Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zaterdag 12 december 2009 om 16:16
Heej Jackyr, ik zag je reactie , fijn feest geweest, nou dat heb je ook verdiend!
En een dikke Sarah zou ik ook niet zo zien zitten, helemaal niet als afgeslankt bent. Misschien beter een tante Sidonia in je tuin geintje!
Freak!
Die cranberries zitten toch wel in capsules?
Zijn zo echt niet te eten, tenzij je van zure drap houdt...
En een dikke Sarah zou ik ook niet zo zien zitten, helemaal niet als afgeslankt bent. Misschien beter een tante Sidonia in je tuin geintje!
Freak!
Die cranberries zitten toch wel in capsules?
Zijn zo echt niet te eten, tenzij je van zure drap houdt...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 12 december 2009 om 16:19
Ik ga zo even via uitzending gemist DWDD kijken met Paay
En ik begreep dat de aflevering van P&W gisteren ook heftig was die ga ik ook even kijken.. en ik heb zondag de aflevering van De Oorlog gemist... ga ik me settelen hier aan tafel...met wijntje en lekkere happen.. en dan tv kijken... lijkt mij een goed idee
En ik begreep dat de aflevering van P&W gisteren ook heftig was die ga ik ook even kijken.. en ik heb zondag de aflevering van De Oorlog gemist... ga ik me settelen hier aan tafel...met wijntje en lekkere happen.. en dan tv kijken... lijkt mij een goed idee
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 12 december 2009 om 16:19
[quote]vivafreak1 schreef op 12 december 2009 @ 16:17:
Straat...gewoon in pilvorm...alhoewel ik wel van zure drap hou hoor![/quote]
Ieuw, maar in dat geval kun je de capsules misschien wel in de blender gooien
of een topic openen op etenpijlerT.
"ik heb cranberrie-capsules, wat kan ik daar van maken"?
Straat...gewoon in pilvorm...alhoewel ik wel van zure drap hou hoor![/quote]
Ieuw, maar in dat geval kun je de capsules misschien wel in de blender gooien
of een topic openen op etenpijlerT.
"ik heb cranberrie-capsules, wat kan ik daar van maken"?
zaterdag 12 december 2009 om 16:21
zaterdag 12 december 2009 om 16:41
ah, voor Jackyr, ook niet als je een x aantal maanden niet meer praat, zoals Jan Smit?
Dan kun je dit forum lekker als excuus gebruiken om je te uiten
Zo, ik ga straks babi pangang maken met kipfilet en conimex. Voor het eerst dus ik hoop dat het gaat lukken
Dan kun je dit forum lekker als excuus gebruiken om je te uiten
Zo, ik ga straks babi pangang maken met kipfilet en conimex. Voor het eerst dus ik hoop dat het gaat lukken
zaterdag 12 december 2009 om 16:46
Ik ben bang dat ik niet een paar maanden niet kan praten Straatje.. ik ben geen Jomanda.. ook al zegt de Cock soms van wel
Ik geloof niet dat daar iets aan te doen is.. ik zing wel als ik alleen ben hahaha.. verder is er niet zoveel mis met mijn stem hoor.. alleen is die niet zo hard.. en als ik veel praat krijg ik nogal snel keelpijn.. er schijnt nogal wat littekenweefsel in mijn keel te zitten..
Ik geloof niet dat daar iets aan te doen is.. ik zing wel als ik alleen ben hahaha.. verder is er niet zoveel mis met mijn stem hoor.. alleen is die niet zo hard.. en als ik veel praat krijg ik nogal snel keelpijn.. er schijnt nogal wat littekenweefsel in mijn keel te zitten..