag ik nog een glitterbeestje, gewoon voor de leuk? En om te vieren dat mijn koorts weer een beetje gezakt is?

Tuuk Bon!

Gefeliciteerd met je temperatuur!

Olé nog even meid......

Nijn, hoe is het met jou?

Voor de zekerheid doe ik nog even een glitterplaatje, van jou en je Prince Charming (die intussen wel weer eens thuis is neem ik aan) omdat het zaterdag is.

Ik kan niet meer. Maar ja. Het zal wel.
quote:dorinke schreef op 12 december 2009 @ 14:01:

Ik kan niet meer. Maar ja. Het zal wel.

Wat is er Dorinke?

Zit je er doorheen?

Wil je het er over hebben misschien?
Leo, de glitterpup heeft echt geholpen, ben al een stukkie minder zielig vandaag!

Dorinke... wat is er mis, meis?
quote:hiltje schreef op 12 december 2009 @ 15:15:

Leo, de glitterpup heeft echt geholpen, ben al een stukkie minder zielig vandaag!

Dat vind ik goed nieuws Hiltje!

Hoi Nijn,

een dikke voor jouw.

En hopelijk ook 1tje voor mij.

Mijn vriend heeft onze relatie beeindigd net 1,5 week nadat ik de huur van mijn huisje had opgezegd om te gaan samen wonen. Binnen 2 weken daarna ben ik ontslagen (bij mij wel i.v.m. de financiele crisis). Maar dat houdt dus in dat ik in 2 weken mijn vriend, huis en baan ben verloren.

Nu woon ik weer bij mijn ouders en ben op zoek naar een nieuwe baan.
Mijn god Nici, wat bezielt die man?!

Had hij dat niet even eerder kunnen bedenken? Wat vreselijk voor je!

Heb je hier al een topic over geopend op relaties, zodat je gesteund kan gaan worden de komende tijd?

Zou ik doen, dat gaat je heel erg helpen.
Yep, het is inmiddels ook alweer bijna 2 maanden geleden..

Maar alles opnieuw opbouwen gaat helaas niet zo snel als dat ik graag zou willen.
O nee, daar gaat veel tijd in zitten, helaas. Je moet echt door alle ellende heen om weer wat licht aan het eind van de tunnel te vinden. Zo rot, zeker als het gebeurt zoals bij jou, zomaar ineens pats boem, daar kun je je niet tegen wapenen.

Erg voor je meid. Heb je wel steun?
Mwah, Na 2 maanden denkt iedereen dat het wel ver over is.

Maar eigenlijk is dat natuurlijk nog helemaal niet, begin wel weer een beetje mijn draai te vinden maar vind het heeeeel erg moeilijk om mijn tijd te vullen.
*off-topic*

Leo, mag ik jou deze glitterplaat aanbieden?

Als dank en als blijmakertje voor jou, voor vandaag?

Jemig Nicci, dat is wel eel heftig. Sterkte meid!

Ik ben al een beetje minder zielig, want voel me lichamelijk iets beter.

Meiden, ga ondertussen vooral lekker door met zielig zijn en glitteren hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven