Nijn is een beetje zielig

10-12-2009 17:17 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is geen topic over `laat je troosten als je je een beetje kut voelt´, dus ik open die maar even voor mezelf.

Hier komt het:

1. Ik ben ontslagen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege dat ik niet voldoe (zie werken en studie).

2. Ik ben ziek. Al ruim een week. Toch weer gaan werken, maar nu toch maar weer naar huis gegaan. Dokter zegt: laat maar een foto maken. Blijkt het longontsteking te zijn. En het hoesten doet pijn want ik heb een spier bij mn ribben verrekt.

3. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Oh wat leuk Nijn, dan gaan jullie zeker uit eten, of thuis iets romantisch doen?

Nee, want hij moet bij belangrijke vergaderingen zijn en blijft ook slapen daar. Als ie dat niet doet, krijgt ie op zn flikker, want het gaat slecht met het bedrijf (zijn werk stopt halverwege 2010, maar hij moet nog wel slijmen om tot die tijd te mogen blijven).

Okee, een paar knuffels worden met liefde in ontvangst genomen.

Ik begin zelf wel even.

ps: als jij ook zielig bent, mag je hier ook komen bedelen om knuffels!
quote:robo schreef op 12 december 2009 @ 16:32:

*off-topic*

Leo, mag ik jou deze glitterplaat aanbieden?

Als dank en als blijmakertje voor jou, voor vandaag?

[afbeelding]

Oooooooo wat een mooie!

Ben ik heel blij mee en moet je nagaan, ik was al zo blij!

Lief, lief, lief ben je!

quote:Nici007 schreef op 12 december 2009 @ 16:27:

Mwah, Na 2 maanden denkt iedereen dat het wel ver over is.

Maar eigenlijk is dat natuurlijk nog helemaal niet, begin wel weer een beetje mijn draai te vinden maar vind het heeeeel erg moeilijk om mijn tijd te vullen.

Logisch hoor, bah, het is me niet nogal wat zeg!

Helpt het je om er over te schrijven?
Pff, Nicci, wat erg! En het is niet "al" twee maanden geleden, maar pas.

Ik heb een paar jaar geleden bijna hetzelfde meegemaakt (ook in 1 klap relatie, baan en nieuw huis kwijt) en ik weet dus dat je daar niet zomaar bovenop bent. Sterker nog, ik ben nog steeds niet de oude en moet nog elke dag vechten om mijn toekomst weer te krijgen zoals ik hem altijd voor ogen had.

Al die mensen die vinden dat je na een paar weken niet meer moet zeuren of mag treuren, zijn gewoon een beetje dom, zo moet je dat zien. Heb je geen vrienden waar je heerlijk je hart uit mag storten (ik mag bij 1 van mijn vriendinnen nog steeds lekker overal over zeuren, ze vindt niks stom of te gek en ik ben haar daar erg dankbaar voor)? En anders misschien hier een topic openen?

In elk geval heel veel sterkte gewenst. En een hele dikke

En echt, ook al lijkt het misschien niet zo, elke dag doe je weer een stapje vooruit, je zult het zien!

Voor wie hem nodig heeft

Nijn, fijn dat je weer opkikkert vrouw, ik hoop dat je een lekker weekend hebt!

Hiero, een glitterfruitmand, voor je gezondheid!

quote:Pilous schreef op 12 december 2009 @ 17:41:

[afbeelding]

Voor wie hem nodig heeft

[afbeelding]Heb jij er ook een nodig Ploes?
quote:Nici007 schreef op 12 december 2009 @ 15:27:

Mijn vriend heeft onze relatie beeindigd net 1,5 week nadat ik de huur van mijn huisje had opgezegd om te gaan samen wonen.

Oooohh.........

Jah ik weet het niet, ik vind het moeilijk om er over te blijven beginnen. Heb het idee dat iedereen het een beetje beu is.

Maar na 2 maanden echt drama, begint het nu weer een beetje beter te gaan. En dat ik dat ook zie is natuurlijk al helemaal positief.

Het komt wel weer 1 voor 1, nieuwe baan is al binnen. Met t huisje gaan we aan de slag, en dan komt vanzelf de rest wel weer (schrijf ik vooral heel stoer op, maar het steekt nog wel!)
Gefeliciteerd met je nieuwe baan dan, Nici! Dat is in elk geval al heel wat en als je straks bezig bent, kun je ook je zinnen lekker verzetten, dat scheelt al flink.
Nu niet meer Elo

Jammer dat deze topic er niet een dag eerder was, toen had ik ze wel nodig (sterfdag man). Ben weer door mijn dip heen.
quote:Pilous schreef op 12 december 2009 @ 18:01:

Nu niet meer Elo

Jammer dat deze topic er niet een dag eerder was, toen had ik ze wel nodig (sterfdag man). Ben weer door mijn dip heen.

Zal ik eens wat zeggen?

Dat vind ik een glitterplaatje waard......

(en een )
quote:Nici007 schreef op 12 december 2009 @ 17:53:

Het komt wel weer 1 voor 1, nieuwe baan is al binnen. Met t huisje gaan we aan de slag, en dan komt vanzelf de rest wel weer (schrijf ik vooral heel stoer op, maar het steekt nog wel!)

Je bent goed bezig.

Stoer mens!

Dank u dank u!
Een dikke voor iedereen die hem kan gebruiken!

Glitterende bloemen voor jullie allemaal, omdat jullie zo lief zijn of ze nodig hebben

Mijn koorts is weer gestegen, mijn omgeving begint heel voorzichtig q-koorts te opperen

@Dolfje: Mail me even op vivabonny@hotmail.com, dan kan ik je er wat meer over laten weten, maar TopSecret blijft het!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ik kan wel weer een gebruiken nu ik er net achter ben gekomen dat mijn ex het weer gaat proberen met zijn ex (de vriendin die hij had voor mij, en die hem bedonderd heeft)

En dat hij dat ook niet eerlijk tegen me verteld heeft.
Nah, kom in de armen van dit glitter...eh....beestje.....

Da's het rukke he lieffie, van een ex, dat hij mag doen en laten wat hij wil en jij daar alleen maar over mag voelen maar er niks van kan zeggen.

Probeer maar zo weinig mogelijk met die man te maken te hebben nog, echt over gaat je verdriet pas als je werkelijk los van iemand bent en blijft.

Sterkte.
.
.
5 uur later na KEVBDD en ik ben nog steeds drietig.

Allemaal gevoelens die weer boven komen en boeh en bah

Mag ik ook een mooi glitterplaatje? Iets met roze graag..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Is dat wat?

Ik zit me dusdanig op te winden over allerhande familieperikelen dat ik ook wel wat TLC kan gebruiken. Wie biedt zich aan?
Dat is een hele mooie Pips, dank je!

Deze is voor jou..

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Thnx, daar knapt een mens van op. Of het genoeg is om weer helemaal zen mijn mailbox te openen? Wordt vervolgd......
Ja hoor, vooral als er dan geen nieuwe mail is,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven