Arie op de cover!
woensdag 9 december 2009 om 22:49
Check this out!
Arie Boomsma trekt shirt weer uit.
AMSTERDAM - Arie Boomsma prijkt deze week - zonder shirt - als engel op de cover van tijdschrift Viva. Maar de presentator doet nooit iets zonder reden. "Door alles wat er is gebeurd denken mensen vaak dat het mijn doel is om alleen maar commotie te veroorzaken."
Boomsma wil nog maar eens duidelijk maken dat dat beeld absoluut niet klopt.
"Ik vind het prachtig als de dingen die ik doe schuren en discussies losmaken: dat wil ik straks ook bereiken met het programma over de coming out van homo's en lesbo's, dat we nu nog aan het ontwikkelen zijn. Maar schoppen om het schoppen? Nee, zo ben ik niet", zegt hij in Viva.
Bron: nu.nl artikel
Arie Boomsma trekt shirt weer uit.
AMSTERDAM - Arie Boomsma prijkt deze week - zonder shirt - als engel op de cover van tijdschrift Viva. Maar de presentator doet nooit iets zonder reden. "Door alles wat er is gebeurd denken mensen vaak dat het mijn doel is om alleen maar commotie te veroorzaken."
Boomsma wil nog maar eens duidelijk maken dat dat beeld absoluut niet klopt.
"Ik vind het prachtig als de dingen die ik doe schuren en discussies losmaken: dat wil ik straks ook bereiken met het programma over de coming out van homo's en lesbo's, dat we nu nog aan het ontwikkelen zijn. Maar schoppen om het schoppen? Nee, zo ben ik niet", zegt hij in Viva.
Bron: nu.nl artikel
woensdag 9 december 2009 om 22:57
quote:Dushi74 schreef op 09 december 2009 @ 22:54:
i love it!!! Viva moet vaker van dit soort hunks op de voorkant zetten. Heerlijk heerlijk
La Vie jij bent na mij aan de beurt he, ik was eerst
Ho ho, zo was het niet hoor!
Haal dat andere topic er maar bij...
Iets met kont en hoer en dat jullie dat niet waren enzo.
Ik vecht het graag nog eens uit, anything for my baby, maar niet nu, want ik ga naar bed Dromen van Arie.
i love it!!! Viva moet vaker van dit soort hunks op de voorkant zetten. Heerlijk heerlijk
La Vie jij bent na mij aan de beurt he, ik was eerst
Ho ho, zo was het niet hoor!
Haal dat andere topic er maar bij...
Iets met kont en hoer en dat jullie dat niet waren enzo.
Ik vecht het graag nog eens uit, anything for my baby, maar niet nu, want ik ga naar bed Dromen van Arie.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 9 december 2009 om 23:04
quote:quattro35 schreef op 09 december 2009 @ 23:01:
[...]
Valt Arie wel op vrouwen?
Ja, want homo zijn mag niet van God.
- of hij probeert zichzelf er heel erg van te overtuigen dat ie op vrouwen valt. In de tijd van veronica en Finals dacht ik altijd dat ie zo gay als goor was. -
[...]
Valt Arie wel op vrouwen?
Ja, want homo zijn mag niet van God.
- of hij probeert zichzelf er heel erg van te overtuigen dat ie op vrouwen valt. In de tijd van veronica en Finals dacht ik altijd dat ie zo gay als goor was. -
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 9 december 2009 om 23:06