Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
vrijdag 11 december 2009 om 21:41
Appel, we moegne onszelf nou enmaal nooit vergelijken met een ander. Dan zou je bv ook nooit meer blij mogen zijn! Neeee, want DOE heeft net een goeden plak met zwemmen, waarom ben ik dan blij met mijn 7 voor biologie.
Weet je Pijn is wat de persoon zegt dat het is en treedt op wanneer de persoon zegt dat het optreedt.
Dat is met gevoel net zo. Je kunt wel heel veel hebben en je toch zo leeg en ellendig voelen,
Ik maakte ook de vergelijking met No, maar dat is niet goed. Er zijn geen regels woe zich ongelukkig moet voelen en wie zoch gelukkig mag voelen. kijk naar No. Ze heeft prachtige momenten.
Die heb jij nu niet en mischien wil je ze ook wel helemaal,niet.
Heeeeel veel sterkte
Weet je Pijn is wat de persoon zegt dat het is en treedt op wanneer de persoon zegt dat het optreedt.
Dat is met gevoel net zo. Je kunt wel heel veel hebben en je toch zo leeg en ellendig voelen,
Ik maakte ook de vergelijking met No, maar dat is niet goed. Er zijn geen regels woe zich ongelukkig moet voelen en wie zoch gelukkig mag voelen. kijk naar No. Ze heeft prachtige momenten.
Die heb jij nu niet en mischien wil je ze ook wel helemaal,niet.
Heeeeel veel sterkte
vrijdag 11 december 2009 om 21:57
quote:gewoonpetra schreef op 11 december 2009 @ 21:49:
oké dan zuster ZJ ik hoop het dan maar!
Internist zal wel weten denk ik!Petra... als je heel laag komt te zitten en je raakt buiten westen, dan spreekt je lichaam je reserves aan krikt de suikers in je bloed weer op zodat je vaak vanzelf weer bij komt... maar dit is niet echt goed voor je.. en dan moet je natuurlijk wel stappen ondernemen, want anders ben je echt weg..
oké dan zuster ZJ ik hoop het dan maar!
Internist zal wel weten denk ik!Petra... als je heel laag komt te zitten en je raakt buiten westen, dan spreekt je lichaam je reserves aan krikt de suikers in je bloed weer op zodat je vaak vanzelf weer bij komt... maar dit is niet echt goed voor je.. en dan moet je natuurlijk wel stappen ondernemen, want anders ben je echt weg..