Mooie decolleté
vrijdag 11 december 2009 om 16:36
Ik ben al een tijdje opzoek naar een bh die voor een mooie decolleté zorgt. Bij de hunkemoller koop ik altijd mijn bh's, maar ik vind eigenlijk nooit een bh die voor een mooie decolleté zorgt, maar vooral eigenlijk voor uitpuilende borsten. Als ik dan een andere maat probeer zitten ze te strak, te los of iets anders.
Mijn cupmaat is 75C
Met welke bh krijgen jullie een mooie decolleté?
Mijn cupmaat is 75C
Met welke bh krijgen jullie een mooie decolleté?
vrijdag 11 december 2009 om 16:41
Jana, je koopt waarschijnlijk een te kleine cupmaat, of een verkeerd model. Ga voor goed advies niet naar hunkemoller, maar naar zo'n Ouderwetsche Speciaalzaak. Daar kunnen ze zo ongeveer door je winterjas heen zien welke bh je nodig hebt.
Wat ik wel weet is dat de meeste vrouwen die ik ken prachtige tieten krijgen van Marie-Jo beha's.
Wat ik wel weet is dat de meeste vrouwen die ik ken prachtige tieten krijgen van Marie-Jo beha's.
vrijdag 11 december 2009 om 17:16
vrijdag 11 december 2009 om 17:42
Vaak krijg je het 'kantel-effect', dat je bh op je rug te hoog zit en de cups dus een beetje af gaan staan van je borsten.
Dit komt omdat je dan een te kleine cupmaat hebt. Als je bandjes afzakken, moet je de bh iets strakker doen (en als dat niet kan, een andere omtrekmaat dus).
Dit kunnen ze je allemaal precies uitleggen en opmeten bij (raar maar waar) Livera. Dan kan het zijn dat je advies 80C krijgt terwijl je altijd 75B hebt gekocht, ik noem maar wat.
Maar het werkt wél
Kortom: Laat je even fatsoenlijk opmeten en advies geven. En mijn ervaring leert: níet bij Hunkemöller (ook al kun je daar natuurlijk wel met je nieuw verworven kennis een leuk bh-tje gaan kopen
Dit komt omdat je dan een te kleine cupmaat hebt. Als je bandjes afzakken, moet je de bh iets strakker doen (en als dat niet kan, een andere omtrekmaat dus).
Dit kunnen ze je allemaal precies uitleggen en opmeten bij (raar maar waar) Livera. Dan kan het zijn dat je advies 80C krijgt terwijl je altijd 75B hebt gekocht, ik noem maar wat.
Maar het werkt wél
Kortom: Laat je even fatsoenlijk opmeten en advies geven. En mijn ervaring leert: níet bij Hunkemöller (ook al kun je daar natuurlijk wel met je nieuw verworven kennis een leuk bh-tje gaan kopen
vrijdag 11 december 2009 om 17:48
Ik zeg een goede lingerie speciaalzaak en laat je goed adviseren. Een goede verkoopster laat je 10-tallen bh's passen totdat jij een bh hebt gepast waarvan je ogen gaan glinsteren.
Ik vind zelf dat een mooie goede bh ook best wel wat mag kosten. Vaak kom je ook niet onder de ¤80,- uit.
Ik vind zelf dat een mooie goede bh ook best wel wat mag kosten. Vaak kom je ook niet onder de ¤80,- uit.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
vrijdag 11 december 2009 om 18:01
vrijdag 11 december 2009 om 18:02
vrijdag 11 december 2009 om 18:23