Nijn is een beetje zielig

10-12-2009 17:17 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is geen topic over `laat je troosten als je je een beetje kut voelt´, dus ik open die maar even voor mezelf.

Hier komt het:

1. Ik ben ontslagen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege dat ik niet voldoe (zie werken en studie).

2. Ik ben ziek. Al ruim een week. Toch weer gaan werken, maar nu toch maar weer naar huis gegaan. Dokter zegt: laat maar een foto maken. Blijkt het longontsteking te zijn. En het hoesten doet pijn want ik heb een spier bij mn ribben verrekt.

3. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Oh wat leuk Nijn, dan gaan jullie zeker uit eten, of thuis iets romantisch doen?

Nee, want hij moet bij belangrijke vergaderingen zijn en blijft ook slapen daar. Als ie dat niet doet, krijgt ie op zn flikker, want het gaat slecht met het bedrijf (zijn werk stopt halverwege 2010, maar hij moet nog wel slijmen om tot die tijd te mogen blijven).

Okee, een paar knuffels worden met liefde in ontvangst genomen.

Ik begin zelf wel even.

ps: als jij ook zielig bent, mag je hier ook komen bedelen om knuffels!
Leo

Ik ben superslecht met plaatjes en glitters, maar hierbij een en vooruit nog een
Voor jou lieve Leo!!!

omdat ik je zo`n ontzettend schatje vind en omdat ik hoop dat je je snel beter voelt!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

en nog 1
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

en gewoon nog 1!

en nog 1!

Misschien als je een ingevroren Libresse op je voorhoofd plakt dat het nog een beetje heppie wordt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
agossie arme Leo

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
mijn plaatje doet het niet
Wat een mooie glitters allemaal!

Dank jullie wel.

Ik heb Paris Hilton BFF opgenomen. Ik ben te suf om ook maar íets intelligenters te gaan kijken.....

Bia, zou het met een always ook werken denk je?
Ach Leo, wat vreselijk zielig! En ook nog een verstopte neus. Dat is echt het toppunt van iritant. Bijna om moordzuchtig van te worden. Zeker naar je zieke man toe! Heb je wel een fijne spray?

Sterkte!
Oh, het is geen glitter maar een flikkerplaatje.

Nouja, in jouw geval misschien wel zo toepasselijk. Beterschap lieve Leo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven