Arie op de cover!

09-12-2009 22:49 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Check this out!

Arie Boomsma trekt shirt weer uit.

AMSTERDAM - Arie Boomsma prijkt deze week - zonder shirt - als engel op de cover van tijdschrift Viva. Maar de presentator doet nooit iets zonder reden. "Door alles wat er is gebeurd denken mensen vaak dat het mijn doel is om alleen maar commotie te veroorzaken."

Boomsma wil nog maar eens duidelijk maken dat dat beeld absoluut niet klopt.

"Ik vind het prachtig als de dingen die ik doe schuren en discussies losmaken: dat wil ik straks ook bereiken met het programma over de coming out van homo's en lesbo's, dat we nu nog aan het ontwikkelen zijn. Maar schoppen om het schoppen? Nee, zo ben ik niet", zegt hij in Viva.

Bron: nu.nl artikel
Ik ben het helemaal met MV eens (zowel over Arie als over Wendy ). Ik begrijp de ophef totaal niet, want ik vind hem niet eens een beetje aantrekkelijk.

Wat betreft dat al dan niet homo zijn: iemand die zo gelovig is als hij zal hier waarschijnlijk nooit voor uitkomen, maar van mij mag ie. Al hoop ik voor hem dat hij het niet is, want dan zit het vast enorm met zichzelf in de knoop .

Verder heeft hij eens in een interview gezegd dat hij behoorlijk ijdel en narcistisch is, dus volgens mij doet hij het wel degelijk om commotie te veroorzaken en geniet hij er met volle teugen van.
Ik wil Arie niet op de cover maar in mijn koffer
Haha MissC, met Arie in de koffer! Jes.
Arie is heaumeau.
Oh, kent iemand Arie nog uit Finals? Toen was ik stiekem verliefd op m
Arie is zoiemand die esthetisch best te pruimen is, maar volkomen seksloos verder. Een jongetje, geen man, hoeveel tattoos hij ook laat zetten (wel mooi) of hoeveel Jezusbaard hij ook kweekt.
Bij Finals zat ik al te druipen. Eigenlijk "ken" ik hem alleen daar van.

Heeft de Viva ook een poster van hem ? Met kinky gaatjes van de nietjes ? Een prachtige centerfold, op kwaliteitspapier ?

Oh man, lang geleden dat ik de Viva wilde kopen. Ligt die morgen in de winkel, of zaterdag pas ?
Heb net even op de F5 gedrukt, maar zie nog steeds een pandabeer-caravan-geval.
quote:mylenevalerie schreef op 10 december 2009 @ 08:13:

Ik ben denk ik een van de weinige die hem echt niet aantrekkelijk of knap vind. Ik vind hem zelfs een niet plezante kop hebben. Nee het is zeker niet mijn type. Wat mij betreft zou ik hem niet overal hoeven te zien, maar ja, daar denken andere anders over.Hier nog een medestander, ik vind hem ook niet aantrekkelijk. Daarbij speelt ook zijn uitstraling mee, niet dat het negatief is ofzo maar wel allemaal net niet en veel te braaf.
Ik vind er niks aan, aan die hele Arie niet. Mijn moeder (!) vindt het wel een hele geile vent, zei ze laatst. Tenminste, ze zei niet geil maar iets in die strekking....bedoelde ze wel.

Nee, ik val niet op Barbie types (hij lijkt op Ken van Barbie).

Maar zet Jude Law op de cover in dito kostuum, en ik zal wel wat langer voor het tijdschriftenschap blijven dralen.
quote:Zamirah schreef op 10 december 2009 @ 18:35:

Arie is heaumeau.

Nee Arie schijnt verloofd te zijn met een meisje.

Maar ik zou er ook niet van opkijken als ie wel homo was.
Zucht................. is er ook een manier om Arie hier weer weg te krijgen. Ik heb echt geen zin om een hele week tegen die engerd aan te kijken.

Het gebeurt me niet vaak maar van Arie krijg ik echt braakneigingen. :puke:
Brrr Arie is glibberig eng. Teveel baard, te lang haar, verder te weinig lichaamshaar (zeker in verhouding met die kop), de tattoo is dom, en ook de broek is inhoudsloos. Btw dat kuiltje bij de heup, en de afzakkende broek versterken dat idee, niets, maar dan ook niets om een afglijdende broek tegen te houden
Ik zie ( of het lijkt ) dat Arie best vrouwelijke heupen heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar ik zou hem niet wegsturen uit mijn bed hoor Bianca:-)
Ik zou het er wel op kunnen.

Ik geloof niet in GOD wel in ARIE Halleluja.
quote:Digitalis schreef op 10 december 2009 @ 18:41:

Arie is zoiemand die esthetisch best te pruimen is, maar volkomen seksloos verder. Een jongetje, geen man, hoeveel tattoos hij ook laat zetten (wel mooi) of hoeveel Jezusbaard hij ook kweekt.Eens, eens en eensch!
ik vind Arie he-le-maal NIET aantrekkelijk, BRRRRR
Whatever, I do what I want
...gee man...vrouwelijke heupen...quote:Arthemis schreef op 10 december 2009 @ 16:08:

[...]

Nee heur MV! Ik vind hem inmiddels een goede presentator geworden maar niet dat ik ´m aantrekkelijk vind.

In het begin, toen hij nog omroepster was bij Yorin, vond ik het al helemaal niks.*ziet licht* (en dat is toch iets wat Arie blij zal maken)
Mag er op de valreep nog een woord meedoen met de Van Dale Woord van het Jaar Verkiezing?

Arie-allergie

*Pff ...wat een hunkering naar attention*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven