Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zaterdag 12 december 2009 om 15:39
Jacky... fijn dat je er weer bent. Je bent echt al zo snel zo'n vast onderdeel geworden hier dat je gewoon echt gemist wordt als je er niet bent
Mn moeder heeft gisteren haar 3e deel van de eerste kuur gehad en het gaat goed! Ze heeft (nog steeds) nergens last van, behalve dan dat ze nu echt haar benen moet gaan scheren omdat het niet - zoals we verwacht hadden - vanzelf uitvalt
Na de kerst start de tweede kuur, hopelijk heeft ze daar ook weer niet zoveel last van, en nog meer hopelijk gaat daarna blijken dat het resultaat heeft!
Mn moeder heeft gisteren haar 3e deel van de eerste kuur gehad en het gaat goed! Ze heeft (nog steeds) nergens last van, behalve dan dat ze nu echt haar benen moet gaan scheren omdat het niet - zoals we verwacht hadden - vanzelf uitvalt
Na de kerst start de tweede kuur, hopelijk heeft ze daar ook weer niet zoveel last van, en nog meer hopelijk gaat daarna blijken dat het resultaat heeft!
zaterdag 12 december 2009 om 15:44
Ja, dat is ook hartstikke lief van hier heel de club Bianca.. maar door al die topics die ik heb doorgespit wist ik dat natuurlijk al.. en heb niet voor niets gevraagd of ik ook mee mocht komen spelen
Hahaha.. ze moet haar benen gaan scheren heel gelukkig dat ze zich gewoon goed voelt.. en een vrij normale kerst tegemoet mag gaan. Hoe de toekomst wordt weet je nog niet.. ik hoop hetzelfde als jij.. tweede kuur ook niet zoveel last en daarna dat het resultaat mag hebben.. oh als ik kon toveren he.. dan liet ik twee kunstjes zien!
Hahaha.. ze moet haar benen gaan scheren heel gelukkig dat ze zich gewoon goed voelt.. en een vrij normale kerst tegemoet mag gaan. Hoe de toekomst wordt weet je nog niet.. ik hoop hetzelfde als jij.. tweede kuur ook niet zoveel last en daarna dat het resultaat mag hebben.. oh als ik kon toveren he.. dan liet ik twee kunstjes zien!
zaterdag 12 december 2009 om 15:58
Heeej Jackyr, ja, het is wat.
Ik ben nu druk bezig met iets wat je onderhand een team kunt noemen om die zakkewassers eens hun oren te wassen.
en dat contaktpersoon krijgt ook voor zijn donder!
Is ook wel weer leerzaam, hoor.
Zo kwam ik op Hart van Nederland op een filmpje van gedeputeerden(gezin met kinderen) die nu in mijn woonplaats armzalig bivakeren in een caravan zonder water en elektra.
En dat in een welvaartstaat!
Hoe is de verjaardag geweest van de Cock?
Ik ben nu druk bezig met iets wat je onderhand een team kunt noemen om die zakkewassers eens hun oren te wassen.
en dat contaktpersoon krijgt ook voor zijn donder!
Is ook wel weer leerzaam, hoor.
Zo kwam ik op Hart van Nederland op een filmpje van gedeputeerden(gezin met kinderen) die nu in mijn woonplaats armzalig bivakeren in een caravan zonder water en elektra.
En dat in een welvaartstaat!
Hoe is de verjaardag geweest van de Cock?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 12 december 2009 om 16:06
Ik vind zoiets ook allemaal zeer oneerlijk Straatje.. pfff snap niet dat dat hier kan.
De verjaardag was wel heel leuk.. we hebben het niet zo groots aangepakt hoor.. want we hebben een infraroodsauna gekocht.. daar hebben we meer plezier van dan een groot feest. Ik kan toch al niet meer zo goed tegen drukte..
Maar.. nu heb ik dus wel kunnen zien wat mij over 3 maanden allemaal te wachten staat he Abraham was nogal flink.. de Cock is ook flink.. Ik heb tegen de zoons én vriendinnen gezegd dat ik niet zo'n dikke Sarah wil nu weet ik natuurlijk niet of ik indruk genoeg gemaakt heb haha..
Nou ja.. we zien wel.. ik vond het wel heel lief en leuk dat de kinderen dat helemaal uit zichzelf hadden gedaan.. tot woensdag wist ik eigenlijk nog niet dat ze daar mee bezig waren.. al met al een hele leuke verjaardag.. en gisteren met 11 man Chinees eten gehaald hier.. was ook erg gezellig en erg lekker.
De verjaardag was wel heel leuk.. we hebben het niet zo groots aangepakt hoor.. want we hebben een infraroodsauna gekocht.. daar hebben we meer plezier van dan een groot feest. Ik kan toch al niet meer zo goed tegen drukte..
Maar.. nu heb ik dus wel kunnen zien wat mij over 3 maanden allemaal te wachten staat he Abraham was nogal flink.. de Cock is ook flink.. Ik heb tegen de zoons én vriendinnen gezegd dat ik niet zo'n dikke Sarah wil nu weet ik natuurlijk niet of ik indruk genoeg gemaakt heb haha..
Nou ja.. we zien wel.. ik vond het wel heel lief en leuk dat de kinderen dat helemaal uit zichzelf hadden gedaan.. tot woensdag wist ik eigenlijk nog niet dat ze daar mee bezig waren.. al met al een hele leuke verjaardag.. en gisteren met 11 man Chinees eten gehaald hier.. was ook erg gezellig en erg lekker.
zaterdag 12 december 2009 om 16:09
want boven op die heuvel
staat een leuk wit huis
dat huis is van mijn tante
tante trijntje pluis
zij is mijn allerliefste tante
kijk, dat zie je hier
en zij bakt lekker koekjes
en hebben veel plezier
en dan moet ik weer naar huis toe gaan
het wordt al aardig laat
ik race dan van de heuvel af
wat wel heel heerlijk gaat
staat een leuk wit huis
dat huis is van mijn tante
tante trijntje pluis
zij is mijn allerliefste tante
kijk, dat zie je hier
en zij bakt lekker koekjes
en hebben veel plezier
en dan moet ik weer naar huis toe gaan
het wordt al aardig laat
ik race dan van de heuvel af
wat wel heel heerlijk gaat
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 12 december 2009 om 16:11