Gezondheid alle pijlers

Tips voor klachten voor de menstruatie?

11-12-2009 14:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halverwege dit jaar ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen.

Gelukkig gelijk een regelmatige cyclus van tussen de 25 en 28 dagen.

So far, so good (behalve dat ik nog niet zwanger ben, maar mede gezien mijn leeftijd, hebben we geduld).

Wat ik sindsdien wel merk, dat ik in de periode na de eisprong ontzettend somber, humeurig, ongeconcentreerd en onzeker ben. Het lijkt wel of het met de maand erger wordt.

Gelukkig heb ik een hele lieve en geduldige vriend, die mijn huilbuien op de koop toe neemt. Maar begin er zelf van te balen. Probeer me er tegen te verzetten, maar echt helpen dat doet maar even.

Wie herkent het als zodanig en heeft er tips?
PMS. zolang je geen hormonen wilt gebruiken is chocola de enige optie denk ik. maar ik ben geen huisarts.

PMS is wel een hormonale zaak, dus met de pil is dat wel aan te pakken. maarja.. dat wil je nou net niet natuurlijk.

er zijn vast nog andere middeltjes die helpen, vraag anders eens bij de apotheek na?
link

Artikel over de werking van homeopatische middelen bij PMS. Vitamine Bnogwat schijnt ook te helpen. Zelf gebruik ik Menstruasan van A. Vogel. Dat haalt de scherpe randjes er een beetje af.
http://www.avogel.nl/webwinkel/producte ... ruasan.php

Linkje vergeten.

(zit trouwens niet te spammen )
Chocolade, chicklits, en good feeling movies. Alhoewel dat ook tranentrekkers zijn. O, en natuurlijk veel begrip.....maar dat heb je al. Ik heb geen serieuze oplossing, sorry.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Teunisbloemolie! Werkt voor mij echt supergoed, ik heb alleen géén idee of je dat kan gebruiken als je zwanger wilt worden...
quote:noahtb schreef op 11 december 2009 @ 15:12:

http://www.avogel.nl/webwinkel/producte ... ruasan.php

Linkje vergeten.

(zit trouwens niet te spammen )

Bedankt voor de tip! Ga morgen bij de drogist informeren (verkoopt Dr Vogel) en bestel het anders via internet.

Baadt het niet, dan schaadt het niet.

Het gaat er inderdaad om de scherpe randjes eraf te krijgen.
quote:Latteke schreef op 11 december 2009 @ 15:20:

Teunisbloemolie! Werkt voor mij echt supergoed, ik heb alleen géén idee of je dat kan gebruiken als je zwanger wilt worden...

Bedankt! Gebruik je een specifiek merk?

Heb al gekeken, Menstruan van dr Vogel zou ik mogen gebruiken.
Efamol met teunisbloemolie, is speciaal tegen pms klachten, werkt heel goed.
Al gezegd: Teunisbloem help mij als mijn borsten giga pijnlijk zijn voor de periode.....
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven